Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?

Vierailija
30.08.2019 |

Muuten olisi aivan normaali, mutta töissä ei kävisi. Olisi silti aktiivinen ja hankkisi marjoja keräämällä ym. 5-10t euroa vuodessa, oman halun ja mielenkiinnon mukaan.
Harrastuksina musiikki, pelit ja liikunta. Ikää 32 vuotta.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat kyllä kovan luokan i;hmisperseitä näiden kommenttien perusteella. Toivottavasti jäätte itse työttömäksi, ihmisrauniot joille raha on koko ihmiselämän mitta.

Joku työtön persaukinen siellä vinkuu, kun sara sieppi ei lankeakaan eteen?

vain palstamammojen mielestä sieppi on joku catch

Vierailija
82/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Muiden rahoilla loisiminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Lisäksi haluan tehdä mieheni kanssa asioita jotka vievät rahaa, kuten matkustella, mutta niin että molemmat maksavat oman osuutensa.

Itse olen työtön omasta tahdostani mutta sinua huomattavasti varakkaampi. Eivät kaikki työttömät ole Kelan luukulla, jos et sattunut tietämään.

Mitä sinä toisten palstailijoiden varakkuuksista tiedät?

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen Herlinin nuoremmista pojista on lähemmäs kolmekymppinen elämäntapatyötön eikä naisista ole ollut tabloidien mukaan pulaa. Lähinnä ryyppää ja käy yökerhoissa kuukaudesta toiseen.

Mutta jos Herlinillä ei olisi tollasia rahoja käytössä, niin sekin istuis euron koff tölkki kädessä puistossa ja polttelis sätkiä ja valittais elämän kurjuutta ja naisetkin olisi erinäkösiä.

Aivan. Eli naiset ovat maksullisia jokaikinen.

Miten niin maksullisia. Jos naisella on tuloja ja voi tehdä kaikenlaista, niin miksi pitäs ottaa sellaista elättiä, joka ei tee mitään. Miksi joku haluaa ryhtyä elättämään toista, jolla ei ole aikomustakaan tehdä yhtään mitään. Taidat olla makoilija. Menisit töihin sinäkin vaan.

En käy töissä ja olen sinua rikkaampi kiitos isovanhempien. Mene itse vaan töihin.

Vierailija
84/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat kyllä kovan luokan i;hmisperseitä näiden kommenttien perusteella. Toivottavasti jäätte itse työttömäksi, ihmisrauniot joille raha on koko ihmiselämän mitta.

Et taida olla kovin sinut tuon elämäntapatyöttömyytesi kanssa?

Vierailija
85/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Muiden rahoilla loisiminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Lisäksi haluan tehdä mieheni kanssa asioita jotka vievät rahaa, kuten matkustella, mutta niin että molemmat maksavat oman osuutensa.

Itse olen työtön omasta tahdostani mutta sinua huomattavasti varakkaampi. Eivät kaikki työttömät ole Kelan luukulla, jos et sattunut tietämään.

-eri

Täällä käy vain alemman keskiluokan duunareita joiden älykkyysosamäärä on alle 90. Siitä on helppo päätellä. Toki moni on fantasioissaan ties mikä teknologiajohtaja tai lääkäri, mutta luuseriduunareitahan täällä pyörii pelkästään.

Vierailija
86/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun lottovoittajan tai perijän kanssa voisin seurustella mutta en minkään pummin. Silloinkin hänen toki pitäisi tehdä jotain järkevää, esim hyväntekeväisyyttä ja opiskella, että minua alkaisi kiinnostaa. Kotona makaava ja pleikkaa pelaava ei kiinnosta, oli rahaa tai ei.

Vierailija
87/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Täällä käy vain alemman keskiluokan duunareita joiden älykkyysosamäärä on alle 90. Siitä on helppo päätellä. Toki moni on fantasioissaan ties mikä teknologiajohtaja tai lääkäri, mutta luuseriduunareitahan täällä pyörii pelkästään.

Laitatko linkin tuohon tilastoon? -eri

Vierailija
88/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helvetisti saa marjoja poimia, jos tuollaisen tilin tekee 😂😂

Tuskin on marjoja myyntiin kerännyt, hyvä jos edes omiin tarpeisiin.

Vierailija
89/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt treffeille työttömien kanssa. Työllisiä sinkkuja löytyy vaikka kuinka paljon.

Vierailija
90/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tämä trolli ilmeisesti saa kiksinsä yläpeukuttamalla kaikki omat kommenttinsa ja vielä monella laitteella..

