Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä sinä et ymmärrä? Elämäntapaeroja!

Vierailija
30.08.2019 |

Mua ihmetyttää aina ne jotka ovat joka vapaa-ajan hetki menossa kovalla tohinalla jonnekin kyläilemään tai itse puuhailevat jotain suuritöistä. Jos ei ole mitään tuollaista menoa, niin vähintään kotona ollessa telkkarit pauhaa ja lapset möykkää, itselläkin ääni nousee kun iloisesti kippistellään puolison kanssa.

Hetkeksikään ei rauhoituta ihan vaan olemaan tekemättä mitään. Eikä hetkäkään haluta olla yksin vaan aina tarvitaan joku.

Tällaisista ihmisistä olen hyvin kaukana.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheitä, en ymmärrä millään. Etenkään kun miehellä on lapsia joita sorsitaan uuden naisen myötävaikutuksella, ihmettelen vilpittömästi miksi nämä lapset ovat edes tekemisissä tällaisen isän kanssa.

Vierailija
2/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extroverttejä. Ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuollaista olin tulossa kuvailemaan, mutta ehdit jo aloituksessasi tiivistää juuri sen ihmistyypin ytimen jota en tajua.

Oman itsensä ja ajatustensa möykällä vaimentajat! Meuhk meuhk möyh möyh äli äli öli öli vinku kirku rääky käääky kälä kälä pälä pälä pölö pölö hössön hössön mussun mussun lässyn lässyn kili kali koli tööt tööt pauk pauk 24/7

Vissiin eivät kestä kohdata itseään ja omia ajatuksiaan, niin pitää peittää ne melusaastan alle.

Vierailija
4/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole intohimoa mihinkään, ei kiinnostusta kehittää itseään... Ihmisiä, jotka käyvät töissä rahaa saadakseen ilman, että työstä saa oikein mitään itselleen ja vapaa-aikakin vietetään kotona telkkaria tuijottaen.

Vierailija
5/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, jotka vie isommat lapset päiväkotiin, vaikka vauvan kanssa kotona. Ollaan ehkä vieraannuttu jostakin, mikä ennen oli normaalia. Poislukien tietysti ne, joilla esim.äidin masennuksen takia isompi lapsi päiväkodissa. Se on ymmärrettävää.

Vierailija
6/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattoman epärehellisiä

Kylmän julmia

Hirveän ahneita

Täysin itsekritiikittömiä

Kyyliä ja juoruilijoita joilla ei ole omaa elämää

Sellaisia jotka eivät koskaan "tarvitse" omaa aikaa ja hiljaisuutta.

Vierailija
7/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuvailemasi ihmistyypit pakenevat jotakin liikkumalla jatkuvasti pysähtymättä.

Vierailija
8/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiöpositiivisia tai vastakohtaisesti yltiönegatiivisia. Molemmissa on jotakin hämärää.

Vierailija
9/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmän julmia

Hirveän ahneita

Täysin itsekritiikittömiä.

Tiedän yhden tällaisen.

Vierailija
10/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on ymmärtää ihmisiä jotka katsoo asioita oman kuplan sisältä.

Vaikka kai pitäisi heitäkin ymmärtää

Vierailija
11/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, joiden pitää joka vuosi vähintään kerran lähteä jonnekin etelänlomalle. 

Toisaalta olen yksi niistä ihmisistä, joilla ei ole kiinnostusta oikein mihinkään, mutta se harmittaa itseänikin. Haluaisin kovasti innostua jostain! Mutta ei matkustelusta, potkupallosta, formuloista...

Vierailija
12/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan alapeukkuja satelee, mutta ihmiset jotka laittavat alle 6kk vauvan yökylään, jotta saavat viettää "laadukasta parisuhdeaikaa" ja puhuvat sitä jonain mummon ja vauvan bondauksena.. Tai ihmiset, jotka laittavat taaperon mummolaan vauvan tieltä, jotta saavat rauhassa tutustua vastasyntyneeseen, ja sitäkin selitellään jollain taaperon laatuajalla isovanhempien kanssa.

Kannatan kyllä avun hankkimista, kun sitä tarvitsee esimerkiksi uupumuksen vuoksi tms., mutta sitähän nuo edellämainitut eivät ole.

Mutta niin, tällaisesta oma ajatusmaailmani on niin kaukana kuin olla ja voi. Enkä ole mikään superäiti, ja kyllä lapseni ovat välillä hoidossa - ikänsä ja kehitystasonsa huomioiden.

Vierailija
13/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperheitä, en ymmärrä millään. Etenkään kun miehellä on lapsia joita sorsitaan uuden naisen myötävaikutuksella, ihmettelen vilpittömästi miksi nämä lapset ovat edes tekemisissä tällaisen isän kanssa.

Kuinka monta tällaista tapausta tunnet?

Olen tutustunut uusperheiden naisiin, jotka ovat todella lämminhenkisiä ja haluavat miehen lapsille parasta.

Vierailija
14/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole intohimoa mihinkään, ei kiinnostusta kehittää itseään... Ihmisiä, jotka käyvät töissä rahaa saadakseen ilman, että työstä saa oikein mitään itselleen ja vapaa-aikakin vietetään kotona telkkaria tuijottaen.

Minulla ei ole mitään intohimoa mihinkään. Yritän toki kehittää itseäni ja olen siinä onnistunutkin.

Minun intohimoni on ehkä nukkuminen.

En taas itse ymmärrä ihmisiä joilla on joku yksittäinen juttu, joka sitten on heidän koko elämänsä; kuten musiikki, joku urheilu tai auton rassaaminen.

Miten joku yksi juttu voi olla muka niin mahtavaa, kun maailma on monimutkainen paikka jossa on hirveästi kaikkea?

Sitä paitsi ihan turhaa on harrastaa tosissaan mitään, koska aina on olemassa joku 8-vuotias korealais poika joka tekee sen jutun paremmin kuin sinä.

Vierailija
15/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys. Haukutaan joku, vaikka ei edes tunneta tätä. Juorutaan ilkeitä selän takana, että tämän maine menisi muidenkin silmissä.

Vierailija
16/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on ymmärtää ihmisiä jotka katsoo asioita oman kuplan sisältä.

Vaikka kai pitäisi heitäkin ymmärtää

Okei. Mistä olet varma ettet itse ole kuplassa? Kerro minullekin, niin voin vähän ymmärtää itseäni. Voisin minäkin tietää olenko kuplassa vai en, kun joku joka näkee kuplien ulkopuolelta, viisaampana selittää.

Vierailija
17/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan alapeukkuja satelee, mutta ihmiset jotka laittavat alle 6kk vauvan yökylään, jotta saavat viettää "laadukasta parisuhdeaikaa" ja puhuvat sitä jonain mummon ja vauvan bondauksena.. Tai ihmiset, jotka laittavat taaperon mummolaan vauvan tieltä, jotta saavat rauhassa tutustua vastasyntyneeseen, ja sitäkin selitellään jollain taaperon laatuajalla isovanhempien kanssa.

Kannatan kyllä avun hankkimista, kun sitä tarvitsee esimerkiksi uupumuksen vuoksi tms., mutta sitähän nuo edellämainitut eivät ole.

Mutta niin, tällaisesta oma ajatusmaailmani on niin kaukana kuin olla ja voi. Enkä ole mikään superäiti, ja kyllä lapseni ovat välillä hoidossa - ikänsä ja kehitystasonsa huomioiden.

Jep. Mulle kerran eräs psykiatri sanoi, että lapsi on sitten valmis yökylään, kun hän itse sitä osaa pyytää. Toki vaikkapa 1v varmasti viihtyy esim.läheisessä mummolassa, mutta tarve ei ole hänen.

Vierailija
18/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltiöpositiivisia tai vastakohtaisesti yltiönegatiivisia. Molemmissa on jotakin hämärää.

Sulla on sitten joku hyvä mittari jolla mittaan mikä menee yltiöpäiseksi? Kerro minulle tarkemmin siitä mittaristasi!

Vierailija
19/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän pelkääjät ja varman päälle pelaavat.

Vierailija
20/23 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kuvailemasi ihmistyypit pakenevat jotakin liikkumalla jatkuvasti pysähtymättä.

Itseään. Eivät höhlät sitä tajua, kun omassa housussa on kakka, niin hississä haisee, käytävällä haisee, kellarissa haisee,  keittiössä haisee, makkarissa haisee ja bussissakin haisee kakka.