Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei noista miehistä ota selvää, mutta yritetään edes :D

Vierailija
30.08.2019 |

Kyselin täällä muutama vk sitten, voiko miestä (työkaveria) pyytää syömään ilman, että ne ois heti treffit...
Käytiin silloin syömässä ja ainakin mulla oli hauskaa. Mies ehdotti seuraavaa tapaamista silloin kolmen vk päähän. Ollaan ton ekan syömässä käynnin jälkeen viestitelty muutamia kertoja. Sekä mikä ihmetytti niin mies laittoi kuvan lapsestaan (on siis eronnut).

Töissä miehen käytös on muuttunut minua kohtaan. Ennen oli naljailua, nyt käytös on muuttunut asiallisemmaksi ja hän puhuu mulle ihan, kun työkaverille puhutaan.

Huomenna käydään toistamiseen syömässä. Sovittiin tämä viesteillä. Töissä ei sanalla.olla puhuttu siitä, että ollaan nähty vapaa-ajalla.

Eli nyt kaipaan tulkintoja? Osaako mies pitää mua vaan kaverina vai ajatteleeko jo jotain muuta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä, jos tänään saisin vastauksia. Ap

Vierailija
2/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taipuvainen ajattelemaan, että hän on sinusta kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tänään selviä :) Älä mieti liikaa. 

Vierailija
4/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, missä yhteydessä laittoi sen lapsen kuvan? Jos yhtäkkiä saisin kuvan lapsesta ilman mitään selitystä, olisin vähän ihmeissäni :D

Vierailija
5/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että aiemmin oli kiinnostunut, mutta nyt pitää vain kaverina. Kolmen viikon päähän ja kuva lapsesta, noin tekee kaveri, ei romanttinen deitti.

Vierailija
6/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla nyt ainakin näyttää olevan ongelmia suhtautua asiaan neutraalisti.

Sinccis

Vierailija
7/39 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Sinähän halusit vain ystävänä olla? Mitä tekeekö jo mieli laittaa pelit pystyyn? Pelaa nyt vähän kun mieli tekee.

Vierailija
8/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen venyi yli viiteen tuntiin ja siis oikeesti vaan syötiin, juotiin ja juteltiin. Mies ehdotti uutta tapaamista jo huomiseksi.

Pakko myöntää, että taidan olla ihastunut. Mies ei oo osoittanut selkeää mielenkiintoa, joten edelleenkin oon kuutamolla mitä tuon miehen päässä liikkuu. Ap

Vierailija
9/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen venyi yli viiteen tuntiin ja siis oikeesti vaan syötiin, juotiin ja juteltiin. Mies ehdotti uutta tapaamista jo huomiseksi.

Pakko myöntää, että taidan olla ihastunut. Mies ei oo osoittanut selkeää mielenkiintoa, joten edelleenkin oon kuutamolla mitä tuon miehen päässä liikkuu. Ap

"Ei oo osoittanut selkeää mielenkiintoa"? Onko sulla ap jokin kognitiivinen piuha poikki päässä?

Vierailija
10/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole mielenkiinnon osoitus, että ehdotti jo uutta tapaamista pian? Millaisia mielenkiinnon osoituksia toivoisit saavasi?

Vierailija
11/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastaa äitipuolta lapselleen, siksi kuva.

Vierailija
12/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästihän toi on kiinnostunut.

Vierailija
13/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietitte VIISI tuntia yhdessä ja haluaa tavata seuraavana päivänä. Mitä toi sun mielestä on ellei mielenkiintoa?

Vierailija
14/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa hyvä tulee. Kiva mies, kun ei heti ole kinuamassa yöksi. Lapsen kuva oli ihan kiva juttu. Testaa, ettet heti juokse karkuun. Onko sulla itselläs lapsia?

Vierailija
15/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma siis, että mies on eronnut?

Vierailija
16/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna sinua. Varma tieto.

Vierailija
17/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hemmetin takia ruokituta itseäsi ulkona miehen toimesta jos et ole hänestä kiinnostunut?

Tuo on vain hyväksikäyttöä.

Vierailija
18/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vartin sisään ilmoittaa että tahtoo nussia, ei hyvä.

Jos ei viiteen tuntiin ilmoita että tahtoo nussia, ei hyvä.

Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
19/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi pitää sua vain kaverina, ketä vois vetää viikseen.

Vierailija
20/39 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että pelkää #metoo syytöksiä. Ura ja työpaikka on tärkeämpi kuin sinä. On pakko olla asiallinen, ettei saa valitusta seksuaalisesta ahdistelusta työpaikalla ja täten ei työllisty enää koko loppuelämänsä aikana.

Töissä ei vain voi metoo aikana tehdä mitään, siinä on koko ura ja loppuelämä panoksena. Tavatkaa vapaa-aikana, mieluiten sinun aloituksesta niin mies uskaltaa jopa.