Veera pääsi bisnesluokkaan
Joko täällä on käsitelty asia? Selänteet lähtivät eilen takaisin rapakon taakse ja Teemu tavoistaan p o i k e t e n upgraidasi tyttärenkin bisnekseen.. juttu löytyy Teemun instasta tai ip-lehtien sivuilta. Laittakaa te linkki, jotka sen paremmin taidatte.
Kommentit (54)
Miksei Teemu ja Sirpa mene turistiluokkaan ja lapset bisnekseen. Tekisi hyvää pariskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Selänteet on halunneet kasvattaa lapsistaan maanläheisiä. Mitä ihmeellistä siinä on? Olisiko hyvä, jos Selönteiden tyttärestä tulisi samanlainen kuin Paris Hilton? Että on aina saanut kaiken mitä haluaa, kukaan ei laita rajoja ennen kuin tehtyään tarpeeksi rikoksia onkin vankilassa eikö siitä rahalla selviä. Selänteet on fiksuja eikö halua kasvattaa lapsiaan öykkäreiksi, isän maineella ratsastajiksi ja rahalla mällääjiksi.
Keskustelua on käyty siitä miten pojat nimenomaisesti iskän maineella rällää kesällä Kaivohuoneella, eikä toisaalta perhe ole puhunut ylipäänsä lasten koulutuksista mitään, sadoissa haastatteluissaan. Ts.ajatuksena että pojat voi olla huonompia kuin keskinkertaisia lätkäjätkiä ja tyttö ties mitä ja elellä papan rahoilla?
Normaaleille vanhemmille tässä maailman ajassa lasten opiskelujen pitäisi olla lähes kaikki kaikessa, mikäli toivoo jälkikasvunsa pystyvän rakentamaan ITSE oman hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt h*lvetin p*skamainen killeri niille muille bisneksessä matkustaville tulla sinne riehuvan lapsilauman kanssa. Siihen on yleensä hyvät syyt, miksi ihmiset ostaa sen bisnesluokan paikan, ja rääkyvien räkänokkien pakollinen seura ei sitä todellakaan ole.
Bisnesluokan lippu ei ole takuu lapsivapaasta osastosta.
Niin, onko joku sellaista väittänyt? Jos olisi, silloin tätäkään keskustelua ei käytäisi. Minusta on kuitenkin hyvä aina yrittää huomioida kanssaihmisiä, joka tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt h*lvetin p*skamainen killeri niille muille bisneksessä matkustaville tulla sinne riehuvan lapsilauman kanssa. Siihen on yleensä hyvät syyt, miksi ihmiset ostaa sen bisnesluokan paikan, ja rääkyvien räkänokkien pakollinen seura ei sitä todellakaan ole.
Niin, onko joku sellaista väittänyt? Jos olisi, silloin tätäkään keskustelua ei käytäisi. Minusta on kuitenkin hyvä aina yrittää huomioida kanssaihmisiä, joka tilanteessa.
Täsmennän, että tuo "jos olisi" tarkoitti sitä, että bisnesluokka todella olisi määritelty lapsivapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kakkoselle kommentista, eilen en ehtinyt tänne ollenkaan. Minustakin tuntuu kummalliselta, että vanhemmat on bisneksessä ja lapset " takana". Jos itse olisin tuollaista tehnyt, niin enpä sitä koko maailmalle kuuluttaisi. Ajattelin vaan, että rahaa on niin paljon, että ranteita pakottaa ja paskalle ei taivu, niin eriarvoistetaan toiset perheenjäsenet.
ap
Ehkä Teemu ei halua tyttärestään uutta Paris Hiltonia...Raha on ansaittava. Ihan fiksu veto mielestäni, opettaa vähän rahan arvoa. Eikä tässä varsinaisesti mitään uutta ja erikoista ole...
Tätä tapausta en kyllä ymmärrä. Teemun omaisuus kymmeniä miljoonia ja sitten säästellään lapsen lentolipussa. Kun ei ne lapset tule ikinä kuitenkaan ihan normaalia perusduunarin arkea elämään niin voisi kuvitella että business puolen lippu ei olisi mikään älytön törsäys heidän elintavoillaan.
