Millaisia ihmisiä sinä et ymmärrä? Elämäntapaeroja!
Mua ihmetyttää aina ne jotka ovat joka vapaa-ajan hetki menossa kovalla tohinalla jonnekin kyläilemään tai itse puuhailevat jotain suuritöistä. Jos ei ole mitään tuollaista menoa, niin vähintään kotona ollessa telkkarit pauhaa ja lapset möykkää, itselläkin ääni nousee kun iloisesti kippistellään puolison kanssa.
Hetkeksikään ei rauhoituta ihan vaan olemaan tekemättä mitään. Eikä hetkäkään haluta olla yksin vaan aina tarvitaan joku.
Tällaisista ihmisistä olen hyvin kaukana.
Kommentit (23)
Ihmisiä, jotka jäävät suhteeseen jossa selvästi ovat olleet onnettomia vuosikausia. Valittavat kavereille mutta jos kaveri sanoo jotain negatiivista suhteesta/puolisosta niin suututaan tai jopa pistetään välit poikki.
Kulissielämän eläjät. Liittyy myös ylempään. Pintaliitoeläjät.
Toisten täysi arvostamattomuus tai kunnioitus toisen tapaa elää kohtaan (touche, juurihan kerroin etten välttämättä arvosta yllämainittuja ihmisiä :D ) Tarkoitan siis esimerkiksi vapaaehtoista lapsettomuutta, vaikkapa ruokavaliota, urheilemista tms. Tällaisissa asioissa ei satuta ketään ml. itseään.
Aina myöhässä olevat. Ei edes pyydetä anteeksi tai noteerata sitä että ollaan _aina_ myöhässä. Liittyy toisten arvostamiseen.
Ylipuheliaat ihmiset, ei tarkoita ettenkö arvostaisi heitäkin tai pitäisi heistä kaverina, mutta en itse pysty ymmärtämään sellaista ylirempseyttä, koska en kykene sellaiseen itse.
Onhan noita :)
Ihmiset, jotka töllöttävät telkkaria mökillä ollessaan.
Eksän kanssa kun saavuttiin mökille, niin ex laittoi samantien töllön päälle ja sitten jäi sitä toljottamaan.
En ymmärtäntyt, en. Enkä ymmärrä vieläkään.
Sellaiset jotka eivät muka pelkää koskaan mitään, mitä he ovat? Tai ihmiset jotka eivät kaihda mitään riskejä? Niille on kyllä nimikin.
Opioidijärjestelmässä häikkää?