Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei noista miehistä ota selvää, mutta yritetään edes :D

Vierailija
30.08.2019 |

Kyselin täällä muutama vk sitten, voiko miestä (työkaveria) pyytää syömään ilman, että ne ois heti treffit...
Käytiin silloin syömässä ja ainakin mulla oli hauskaa. Mies ehdotti seuraavaa tapaamista silloin kolmen vk päähän. Ollaan ton ekan syömässä käynnin jälkeen viestitelty muutamia kertoja. Sekä mikä ihmetytti niin mies laittoi kuvan lapsestaan (on siis eronnut).

Töissä miehen käytös on muuttunut minua kohtaan. Ennen oli naljailua, nyt käytös on muuttunut asiallisemmaksi ja hän puhuu mulle ihan, kun työkaverille puhutaan.

Huomenna käydään toistamiseen syömässä. Sovittiin tämä viesteillä. Töissä ei sanalla.olla puhuttu siitä, että ollaan nähty vapaa-ajalla.

Eli nyt kaipaan tulkintoja? Osaako mies pitää mua vaan kaverina vai ajatteleeko jo jotain muuta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huolissaan että voi jopa rakastua sinuun.

Edellisen suhteen loppuminen on satuttanut pahasti eikä haluaisi pettyä uudestaan, pelkää sitä kipua mitä mahdollisesti aiheutat.

Mutta ehdottomasti kiinnostunut, ei oikein vielä mitä tehdä orastaville tunteilleen. Hämmentynyt, jopa hieman huolissaan että menettää tunteidensa hallinnan.

Tämä näin miesnäkökulmasta.

Vierailija
22/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa panna sinua. Varma tieto.

P-ska tieto. Palsta perinteisesti ei ota selvää sukupuolten välisestä erosta. Miehet ilmaisevat kiintymystä fyysisellä kontaktilla eikä siinä ole mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että pelkää #metoo syytöksiä. Ura ja työpaikka on tärkeämpi kuin sinä. On pakko olla asiallinen, ettei saa valitusta seksuaalisesta ahdistelusta työpaikalla ja täten ei työllisty enää koko loppuelämänsä aikana.

Töissä ei vain voi metoo aikana tehdä mitään, siinä on koko ura ja loppuelämä panoksena. Tavatkaa vapaa-aikana, mieluiten sinun aloituksesta niin mies uskaltaa jopa.

Moni mies myös pelkää sitä, että jos torjuu naiskollegan joka haluaa sinua, niin siitäkin tulee jonkinsortin keksitty ilmoitus pomolle ja valheellinen syytös seksuaalisesta ahdistelusta että saisi sinut pois työpaikalta, koska nainen menetti kasvonsa ja haluaa sinusta eroon ettei tarvitse nähdä torjujaansa enää.

Miehet tietävät: "Heaven has no rage like love to hatred turned, Nor hell a fury like a woman scorned"

Olkaa varovaisia miehet. Nykypäivä on nykypäivää.

Vierailija
24/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen venyi yli viiteen tuntiin ja siis oikeesti vaan syötiin, juotiin ja juteltiin. Mies ehdotti uutta tapaamista jo huomiseksi.

Pakko myöntää, että taidan olla ihastunut. Mies ei oo osoittanut selkeää mielenkiintoa, joten edelleenkin oon kuutamolla mitä tuon miehen päässä liikkuu. Ap

Oletko jossa perunakellarissa kasvanut tyhmä?:) Sehän on sinusta ilmiselvän KIINNOSTUNUT!!!!!:)

Vierailija
25/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair kirjoitti:

Mies on huolissaan että voi jopa rakastua sinuun.

Edellisen suhteen loppuminen on satuttanut pahasti eikä haluaisi pettyä uudestaan, pelkää sitä kipua mitä mahdollisesti aiheutat.

Mutta ehdottomasti kiinnostunut, ei oikein vielä mitä tehdä orastaville tunteilleen. Hämmentynyt, jopa hieman huolissaan että menettää tunteidensa hallinnan.

Tämä näin miesnäkökulmasta.

Näin mäkin aattelisin, koska mulla myös tapailua samanlaisista lähtökohdista ja mies on tosi varovainen, vaikka on kiinnostunut selvästi. En mäkään kiirehdi, koska kyllä ne tunteet ja kiintymys tulee aikanaan, jos nyt tulee. Ja myös mulla on vaikeeta ottaa ketään lähelle, joten on sillä tavalla tuttua tuo hiukan ristiriitainen käytös. Ap:lle siis malttia vaan ja yrittää nauttia yhdessäolosta ilman turhia kelailuja!

Vierailija
26/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä ketjussa halusit miehen kanssa syömään pelkästään kavereina ja nyt yhtäkkiä haluatkin suhteen.

Minusta se olet sinä ap, josta kukaan ei ota selvää.

Vierailija
27/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tiedän, että mää oon hankala ihminen ja vaikea selkoinen:D

Aluks mulla ei tosiaan ollut mitään muuta kiinnostusta miestä kohtaan, kun kaveruus. Koska mies ei oo yhtään sitä tyyliä minkalaisista miehistä oon tykännyt. Meillä on ollut vaan niin hauskaa keskenään. Toikin mua hämmentää, että yleensä treffaamani miehet on ilmaisseet kiinnostuksen joko viesteillä, sanomalla tai sit jus teoilla esim. koskettamalla tai pussaamalla, mut tää mies ei oo antanut näitä selkeitä merkkejä, joten siks oon vähän ymmällä. Ap

Vierailija
28/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvästi pitää sua vain kaverina, ketä vois vetää viikseen.

Tai pikku kakkoseen 😛

Vierailija
29/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma siis, että mies on eronnut?

Olen varma, että on eronnut. Tai sit kaikki työpaikan miehet on juonessa mukana. On selkeästi tuonut eron esille työpaikalla. Ap

Vierailija
30/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aloittajastakaan ota selvää edes hän itse. Viime viikolla oli huolissaan että tapaamista ei vain luulla treffeiksi ja nyt murehtii eikö miestä kiinnostakaan.

Vierailija
31/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä ketjussa halusit miehen kanssa syömään pelkästään kavereina ja nyt yhtäkkiä haluatkin suhteen.

Minusta se olet sinä ap, josta kukaan ei ota selvää.

Ei naisista saa selvyyttä. Ensin halutaan ja sitten kun on saatu satimeen loppuu se haluaminen. Siis oikeasti mitä helv... naiset lopulta haluavat?

Vierailija
32/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluks mulla ei tosiaan ollut mitään muuta kiinnostusta miestä kohtaan, kun kaveruus. Koska mies ei oo yhtään sitä tyyliä minkalaisista miehistä oon tykännyt. Meillä on ollut vaan niin hauskaa keskenään. Toikin mua hämmentää, että yleensä treffaamani miehet on ilmaisseet kiinnostuksen joko viesteillä, sanomalla tai sit jus teoilla esim. koskettamalla tai pussaamalla, mut tää mies ei oo antanut näitä selkeitä merkkejä, joten siks oon vähän ymmällä. Ap

Ei, vaan selkeästi olet yhtäkkiä itse kiinnostunut, koska mies ei heti näytä kiinnostustaan sua kohtaan. Eli koska hän on ns.vaikeasti tavoitelva. Olet ilmeisesti tottunut miesten huomioon ja nytkun et sitä saa suorasukaisesti, niin sua harmittaa ja se laittaa sut kiinnostumaan enemmän hänestä. 

Vierailija
33/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää pannaa

Vierailija
34/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan selkeästi olet yhtäkkiä itse kiinnostunut, koska mies ei heti näytä kiinnostustaan sua kohtaan. Eli koska hän on ns.vaikeasti tavoitelva. Olet ilmeisesti tottunut miesten huomioon ja nytkun et sitä saa suorasukaisesti, niin sua harmittaa ja se laittaa sut kiinnostumaan enemmän hänestä. 

Sää voit olla oikeassa..

Oon tapaillut miehiä, jotka on selkeesti aina ilmaisseet kiinnostuksensa. Mua on alkanut monesti ahdistamaan liian aikaisin lähelle tuleminen tai liian äkkiä mun tunteiden kysyminen. Ap

Vierailija
35/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää pannaa

Panosta ei oo vielä tietookaan. Edes hipaisua ei oo tapahtunut. Ap

Vierailija
36/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ollaan samassa työpaikassa, niin onhan sitä oltava asiallinen, eikä käydä heti iholle. Tosi noloa, jos se olisi alkanut hyväilemään sua ja sä et olisikaan kiinnostunut. Sitten töissä kartettais ja oltais nolona.

Vierailija
37/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuo ap on selkeästi tämän psykologisen ilmiön uhri. Tutkittu tieto:

‘He Loves Me, He Loves Me Not…’: Women Are More Attracted to Men Whose Feelings Are Unclear

https://www.psychologicalscience.org/news/releases/he-loves-me-he-loves…

Miksi naiset ei ymmärrä omaa luontoaan? Minusta on outoa. Miehenä ymmärrän naisen manipuloinnit ja minua ei voi viedä kuin pässiä narussa manipuloinnilla.

Naisiin uppoaa hyvin toisaalta kyllä.... milloin te opitte?

Vierailija
38/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

‘He Loves Me, He Loves Me Not…’: Women Are More Attracted to Men Whose Feelings Are Unclear

Miksi naiset ei ymmärrä omaa luontoaan? Minusta on outoa. Miehenä ymmärrän naisen manipuloinnit ja minua ei voi viedä kuin pässiä narussa manipuloinnilla.

Koita ymmärtää, ettei jokainen nainen toimi tai tunne noin. 

Vierailija
39/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita ymmärtää, ettei jokainen nainen toimi tai tunne noin. 

Ei niin, mutta suurin osa kyllä.

Aina löytyy se pieni prosentti, joka toimii erilailla massoista.