Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?

Vierailija
30.08.2019 |

Muuten olisi aivan normaali, mutta töissä ei kävisi. Olisi silti aktiivinen ja hankkisi marjoja keräämällä ym. 5-10t euroa vuodessa, oman halun ja mielenkiinnon mukaan.
Harrastuksina musiikki, pelit ja liikunta. Ikää 32 vuotta.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänetääs tämä toisinpäin, eli en minäkään alkaisi suhteeseen moisen naisen kanssa. En arvostaisi. M47

Vierailija
42/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, yök, täysi turn-off.

Ja nyt ei ole kyse että pitää olla rikas mies - olen itse varakas ja hyväpalkkaisessa työssä. Mu

Tta muehen tuleee olla TÖISSÄ (tai yrittäjä) ja ennenkaikkea ei saa olla LOINEN joka nyhtää tukia muiden taskuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa.

Vierailija
44/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ei ole kyse että pitää olla rikas mies - olen itse varakas ja hyväpalkkaisessa työssä. Mu

Tta muehen tuleee olla TÖISSÄ (tai yrittäjä) ja ennenkaikkea ei saa olla LOINEN joka nyhtää tukia muiden taskuista.

Mikä muu sinä olet kuin loinen jos varallisuus on tärkein kriteeri? Turha myöskään puhua siitä että "työ" on tärkein kun monista töistä saa alle pari tonnia kuussa, ei naisia kiinnosta joku hikistä 1700 euron palkkaa nostava kirjastonhoitaja.

Vierailija
45/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Herlinin nuoremmista pojista on lähemmäs kolmekymppinen elämäntapatyötön eikä naisista ole ollut tabloidien mukaan pulaa. Lähinnä ryyppää ja käy yökerhoissa kuukaudesta toiseen.

Vierailija
46/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu sinä olet kuin loinen jos varallisuus on tärkein kriteeri? Turha myöskään puhua siitä että "työ" on tärkein kun monista töistä saa alle pari tonnia kuussa, ei naisia kiinnosta joku hikistä 1700 euron palkkaa nostava kirjastonhoitaja.

Minä en ole loinen kun olen tienannut varallisuuteni ITSE. Tuo kirjastonhoitaja mies pienellä palkalla on paljon parempi kuin TYÖTÖN. Et voi mitään tälle tosiasialle, työtän om vaan täysi yök.

Vierailija
47/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa hyvin miten aivopestyä porukkaa tällä foorumilla on. Työ on välttämätön paha. Elämä on annettu tälle Tellukselle, niin miksi tuhlata se aivottomaan työntekoon. Ottakaa maailma vastaan ja tutkikaa sitä. Eläkää se elämä.

Niin aivan, mutta miten elämät kohtaa jos toisella on rahaa ja toisella ei ole. Minulla on oma asunto ja hyvät tulot ja herään joka aamu töihin. Minä en elätä elämäntapatyötöntä päivääkään ja maksele hänen menojaan jne. En tee töitä kahden edestä ja kun niitä työssäkäyviäkin on vapailla markkinoilla, niin ennemmin ottaisin sellaisen. Työtä joutuu tehdä jos haluaa päästä jonnekkin tai saada jotain. Se on sitten eriasia jos on rikas suku ja sitä kautta rahaa tehdä asioita, mutta suurimmalla osalla ei ole rikasta sukua.

Vierailija
48/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perintörikas elämäntapatyötön kelpaa vaikka misseille. Tuilla elävä harvemmin.

Kyse on siis vain naisen hinnasta, ei siitä itse työttömyydestä. Kun on tilillä riittävästi nollia, aukeavat haarat kauneimmillakin naisilla.

Jos esim. Niilo22 voittaisi eurojackpotissa, yhtäkkiä kauniita naisia olisi jonoksi asti.

Ei kelpaa perintörikas elämäntapatyötön, olen itse varakas. Miehen pitää tehdä töitä ja olla ahkera, vetelä pleikanpelaaja on edelleen turn-off vaikka olisi eurojackpot voittaja.

Ihan sama mikä sinulle kelpaa kun valtaosa naisista ottaa varakkaan läskin perintörikkaan ihan koska tahansa.

Samoin suomalainen Kim Dotcom sai ties kuinka paljon rakkauskirjeitä yms. vaikka painaa 150 kiloa ja pelasi Call of Dutyä kartanossaan neljä kuukautta putkeen, kun on rahaa.

Vierailija
49/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa hyvin miten aivopestyä porukkaa tällä foorumilla on. Työ on välttämätön paha. Elämä on annettu tälle Tellukselle, niin miksi tuhlata se aivottomaan työntekoon. Ottakaa maailma vastaan ja tutkikaa sitä. Eläkää se elämä.

Niin aivan, mutta miten elämät kohtaa jos toisella on rahaa ja toisella ei ole. Minulla on oma asunto ja hyvät tulot ja herään joka aamu töihin. Minä en elätä elämäntapatyötöntä päivääkään ja maksele hänen menojaan jne. En tee töitä kahden edestä ja kun niitä työssäkäyviäkin on vapailla markkinoilla, niin ennemmin ottaisin sellaisen. Työtä joutuu tehdä jos haluaa päästä jonnekkin tai saada jotain. Se on sitten eriasia jos on rikas suku ja sitä kautta rahaa tehdä asioita, mutta suurimmalla osalla ei ole rikasta sukua.

Niin, eli sinulle se raha on kynnyskysymys, ei mikään työttömyys. Hyvä että myönsit tämän itsekin. Kyse on tilin saldosta, ei ihmisen persoonasta. Paljastit jo olevasi maksullinen.

