Miksi täällä tahallaan käsitetään kaikki väärin?
Aloitus pitäisi vääntää ihan rautalangasta, muuten siitä aina etsitään mahdollisimman kiero tulkinta ja esitetään lujaa kritiikkiä sitä kohti.
Kommentit (25)
Useammin on niin huonosti kirjoitettuja aloituksia, että sanotaan muuta kuin tarkoitetaan kuin sellaisia joissa vastauksissa tahallaan ymmärrettäisiin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nimenomaisesti provosoida persuja ja alle 90 ÄO naisia.
Näitä kahta ihmisryhmää on palstalla laskelmieni mukaan yli 95% käyttäjistä.En saa mistään parempaa viihdettä kuin siitä että näillä pärähtää perunat.
Kiitos alapeukuista. Taas vastenmieliset áli-ihmiset kiehuivat juuri kuten toivoin.
Taidat olla sellainen yhteiskunnan joutotappi, millä ei tee mitään.
Olen sinua varakkaampi, ja sinä tuotat minulle pääomatuloja. Pelkkä mitätön työmuurahainen.
Nautin siitä, että kaltaisesi duunaripaskat kärsivät.
Esimerkki trollaavasta teinistä.
Mitä trollausta se on pitää kuonana ja paskana duunareita? Ette eroa mitenkään työttömistä. Olen sanonut saan monelle duunarille päin naamaakin. Duunarin pitäisi olla nöyrä ja pitää suunsa kiinni kun hänelle puhuu oikea ihminen.
Koska moni aloituksista on kirjoitettu päin honkia. Ja aina kun on mahdollisuus tulkita väärin, on tilanne käytettävä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärinymmärrystä jos on aloittajan kanssa eri mieltä hänen väitteistään tai ajatuksistaan?
Pitääkin väittää vastaan, ja esittää oma mielipide perusteineen, vain näin syntyy keskustelua.
Miksi muiden pitäsi olla samaa mieltä, kuin aloittaja?
Mitä helvetin keskustelua sellainen on, sehän on vain toisen hymistelyä: "joo, näin on" kommentteja.
Samoin jos aloittajan viesti on täynnä erilaisia kirjoitusvirheitä, niin itse viesti jää hämäräksi ja altiiksi kritiikille.
Miksi ap kuvittelee että minä ymmärtäisin aloituksen väärin? Onko aina pakko syyttää minua?