Sama homma Warren Buffettin, maailman menestyneimmän sijoittajan kanssa. Ajaa samaa ikivanha autoa ja asuu talossa, jonka osti 50-luvulla. Mikä pointti on kerätä älyttämän suuri summa rahaa, jos sitä ei halua kuluttaa mihinkään? Itse ainakin koitan vaurastua että voisin nauttia elämästä, en siksi että voisin tuijotella tilini saldoa.
Mun mielestä on ihan normaalia, että useampi lapsi istuu keskenään koneessa turistiluokassa. Varsinkin kun jotkut heistä ovat jo fiksussa iässä ja huolehtivat pienemmästä, joka hänkään tietysti ei ole enää ihan pieni. Näin on tuttavapiirissänikin toimittu, vaikka aikuiset istuisivat busineksessa jonkun yölennon ajan. Lapsille ne turistin penkit yleensä ovat ihan mukavat kooltaankin.
Enemmän kiinnostaisi jos ne omistaisivat YKSITYISKONEEN. Tai edes vuokraisivat.
Sitten lapsi saa mennä bisnes tai ykkösluokkaan kunhan alkaa tienata omat rahansa.
Tuskin lapsi arvostaa mitään bisnesluokkaa aikuisen lailla kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten lapsi saa mennä bisnes tai ykkösluokkaan kunhan alkaa tienata omat rahansa.
Tuskin lapsi arvostaa mitään bisnesluokkaa aikuisen lailla kuitenkaan.
Pitäisikö lapsen myös asua puutarhavajassa kartanon vieressä? Tai syödä pettuleipää, kun muu perhe vetää hummeria? Yleensä perheellä on tietty elintaso, ja kaikki elävät sen mukaan. Lapsille voi opettaa kohtuullisuutta muutenkin kuin eristämällä ne eri elintasoon. Esimerkiksi laittamalla skidit kesätöihin, ja pitämällä järjen päässä lasten toiveiden kanssa.
Toki lapset ovat voineet itsekin haluta olla vähän erossa vanhemmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteet on halunneet kasvattaa lapsistaan maanläheisiä. Mitä ihmeellistä siinä on? Olisiko hyvä, jos Selönteiden tyttärestä tulisi samanlainen kuin Paris Hilton? Että on aina saanut kaiken mitä haluaa, kukaan ei laita rajoja ennen kuin tehtyään tarpeeksi rikoksia onkin vankilassa eikö siitä rahalla selviä. Selänteet on fiksuja eikö halua kasvattaa lapsiaan öykkäreiksi, isän maineella ratsastajiksi ja rahalla mällääjiksi.
Keskustelua on käyty siitä miten pojat nimenomaisesti iskän maineella rällää kesällä Kaivohuoneella, eikä toisaalta perhe ole puhunut ylipäänsä lasten koulutuksista mitään, sadoissa haastatteluissaan. Ts.ajatuksena että pojat voi olla huonompia kuin keskinkertaisia lätkäjätkiä ja tyttö ties mitä ja elellä papan rahoilla?
Normaaleille vanhemmille tässä maailman ajassa lasten opiskelujen pitäisi olla lähes kaikki kaikessa, mikäli toivoo jälkikasvunsa pystyvän rakentamaan ITSE oman hyvän elämän.
Minä olen kyllä lukenut useampaankin kertaan kuinka vanhin poika opiskelee yliopistossa. Ja muistaakseni toisenkin pojan opinnoista olen lukenut. Ja Leevistä on ollut että muuttaa kotoa kun aloittaa opiskelut.
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Meillä on aina lennetty koko perhe pitkät lennot bisneksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kakkoselle kommentista, eilen en ehtinyt tänne ollenkaan. Minustakin tuntuu kummalliselta, että vanhemmat on bisneksessä ja lapset " takana". Jos itse olisin tuollaista tehnyt, niin enpä sitä koko maailmalle kuuluttaisi. Ajattelin vaan, että rahaa on niin paljon, että ranteita pakottaa ja paskalle ei taivu, niin eriarvoistetaan toiset perheenjäsenet.
apEi mitenkään harvinaista. Tavallisissa oloissa kasvaneet vanhemmat haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää. Selänteiden lapsia harva edes tunnistaa. Saavat varmaan olla aika rauhassa.
