Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käsitöitä ostaisit?

Vierailija
30.08.2019 |

Minkälaiset käsityöt menisivät kaupaksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapasia

Vierailija
2/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei oikein minkäänlaiset. Ei edes pelkkien lankojen hinnalla meinaa mennä puhumattakaan, jos hinnasta haluaisi vielä itselleen tekopalkkaakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukäsitöitä. Osaan itse neuloa, tehdä pajutöitä, metallilankapunontaa ja muuta askartelua, että en oikeastaan tarvitse mitään muuta, minkä joku muu tekisi - puukäsitöiden tekoon minulla ei ole välineitä. Olen ostanut puisia keittiövälineitä, suodatinpussitelineen ja lautasliinatelineen.

Vierailija
4/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöissähän on se ongelma, että niistä tykkäävät usein osaavat tehdä itsekin. 

Jos minä olisin niin nuori, että tarvitsisin vielä lisää tavaraa, niin voisin ostaa esim. tyynynpäällisiä, jonkun kivan viltin tai vaikka yöpukuja tai collegevaatteita. Yleensä tosin kaikki käsintehty on liian kallista omalle kukkarolleni.  

Vierailija
5/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään käsitöitä, teen kaiken tarvitsemani itse.

Vierailija
6/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen paljon käsitöitä, mutta tavallisten synkän väristen miesten villasukkien neulonta on niin tyyylsää, että ostan ne myyjäisistä.

Vierailija
7/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset villasukat.

Vierailija
8/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukäsitöitä. Osaan itse neuloa, tehdä pajutöitä, metallilankapunontaa ja muuta askartelua, että en oikeastaan tarvitse mitään muuta, minkä joku muu tekisi - puukäsitöiden tekoon minulla ei ole välineitä. Olen ostanut puisia keittiövälineitä, suodatinpussitelineen ja lautasliinatelineen.

Kiitos vinkistä! Pidän erilaisista käsitöistä ja nikkaroinnista, olen tehnyt kotitarpeisiin pieniä käyttötavaroita ja joitain huonekaluja, jälkimmäisiä kierrätystavarasta.

Pohdin josko tekisin kokeilumielessä ruokapöydän (lankku tai betonikansi) myyntiin, mutta nämä pienemmät esineet voisivat olla helpompia saada kaupaksi.

Vierailija
9/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasaa.

Vierailija
10/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei oikein minkäänlaiset. Ei edes pelkkien lankojen hinnalla meinaa mennä puhumattakaan, jos hinnasta haluaisi vielä itselleen tekopalkkaakin. 

Tämä on kyllä totta, ja kuten joku ketjussa kirjoitti, niin usein käsitöiden ystävät tekevät niitä itsekin. Tällaista alustavaa pohdintaa tosiaan, kiitos vastauksesta.

Vierailija
11/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Pidän erilaisista käsitöistä ja nikkaroinnista, olen tehnyt kotitarpeisiin pieniä käyttötavaroita ja joitain huonekaluja, jälkimmäisiä kierrätystavarasta.

Pohdin josko tekisin kokeilumielessä ruokapöydän (lankku tai betonikansi) myyntiin, mutta nämä pienemmät esineet voisivat olla helpompia saada kaupaksi.

Joku puu,vaneri tms säilytyslaatikko.Ehkä jopa irtokannella tai liukuvalla kannella.Eri kokoja pinottavana...jotain sen tyyppistä.

Vierailija
12/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttien tyhjennyksen!

T: Jännis

Vierailija
13/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handjobit

Vierailija
14/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, I think I could buy a handjob.

Vierailija
15/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkattuja vaatteita, jotka on tehty omilla mitoilla, tämän tyylisiä esim.

https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6895&cid=11

Vierailija
16/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lapasia ja villasukkia. En ole itse erityisen hyvä kutomisessa enkä tykkää siitä, mutta tarvitsen kuitenkin lapasia ja villasukkia. Tähän mennessä olen suurimmaksi osaksi saanut niitä lahjaksi siskoltani ja äidiltäni, jotka tykkäävät niitä tehdä, mutta mielelläni ostaisin myös jos äiti ja sisko kyllästyvät kutomaan. Pari kertaa olen ostanut erityisen taidokkaasti tehtyjä lapasia ja villasukkia.

Vierailija
17/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina myyjäisistä villasukkia. Pidän niitä jopa kesällä😁

Vierailija
18/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla hyvin erikoinen ja hyvin tehty tuote, jotta siitä saisi takaisin sekä materiaalit että työnmäärän oikeansuuruisena palkkana. Kiinakamaa on vaan niin helppoa tilata halvalla, joten hienojakin käsitöitä myydään pilkkahintaan työmäärään nähden.

Vierailija
19/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 e on tavallinen aikuisten itsetehtyjen villasukkien pyyntöhinta. Paljonko tarvikkeet maksavat, paljonko jää työlle hintaa?

Vierailija
20/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ja huolellisesti tehty, joissa on jotakin luovaa ja omaperäistä. Ihan tavallisissakin, ihan jopa pannulapuissa, jos ne poikkeavat valtavirrasta. Myös järkevä hinta, ei ns käsityölisää, sillä korkeahintaisissa käsitöissä päätän heti, että osaan tehdä tuon itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi