Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäisitkö parisuhteeseen tilanteessani?

Vierailija
30.08.2019 |

Mies tekee reissutyöt ja tulee viikonloppuisin kotiin ryyppäämään. Kännipäissä hän möyryää täällä ja haukkuu kaiken lapsia myöten. Meillä yksi yhteinen lapsi sekä yksi yhteinen lapsi miehen edellisestä liitosta. Hän on minulle kuin oma ja surettaa jos eron myötä katkeaisi yhteys häneen. Nyt ymmärrän, miksi eilen alkoi krooninen toispuoleinen päänsärky. Jännitän jo viikonloppua. Viikonloppuna käymme miehen äidin syntymäpäivillä ja siellä mies on tietysti kuin enkeli. Eli tästä illasta ei tule ryyppyiltaa. Mutta huomenna hän hakee juomista varmasti senkin edestä ja haukkuu sukulaisensa pystyyn minulle. Vaikka en kuuntele, niin selkäpiitä karmii kun eri huoneesta kuuluu kuin paholaisen karjunta. Sunnuntaina on sitten krapulapäivä ja pitää olla kaikkien hissun kissun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin laukkuni.

Vierailija
2/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jo tänään. Lue oma tekstisi ja mieti itsesi tilalle ystäväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. En jatkaisi. On huono juttu lapsillekin.

Vierailija
4/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisessa ole hyvä lasten kasvaa! Lähde!

Vierailija
5/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Miten edes voit tehdä tuollaista lapsille? Sä olet ainoa joka niitä voi suojella, ja sä et suojele!

Vierailija
6/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa mikä surettaa, on lapsipuolen "menetys", niin mikä suhteessa sitten pitää?

Vierailija
7/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita miehen käytöstä (salaa) ja sitten kuuntelutat hänellä itsellään, lähetä äänitiedosto, sekä anopilla. Muuta pois samaan aikaan. Sano ettet tule takaisin enben kuin asioihin tulee iso muutos. Tarvittaessa ota yhteys sosiaslitoimeen. Tuohon suhteeseen et voi missään nimessä jäädä.

Vierailija
8/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi olet jo itsekin sitä mieltä, että pitää jättää, kun täällä kirjoitat asiasta. Mikäli ei mene puhe perille miehelle (kun on selvinpäin) ehdottomasti jätä. Tee palvelus itsellesi, sekä ennen kaikkea lapselle. Pystyykö miehen lapsen äiti ottamaan lapsen? Todennäköisesti ei, kun teillä asustaa? Mikäli miehen lapsi ei saa turvallista paikkaa, soita sossuille tilanteesta. Todella inhottavaa sinulle, sekä lapselle, että tiet erkanevat, mutta pidemmän päälle ei tuo tilanne ole lapselle myöskään hyväksi. Olen pahoillani puolestasi, tiedän mitä tuollaisen läpi käyminen on :( Se raastaa sydämen auki, mutta sinun aikuisena tulee turvata lasten hyvinvointi, tavalla tai toisella, vaikka tuntuu että maailma romahtaa.

Vierailija
9/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin aiemmat kommentoijat. Sovi tämän toisen lapsen äidin kanssa, että voit tavata lasta vieläkin, onhan hän sinun lapsesi puolisisarus myös.

Vierailija
10/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin aiemmat kommentoijat. Sovi tämän toisen lapsen äidin kanssa, että voit tavata lasta vieläkin, onhan hän sinun lapsesi puolisisarus myös.

Tässä paras vastaus. Ehdottomasti pois suhteesta, ei tuollaista tarvitse kenenkään elämän olla eikä varsinkaan lasten!

Vierailija
11/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä. Miten edes voit tehdä tuollaista lapsille? Sä olet ainoa joka niitä voi suojella, ja sä et suojele!

Eihän AP voi silti miehen lasta mieheltä viedä ja pelastaa, kun ei ole hänen lapsensa.