Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veera pääsi bisnesluokkaan

Vierailija
31.08.2019 |

Joko täällä on käsitelty asia? Selänteet lähtivät eilen takaisin rapakon taakse ja Teemu tavoistaan p o i k e t e n upgraidasi tyttärenkin bisnekseen.. juttu löytyy Teemun instasta tai ip-lehtien sivuilta. Laittakaa te linkki, jotka sen paremmin taidatte.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kakkoselle kommentista, eilen en ehtinyt tänne ollenkaan. Minustakin tuntuu kummalliselta, että vanhemmat on bisneksessä ja lapset " takana". Jos itse olisin tuollaista tehnyt, niin enpä sitä koko maailmalle kuuluttaisi. Ajattelin vaan, että rahaa on niin paljon, että ranteita pakottaa ja paskalle ei taivu, niin eriarvoistetaan toiset perheenjäsenet.

ap

Ei mitenkään harvinaista. Tavallisissa oloissa kasvaneet vanhemmat haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää. Selänteiden lapsia harva edes tunnistaa. Saavat varmaan olla aika rauhassa.

Näinhän muuten Gordon Ramseykin tekee. Pikkasen teennäistä. Jos haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää niin silloinhan niiden vanhempienkin pitäisi matkustaa siellä turistiluokassa.

Teemu ja Sirpa ovat eläneet koko lapsuutensa tavallista elämää, Teemun kotona ei edes ollut sisävessaa. Lapset taas ovat syntyneet miljonääriperheeseen, on ollut hienot talot uima-altaineen yms. Teemu on itse hankkinut omaisuutensa (ja Sirpa hoitanut kodin ja lapset), lapset taas saaneet kaiken vain syntymällä rikkaaseen perheeseen.

Minusta voi sitten aiheellisesti kysyä, että miksi sitä rikkautta on tavoiteltu, jos sitä ei saa koko ajan elämässä olla siitä asti eteenpäin. Eihän se niiden lasten vika ole, millaiseen perheeseen ovat syntyneet. Aika naurettavaa, jos vanhemmat perustelevat toimintaansa sillä, että "meillä oli lapsena köyhää, joten teidänkin pitää kokea edes vähän huonompaa elämää nyt". Eikö Teemu nyt sitten kestä normaalia turistilentoa sen takia, ettei lapsena ollut sisävessaa? Luulisi, että siksi juuri kestäisi. 

Tuolla heidän tavallaan lapset vain oppivat, että aikuisena ei tarvitse koskaan luopua mistään saavutetusta onnesta, mutta lapsia saa "kiusata" pikkumaisilla säännöillä, joilla ei ole mitään muuta funktiota. 

Vierailija
42/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki upgrade-luokat pitäisi kieltää. Jos koneet olisivat pelkkää yhtä ahdasta turistiluokkaa, niin matkustajia mahtuisi paljon enemmän ja silloin lentoja vastaavasti tarvittaisiin vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu toimii kuin isä joka ostaa kahvilassa itselleen herkut ja muu perhe saa katsella vierestä.

Sirpakin lentää turistissa

Vierailija
44/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänteet on halunneet kasvattaa lapsistaan maanläheisiä. Mitä ihmeellistä siinä on? Olisiko hyvä, jos Selönteiden tyttärestä tulisi samanlainen kuin Paris Hilton? Että on aina saanut kaiken mitä haluaa, kukaan ei laita rajoja ennen kuin tehtyään tarpeeksi rikoksia onkin vankilassa eikö siitä rahalla selviä. Selänteet on fiksuja eikö halua kasvattaa lapsiaan öykkäreiksi, isän maineella ratsastajiksi ja rahalla mällääjiksi.

Keskustelua on käyty siitä miten pojat nimenomaisesti iskän maineella rällää kesällä Kaivohuoneella, eikä toisaalta perhe ole puhunut ylipäänsä lasten koulutuksista mitään, sadoissa haastatteluissaan. Ts.ajatuksena että pojat voi olla huonompia kuin keskinkertaisia lätkäjätkiä ja tyttö ties mitä ja elellä papan rahoilla?

Normaaleille vanhemmille tässä maailman ajassa lasten opiskelujen pitäisi olla lähes kaikki kaikessa, mikäli toivoo jälkikasvunsa pystyvän rakentamaan ITSE oman hyvän elämän.

Minä olen kyllä lukenut useampaankin kertaan kuinka vanhin poika opiskelee yliopistossa. Ja muistaakseni toisenkin pojan opinnoista olen lukenut. Ja Leevistä on ollut että muuttaa kotoa kun aloittaa opiskelut.

Siis pojat "opiskelee " jenkkilässä ja pelaa kiekkoa, lue: pelkästään pelaavat. Sellaista urheilijoiden, surkeidenkin, opiskelu Usassa on. Nimellistä. Mitään oikeaa koulutusta saati yleissivistystä heihin ei siellä tartu, laji menee edelle.

Vierailija
45/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kakkoselle kommentista, eilen en ehtinyt tänne ollenkaan. Minustakin tuntuu kummalliselta, että vanhemmat on bisneksessä ja lapset " takana". Jos itse olisin tuollaista tehnyt, niin enpä sitä koko maailmalle kuuluttaisi. Ajattelin vaan, että rahaa on niin paljon, että ranteita pakottaa ja paskalle ei taivu, niin eriarvoistetaan toiset perheenjäsenet.

ap

Ei mitenkään harvinaista. Tavallisissa oloissa kasvaneet vanhemmat haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää. Selänteiden lapsia harva edes tunnistaa. Saavat varmaan olla aika rauhassa.

Näinhän muuten Gordon Ramseykin tekee. Pikkasen teennäistä. Jos haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää niin silloinhan niiden vanhempienkin pitäisi matkustaa siellä turistiluokassa.

Teemu ja Sirpa ovat eläneet koko lapsuutensa tavallista elämää, Teemun kotona ei edes ollut sisävessaa. Lapset taas ovat syntyneet miljonääriperheeseen, on ollut hienot talot uima-altaineen yms. Teemu on itse hankkinut omaisuutensa (ja Sirpa hoitanut kodin ja lapset), lapset taas saaneet kaiken vain syntymällä rikkaaseen perheeseen.

No höpö höpö. Teemu on kasvanut ihan tavallisessa helsinkiläisessä kerrostalolähiössä, ihan varmasti heillä on ollut sisävessa.

Sekoitat Kimi Räikköseen. Räikkösen perheellä oli rähjäinen omakotitalo jossa oli ulkovessa, kaikki raha laitettiin poikien autourheiluun ja ei ollut varaa rempata taloa.

En sekoita! Teemun perhe muutti ESPOOSEEN omakotitaloon, jossa ei ollut sisävessaa. Teemu ei todellakaan ole kasvanut Helsingissä kerrostalossa.

Vierailija
46/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänteet on halunneet kasvattaa lapsistaan maanläheisiä. Mitä ihmeellistä siinä on? Olisiko hyvä, jos Selönteiden tyttärestä tulisi samanlainen kuin Paris Hilton? Että on aina saanut kaiken mitä haluaa, kukaan ei laita rajoja ennen kuin tehtyään tarpeeksi rikoksia onkin vankilassa eikö siitä rahalla selviä. Selänteet on fiksuja eikö halua kasvattaa lapsiaan öykkäreiksi, isän maineella ratsastajiksi ja rahalla mällääjiksi.

Keskustelua on käyty siitä miten pojat nimenomaisesti iskän maineella rällää kesällä Kaivohuoneella, eikä toisaalta perhe ole puhunut ylipäänsä lasten koulutuksista mitään, sadoissa haastatteluissaan. Ts.ajatuksena että pojat voi olla huonompia kuin keskinkertaisia lätkäjätkiä ja tyttö ties mitä ja elellä papan rahoilla?

Normaaleille vanhemmille tässä maailman ajassa lasten opiskelujen pitäisi olla lähes kaikki kaikessa, mikäli toivoo jälkikasvunsa pystyvän rakentamaan ITSE oman hyvän elämän.

Minä olen kyllä lukenut useampaankin kertaan kuinka vanhin poika opiskelee yliopistossa. Ja muistaakseni toisenkin pojan opinnoista olen lukenut. Ja Leevistä on ollut että muuttaa kotoa kun aloittaa opiskelut.

Siis pojat "opiskelee " jenkkilässä ja pelaa kiekkoa, lue: pelkästään pelaavat. Sellaista urheilijoiden, surkeidenkin, opiskelu Usassa on. Nimellistä. Mitään oikeaa koulutusta saati yleissivistystä heihin ei siellä tartu, laji menee edelle.

Vanhin poika ei pelaa jääkiekkoa, ei ole pelannut enää vuosikausiin. Ihan tavallisesti yliopistossa opiskelee. Teemu on jopa kertonut aineetkin mitä opiskelee.

Vierailija
47/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greta thunberg vois läppäistä tuota Veeraa turpaan.

Vierailija
48/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko heidän tyttärensä alle 10-vuotiaana matkustanut yksin turistissa, kun vanhemmat on bisneksessä? Toivottavasti ei, koska olisi muuten helkkarin vastuutonta toimintaa. Eikä muuten kaikissa tapauksissa kiva kokemus turistissa istuville, kun alakouluikäinen jätetty riekkumaan yksin sinne, jotta vanhemmat saa ”levätä”.

Olen jostain lehdestä lukenut aikaisemmin että Teemu oli opettanut pojilleen että rahat ei kasva puissa ja laittanut heidät tavisluokkaan. Käsittääkseni tyttö on aina kulkenut vanhempiensa kanssa. Tämän käsityksen jutusta sain.

Vierailija
49/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain sattuisi lennolla, hätälasku, karsee turbulenssi tms niin eikö kaikki vanhemmat haluaisi olla lapsensa vieressä? Mä en vaan ymmärrä et hylätään tenavat jonnekin "taakse" ja itse vedellään skumppaa edessä.

Vierailija
50/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt h*lvetin p*skamainen killeri niille muille bisneksessä matkustaville tulla sinne riehuvan lapsilauman kanssa. Siihen on yleensä hyvät syyt, miksi ihmiset ostaa sen bisnesluokan paikan, ja rääkyvien räkänokkien pakollinen seura ei sitä todellakaan ole.

Siinä vaiheessa kun lapsi ymmärtää että häneltä edellytetään asiallista käytöstä ja muiden matkustajien huomioon ottamista, hän on tervetullut bisnesluokkaan missä matkustaa omaa rauhaa arvostavia matkustajia jotka ovat valmiit maksamaan siitä hyvästä matkustustavastaan enemmän.

Vierailija
51/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain sattuisi lennolla, hätälasku, karsee turbulenssi tms niin eikö kaikki vanhemmat haluaisi olla lapsensa vieressä? Mä en vaan ymmärrä et hylätään tenavat jonnekin "taakse" ja itse vedellään skumppaa edessä.

Eiköhän ne siinä vaiheessa yritä rynnätä lastensa luo huuten "minä olen rikas ja saan tehdä putoavassa koneessa mitä haluan!". 

Vierailija
52/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mieheni kanssa siirrytty matkustamaan pitkät lennot business- tai ykkösluokassa ja ollaan mietitty samanlaista järjestelyä, jos lapsia saataisiin. Tosin ei olla miljonäärejä, joten voi hyvin olla, että omakin lentäminen siirtyy turistiluokkaan.

En pidä mitenkään huonona, että lapselle opetetaan busineksessä matkustamisen olevan kallista ja että suurin osa ihmisistä matkustaa turistiluokassa. Ehkä sitten jos kaikki muu elämässä on överiä, tyyliin oma autonkuljettaja ja talo aidatulla hienostoalueella tms., niin ei tällainen opettaminen kovin tehokasta ole. En tosin tiedä yhtään, millaista Selänteiden arki on.

Ajattelitko tosiaan, että pienet lapset voit laittaa erilleen vanhemmistaan?

Öö en. Eikös tässä taustana ollut, että teini-ikäiset pojat olivat turistiluokassa? Vai aattelitko, että sitä alkaa vauvalle jo opettamaan, että täällä sinä nyt matkustat turistiluokassa, koska raha ei tipu taivaasta? :D

Vierailija
53/54 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt h*lvetin p*skamainen killeri niille muille bisneksessä matkustaville tulla sinne riehuvan lapsilauman kanssa. Siihen on yleensä hyvät syyt, miksi ihmiset ostaa sen bisnesluokan paikan, ja rääkyvien räkänokkien pakollinen seura ei sitä todellakaan ole.

En ole nähnyt yhtään rääkyvää lasta  bisneksessä, vaikka olen monta kertaa siellä matkustanut.

Pelaavat siellä tai katsovat videoita tai nukkuvat. Siellä pääsee mukavaan asentoon ja se rauhoittaa.

Omatkin lapset (alle 10v) olleet pari kertaa, eikä todellakaan ole siellä ketään häirinnyt.

Vierailija
54/54 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki upgrade-luokat pitäisi kieltää. Jos koneet olisivat pelkkää yhtä ahdasta turistiluokkaa, niin matkustajia mahtuisi paljon enemmän ja silloin lentoja vastaavasti tarvittaisiin vähemmän.

Sehän teille viherpiipertäjille sopisi.

Onneksi rahalla saa valinnan varaa ja lisää tilaa. Mannertenvälisetkin voiat olla mukavia kun istuin muuttuu napista painamalla vuoteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme