Tiesittekö että on vulgaaria pyytää ketsuppia ravintolassa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maksava asiakas, käyn missä haluan, tilan, mitä haluan ja pyydän, mitä haluan. Siinä ei jonkun palstamamman jupina paina yhtään.
Olet kouluja käymätön juntti.
Yritin tuossa muistella, mutta ainakaan fysiikassa tai kemiassa ei puhuttu mitään ketsupin pahuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olin 90-luvulla pari vuotta töissä tarjoilijana Helsingin luksusravintolassa.
Ohjeistettiin, että jos joku pyytää ketsuppia, niin ohjataan pois :D
Sitä ei edes olisi ollut.
Ei kukaan koskaan kyllä pyytänyt. Jos ketsuppia haluaa, niin johonkin huoltoasemalle. Näin oli silloin ja ei kai kukaan fikus tule valkoisille liinoille syömään ja vaatimaan Felixiä pöytään.
Muuten ihan hyvä mutta mitä tarkoittaa fikus? Kukkaa?
Miehille kannattaa syöttää ketsuppia. Tutkimusten mukaan siinä on ainesosia, joilla pysyy eturauhanen kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kannattaa syöttää ketsuppia. Tutkimusten mukaan siinä on ainesosia, joilla pysyy eturauhanen kunnossa.
Se aine on lykopeeni. Otat sitä ranskalaisten kylkeen sellaisen kohtalaisen puristuksen verran, niin siinä on enemmän lykopeeniä kuin ~10 kokonaisessa tomaatissa.
Eli melkein terveysruoka - jos muistaa ostaa niitä joihin ei ole lisätty sokeria ja suolaa (tai ostaa version jossa niitä on edes vähemmän)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maksava asiakas, käyn missä haluan, tilan, mitä haluan ja pyydän, mitä haluan. Siinä ei jonkun palstamamman jupina paina yhtään.
Epäilemättä mutta junttia se silti on. Vähän kuin laskisi alleen missä haluaa ja vielä ylpeilisi sillä.
Just näin. Ketsupin pyytäjä antaa itsestään todella juntin kuvan.
Kun on tarpeeksi rikas, sivistynyt ja hyvästä suvusta, voi tehdä mitä vaan :) Yksikin näistä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä mutta junttia se silti on. Vähän kuin laskisi alleen missä haluaa ja vielä ylpeilisi sillä.
Just näin. Ketsupin pyytäjä antaa itsestään todella juntin kuvan.
Kun on tarpeeksi rikas, sivistynyt ja hyvästä suvusta, voi tehdä mitä vaan :) Yksikin näistä riittää.
Olisit käyttänyt sitten tai-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on vulgäääriä, mutta pyydän silti aina kun haluan.
Olet wt?
Kenties sitäkin, mutta ennen kaikkea maksava asiakas.
Entäs jos pyytää ketchuppia, niin kuulostaako paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos pyytää ketchuppia, niin kuulostaako paremmalta?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on vulgäääriä, mutta pyydän silti aina kun haluan.
Olet wt?
Kenties sitäkin, mutta ennen kaikkea maksava asiakas.
Asiakas ei ole aina oikeassa.
Mieheni on itse kokki, ja pyytää aina ranskalaisten kanssa ketsuppia. Hienoimmissa ravintoloissa annokseen harvemmin kuuluu ranskalaisia.
Onko aloittaja on päässyt ensimmäistä kertaa ruokaravintolaan? Ainakin hän on oppinut ihqun uuden sanan, vulgääri :D
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että en käy ravintolassa kovinkaan useasti ja silloin kun käyn niin haluan nauttia ranskalaiseni juuri niin kuin niistä parhaimman makuisia tulee, eli ketsupin kanssa. On se sinusta noloa tai ei
Ravintolassa ranskalaisia??? Vai tarkoititko ABC:llä?
No se on pieni synti siihen verrattuna, että pyytää sinappia.