Näinhän muuten Gordon Ramseykin tekee. Pikkasen teennäistä. Jos haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää niin silloinhan niiden vanhempienkin pitäisi matkustaa siellä turistiluokassa.
Teemu ja Sirpa ovat eläneet koko lapsuutensa tavallista elämää, Teemun kotona ei edes ollut sisävessaa. Lapset taas ovat syntyneet miljonääriperheeseen, on ollut hienot talot uima-altaineen yms. Teemu on itse hankkinut omaisuutensa (ja Sirpa hoitanut kodin ja lapset), lapset taas saaneet kaiken vain syntymällä rikkaaseen perheeseen.
Miten te jaksatte vaivata päitänne Selänteen perheen matkustustavoista? Mulle ainakin on aivan yhdentekevää miten matkustavat, en tunne koko ihmisiä muuten kuin telkkarista ja iltasanomien lööpeistä.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on niin, ettei pazkalle taivu ja matkustaa köyhien parissa jossain bisnesluokassa. Olis ny vähän panostanu ja ostanu liput ykkösluokkaan.
Halusi nähtävästi lentää suoraan Helsingistä ja silloin ei ole vaihtoehtona ykkösluokkaa (Finnairilla on vain turisti ja business). Olisi pitänyt mennä jollain toisella lentoyhtiöllä esim. Lontoon kautta.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleille vanhemmille tässä maailman ajassa lasten opiskelujen pitäisi olla lähes kaikki kaikessa, mikäli toivoo jälkikasvunsa pystyvän rakentamaan ITSE oman hyvän elämän.Minä olen kyllä lukenut useampaankin kertaan kuinka vanhin poika opiskelee yliopistossa. Ja muistaakseni toisenkin pojan opinnoista olen lukenut. Ja Leevistä on ollut että muuttaa kotoa kun aloittaa opiskelut.
Eikös ne pelaa kiekkoa yliopistossa. Pikkasen eri asia kun opiskella yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEhkä Teemu ei halua tyttärestään uutta Paris Hiltonia...Raha on ansaittava. Ihan fiksu veto mielestäni, opettaa vähän rahan arvoa. Eikä tässä varsinaisesti mitään uutta ja erikoista ole...
Paris Hilton on kyllä tehnyt niska limassa töitä taaperosta asti kun on pitänyt kokoajan pyöriä perheen mukana kaikissa isoissa poliittisissa tapahtumissa ja muiden rikkaiden perheiden kissanristiäisissä. Nykyäänkin ihan omilla rahoillaan elelee mitkä on saanut oman julkisuutensa myötä eikä ole saamassa perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Siinäkö ne lapset menee pilalle, kun istuvat Suomi-USA -lennolla bisnesluokassa? Muuten eletään rikkaasti, mutta lennon ajaksi lapset pitää "pudottaa todellisuuteen", joskin vanhemmat eivät sitä itse tee. Eikö esimerkillä kasvattaminen olisi parempaa, eli se, että sitten koko perhe istuu huonommalla puolella?
Naurettavaa pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEi mitenkään harvinaista. Tavallisissa oloissa kasvaneet vanhemmat haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää. Selänteiden lapsia harva edes tunnistaa. Saavat varmaan olla aika rauhassa.
Näinhän muuten Gordon Ramseykin tekee. Pikkasen teennäistä. Jos haluaa kasvattaa lapsensa lähemmäs tavallista elämää niin silloinhan niiden vanhempienkin pitäisi matkustaa siellä turistiluokassa.
Teemu ja Sirpa ovat eläneet koko lapsuutensa tavallista elämää, Teemun kotona ei edes ollut sisävessaa. Lapset taas ovat syntyneet miljonääriperheeseen, on ollut hienot talot uima-altaineen yms. Teemu on itse hankkinut omaisuutensa (ja Sirpa hoitanut kodin ja lapset), lapset taas saaneet kaiken vain syntymällä rikkaaseen perheeseen.
No höpö höpö. Teemu on kasvanut ihan tavallisessa helsinkiläisessä kerrostalolähiössä, ihan varmasti heillä on ollut sisävessa.
Sekoitat Kimi Räikköseen. Räikkösen perheellä oli rähjäinen omakotitalo jossa oli ulkovessa, kaikki raha laitettiin poikien autourheiluun ja ei ollut varaa rempata taloa.