Vierailija
91/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas liuta työttömiä peukuttamassa, niin ihmeellisesti jakautuu peukut kun muut ovat töissä tähän aikaan.

Vierailija
92/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Laitatko linkin tuohon tilastoon? -eri

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3427546/

Tuossa virallinen tutkimus.

Vierailija
93/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas liuta työttömiä peukuttamassa, niin ihmeellisesti jakautuu peukut kun muut ovat töissä tähän aikaan.

Itse ainakin postaan työkoneelta, ei ole mitään palomuurirajoitteita. Outo päätelmä. Alapeukutin mm. tuon joka uhkasi jättää miehensä jos jää työttömäksi.

Vierailija
94/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonkun lottovoittajan tai perijän kanssa voisin seurustella mutta en minkään pummin. Silloinkin hänen toki pitäisi tehdä jotain järkevää, esim hyväntekeväisyyttä ja opiskella, että minua alkaisi kiinnostaa. Kotona makaava ja pleikkaa pelaava ei kiinnosta, oli rahaa tai ei.

Itse saan kuolinpesästä ensi vuonna osituksen kun kiinteistöt myydään. Ihan mukavan kokoinen potti tulossa. Hyvä että sain lukea avoimia mielipiteitä, sinunkaltaista voi lykkiä kaksi kertaa: Ensimmäisen ja viimeisen. Asiassa positiivista on se että kaltaisesi tunnistaa ulkoisestikin melko helposti.

Kuule et sinä helppoheikki minulta seksiä saisi. Ja mikä ongelma sekin nyt on, jos haluaa kumppaniehdokkaan tekevän jotain järkevää elämällään?

Vierailija
95/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan kuolinpesästä ensi vuonna osituksen kun kiinteistöt myydään. Ihan mukavan kokoinen potti tulossa. Hyvä että sain lukea avoimia mielipiteitä, sinunkaltaista voi lykkiä kaksi kertaa: Ensimmäisen ja viimeisen. Asiassa positiivista on se että kaltaisesi tunnistaa ulkoisestikin melko helposti.

Et ole tainnut saada lykittyä ketään edes ensimmäistä kertaa.

Monet suomimiehetkin ovat tajunneet, että thaimaalainen maksaa paljon vähemmän kuin suomalainen. Halvimmalta saa heiltä, jos haluaa nimenomaisesti rahalla tai palkalla hankkia naista.

Vierailija
96/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonkun lottovoittajan tai perijän kanssa voisin seurustella mutta en minkään pummin. .

ja mitä eroa näillä on tilin saldo poislukien?

Vierailija
97/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut saada lykittyä ketään edes ensimmäistä kertaa.

Sehän se perimmäinen ongelma tuntuu olevan aina näissä naisten haukkumiseen tähtäävissä keskusteluissa.

Vierailija
98/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. 

Jos mieheni menettäisi työnsä, se ei olisi ongelma, mutta elämäntapa "en suostu töihin" ei käy.  Mieheni on tällä hetkellä "työtön" eli kotona vauvamme kanssa (asumme ulkomailla, miehen tuli irtisanoutua, jotta tämä onnistui). Jotain pitää tehdä perheen hyväksi kuten hoitaa kotia/lasta, käydä töissä ja niin edelleen. 

Vierailija
99/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonkun lottovoittajan tai perijän kanssa voisin seurustella mutta en minkään pummin. .

ja mitä eroa näillä on tilin saldo poislukien?

No siinähän se lukee. Jos elää tukien varassa, eikä edes aio tehdä koskaan mitään, se on turn off.

Vierailija
100/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helvetisti saa marjoja poimia, jos tuollaisen tilin tekee 😂😂

Totta! Se voi tulla suurena yllätyksenä, että esimerkiksi 100 litran saavillisesta puolukkaa ei saa kuin muutaman vaivaisen kympin, eivätkä marjapaikat tule eteen etsimättä. Marjaämpäreitä saattaa joutua kantamaan pitkiä matkoja ja maasto voi olla täynnä vanhaa hakkuujätettä. Alle 1500 euron ansion jälkeen olin niin totaalisen puhki, etten ole sen jälkeen marjastanut enää myyntiin. Vaikka mulla on erittäin liikunnallinen tausta, selkä oli tuossa puuhassa tosi kovilla. Sormet nyt sanomattakin kärsivät eniten. Jos joku väittää mulle poimivansa metsästä 5000-10000 euron ansiot, niin tiedän kyllä perään lisätyn muutaman nollan liikaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan