Terveys neuvoja vailla.
Olen parikymppinen perusterve nainen. Bmi on 20.
Viikon ajan on kroppa tuntunut oudolle. Perusliikunta kuten kävely, vaatteiden pukeminen ja tavaroiden kantaminen tuntuvat raskaammilta. Vähänkuin olisi lihaksia jotenkin vähemmän. Sykemittari näyttää 150 kävellessä.
Olen koittanut etsiä tietoa netistä mutta tuloksetta. Moniin vaivoihin kuuluu esim. Huimaus jota minulla ei ole. (Pois laskien välillä ylösnoustessa hetkellinen huimaus.)
En sitten tiedä miten järkevä on vauva palstalta kysellä. Uskon silti, että löydän ihmisiä joilla on ollut samoja vaivoja. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (7)
Miten olisi ihan flunssavirus? Osa flunssista alkaa tuolla tavalla. Jos jatkuu pidempään, niin sitten lääkäriin.
Okei, kiitos. Odottelen vielä pari viikkoa. Toivottavasti olet oikeassa eikä mitään suurempaa ole tässä.
Ap
Alhaista verenpainetta olen miettinyt myös mutta ei kai se näin rajusti iske. On koko elämän välillä ylösnouseminen huimannut. Lihakset heikkona on jo uusi juttu.
Ap
Flunssalta kuulostaa, toivottavasti selviät ilman räkätautiosiota kuitenkin. Monet tuntemani ovat nyt valitelleet juurikin sellaista vetämätöntä oloa ja ehkä lievää lämpöilyä, sekä huimausta. Itselläni oli samat oireet ja päivän kuume.
Helpottaa tietää, että minun oireet voi olla vain perusflunssa enkä lähde turhaan lääkärille.
Toivottavasti voit jo paremmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Flunssalta kuulostaa, toivottavasti selviät ilman räkätautiosiota kuitenkin. Monet tuntemani ovat nyt valitelleet juurikin sellaista vetämätöntä oloa ja ehkä lievää lämpöilyä, sekä huimausta. Itselläni oli samat oireet ja päivän kuume.
Mietin että missä vaiheessa on oikea aika mennä lääkärille. Etteivät vain käännytä pois samantien.
Ap