Vierailija
50/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen Herlinin nuoremmista pojista on lähemmäs kolmekymppinen elämäntapatyötön eikä naisista ole ollut tabloidien mukaan pulaa. Lähinnä ryyppää ja käy yökerhoissa kuukaudesta toiseen.

Mutta jos Herlinillä ei olisi tollasia rahoja käytössä, niin sekin istuis euron koff tölkki kädessä puistossa ja polttelis sätkiä ja valittais elämän kurjuutta ja naisetkin olisi erinäkösiä.

Vierailija
51/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät yrittää inttää ja jankuttaa että kyllä me olöaan yhtä hyviä kuin työssäkäyvät. No ETTE OLE!

Onneksi on naisilla vara valita eikä elämäntapatyöttömiin kannata koskea pktkällä tikullakaan.

Elämäntapatuöttömyys on valinta, jos valitsen sen valitset samalla naisettomuuden. Oma valinta.

Vierailija
52/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en.. nytkin avomies on ehkä saamassa potkuja koska sössiny ite välinpitämättömyydellään työasiat. sanoin että jos potkut saa ja ei ole uutta työpaikkaa valmiina niin tietää missä ovi.

Ihanaa "rakkautta". Katoaa ilmaan sillä sekunnilla kun miehen palkkapussi katoaa.

Vierailija
53/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät yrittää inttää ja jankuttaa että kyllä me olöaan yhtä hyviä kuin työssäkäyvät. No ETTE OLE!

Onneksi on naisilla vara valita eikä elämäntapatyöttömiin kannata koskea pktkällä tikullakaan.

Elämäntapatuöttömyys on valinta, jos valitsen sen valitset samalla naisettomuuden. Oma valinta.

Kyllä ainakin tuolla Porvoon ampujalla oli vaikka kuinka paljon naisystäviä vaikka elämäntapatyötön ja vieläpä rikollinen.

Ja sinä et ole ketään parempi, olet ihan tavallinen tylsä nobody.

Vierailija
54/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli sinulle se raha on kynnyskysymys, ei mikään työttömyys. Hyvä että myönsit tämän itsekin. Kyse on tilin saldosta, ei ihmisen persoonasta. Paljastit jo olevasi maksullinen.

Eiköhän elämäntapatyöttömillä suurimmalla osalla ole toi tilipuoli heikossa kunnossa. Kyllä mullekin vaikuttaa jos toinen ei aio edes tehdä mitään. Miksi elättäisin ja kyllä se raha on suhteessa erittäin tärkeä asia. Hyvin moni eroo talouden takia muutenkin. Enkä minäkään elätä ketään. Miksi elättäisin, koska parempiakin on olemassa.

Vierailija
55/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun marjojenkeräämisansiot ovat muuten reippaasti yläkanttiin. Vietin muutama vuosi sitten joka ikisen vapaahetken metsässä marjoja poimien, ja saldo jäi silti alle 1500 euron. En tajua, mikä ilo on liioitella noita juttuja.

Eiköhän se liioittelun ilo tule siitä, että tuollainen henkilö on tottunut puhumaan p@skaa kuin kerjäläinen, joka huijaa rahaa toisilta jotta ei itse tarvitse eväänsä liikuttaa. Tuskin todellisuudessa niitä marjojakaan jaksaisi poimia, aina voi sopivasti kesäflunssa tmv. urakan aluksi yllättää...

Vierailija
56/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni eroo talouden takia muutenkin.

Eli kyseessä on taloudellinen järjestely eikä mikään rakkaus. Hyvä. Ei kukaan tervejärkinen haluakaan tuollaiseen, tuosta on kaikenlainen välittäminen ja rakkaus kaukana.

Puistattavin oli ylläoleva viesti jossa nainen sanoi ottavansa heti eron miehestä, jos tämä saa potkut töistä.

Osoittaa jo totaalista sieluttomuutta, tuollainen nainen on pelkkä elukka.

Vierailija
57/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten voisin, jos hän olisi täysin omavarainen eikä nostaisi yhteiskunnan tukia.

Vierailija
58/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en.. nytkin avomies on ehkä saamassa potkuja koska sössiny ite välinpitämättömyydellään työasiat. sanoin että jos potkut saa ja ei ole uutta työpaikkaa valmiina niin tietää missä ovi.

Ihanaa "rakkautta". Katoaa ilmaan sillä sekunnilla kun miehen palkkapussi katoaa.

Luehan tarkemmin, niin huomaat, että kyse on tosiasiassa miehen välinpitämättömyydestä.

- eri

Vierailija
59/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Työssä käyvä mieheni jäi työttömäksi ja muuttui työnvieroksujaksi. Yritin rohkaista häntä töihin/opiskelemaan. Ei kiinnostanut. Kotityöt ei kiinnostanut. No hänestä tuli ex...

Vierailija
60/190 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni eroo talouden takia muutenkin.

Eli kyseessä on taloudellinen järjestely eikä mikään rakkaus. Hyvä. Ei kukaan tervejärkinen haluakaan tuollaiseen, tuosta on kaikenlainen välittäminen ja rakkaus kaukana.

Puistattavin oli ylläoleva viesti jossa nainen sanoi ottavansa heti eron miehestä, jos tämä saa potkut töistä.

Osoittaa jo totaalista sieluttomuutta, tuollainen nainen on pelkkä elukka.

Kuinkahan monta kertaa tällä palstalla on monguttu että on otettu tai otetaan ero vaimosta jos vaimo on lihonut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan