Nainen, voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?
Muuten olisi aivan normaali, mutta töissä ei kävisi. Olisi silti aktiivinen ja hankkisi marjoja keräämällä ym. 5-10t euroa vuodessa, oman halun ja mielenkiinnon mukaan.
Harrastuksina musiikki, pelit ja liikunta. Ikää 32 vuotta.
Kommentit (190)
Kesämieheksi, yhdeksi kesäksi. Toivon myös, ettet nosta tukija, koska silloin ei ole mikään elämäntapa, vaan puhdasta loisimista.
En voisi. Meillä ei silloin olisi samanlaiset arvot. En voisi itsekään heittäytyä elämäntapatyöttömäksi. Toki työttömäksi voin joutua, mutta silloin etsisin uutta työtä.
Palstamammat ovat kyllä kovan luokan i;hmisperseitä näiden kommenttien perusteella. Toivottavasti jäätte itse työttömäksi, ihmisrauniot joille raha on koko ihmiselämän mitta.
Voisin, jos olisit muuten hyvä ja ihana tyyppi ja jos meillä synkkaisi. Ja jos elättäisit itse itsesi etkä olettaisi, että minä maksaisin meidän molempien elämän.
Ihastun niin harvoihin ihmisiin, että jos tämä ihminen sattuu olemaan omasta halustaan työtön, johon ihastuisin, niin en antaisi sen seikan häiritä. Se että ihastun tarkoittaa sitä, että tyypissä olisi niin moni muu itselleni tärkeä asia kunnossa.
Itseasiassa ihastuinkin tällaiseen, mutta henkilö ei ollut minusta samaan tapaan kiinnostunut. Harmitti aika tavalla...
Pleikan peluu ja elämäntapatyöttömyys olisi turn off. Kyllä minusta jotain muutakin pitää tehdä kuin pelata pleikkaa. Käydä vaikka avoimen yliopiston kursseja tai muuta kehittävää.
Ossi Nyman, etsi naisesi muualta.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat kyllä kovan luokan i;hmisperseitä näiden kommenttien perusteella. Toivottavasti jäätte itse työttömäksi, ihmisrauniot joille raha on koko ihmiselämän mitta.
Eikö työttömäksi jääminen ole vähän eri juttu kuin elämäntapatyöttömyys?
Voisin. Ihan samalla lailla julkisella puolella työssä olevat saavat rahansa (ja paljon enemmän ) istumalla tyhjän panttina pöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten voisin, jos hän olisi täysin omavarainen eikä nostaisi yhteiskunnan tukia.
Eli sinua kiinnostaa ensisijaisesti tilin saldo eikä se ihminen? Jos työtön perii huomenna 500 tonnia niin kiinnostaa, mutta jos perintö lykkääntyy viikolla niin ei kiinnosta?
Ei vaan jos hän olisi ideologisesti pummi, meillä olisi täysin eri arvot.
Itse olen mielestäni elämäntapatyötön ja teen eläkeputkeen asti kansliavastaavan hommia. Suosittelen niille jotka haluavat saman elämäntyylin mutta pari tonnia lisää rahaa.
Mitään töitä en ole tänäänkään tehnyt paitsi ottanut vastaan aamulla puhelun. Selannut lähinnä tätä palstaa ja hesaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa hyvin miten aivopestyä porukkaa tällä foorumilla on. Työ on välttämätön paha. Elämä on annettu tälle Tellukselle, niin miksi tuhlata se aivottomaan työntekoon. Ottakaa maailma vastaan ja tutkikaa sitä. Eläkää se elämä.
Niin aivan, mutta miten elämät kohtaa jos toisella on rahaa ja toisella ei ole. Minulla on oma asunto ja hyvät tulot ja herään joka aamu töihin. Minä en elätä elämäntapatyötöntä päivääkään ja maksele hänen menojaan jne. En tee töitä kahden edestä ja kun niitä työssäkäyviäkin on vapailla markkinoilla, niin ennemmin ottaisin sellaisen. Työtä joutuu tehdä jos haluaa päästä jonnekkin tai saada jotain. Se on sitten eriasia jos on rikas suku ja sitä kautta rahaa tehdä asioita, mutta suurimmalla osalla ei ole rikasta sukua.
Niin, eli sinulle se raha on kynnyskysymys, ei mikään työttömyys. Hyvä että myönsit tämän itsekin. Kyse on tilin saldosta, ei ihmisen persoonasta. Paljastit jo olevasi maksullinen.
Annoit juuri hyvän esimerkin siitä, millaista keskustelu "rakastuneen" kerjäläisen kanssa olisi - rahakirstun vartijaa manipuloidaan ja syyllistetään näennäisen "rakkaus/persoona on tärkein" satuilun avulla aivan kuin tuollainen toisten härski hyväksikäyttö ei jo kertoisi riittävästi kerjäläisen "aidosta rakkaudesta ja persoonasta".
En. Muiden rahoilla loisiminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Lisäksi haluan tehdä mieheni kanssa asioita jotka vievät rahaa, kuten matkustella, mutta niin että molemmat maksavat oman osuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Joku työtön persaukinen siellä vinkuu, kun sara sieppi ei lankeakaan eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät yrittää inttää ja jankuttaa että kyllä me olöaan yhtä hyviä kuin työssäkäyvät. No ETTE OLE!
Onneksi on naisilla vara valita eikä elämäntapatyöttömiin kannata koskea pktkällä tikullakaan.
Elämäntapatuöttömyys on valinta, jos valitsen sen valitset samalla naisettomuuden. Oma valinta.Kyllä ainakin tuolla Porvoon ampujalla oli vaikka kuinka paljon naisystäviä vaikka elämäntapatyötön ja vieläpä rikollinen.
Ja sinä et ole ketään parempi, olet ihan tavallinen tylsä nobody.
Hah hah, työttömät pätemässä. Olen about sata kertaa tuottavampi yhteiskunnalle teknologiajohtajana kuin elämäntapatyötön verenimijä loisena. Mutta ymmärrän kyllä että totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
En. Muiden rahoilla loisiminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Lisäksi haluan tehdä mieheni kanssa asioita jotka vievät rahaa, kuten matkustella, mutta niin että molemmat maksavat oman osuutensa.
Itse olen työtön omasta tahdostani mutta sinua huomattavasti varakkaampi. Eivät kaikki työttömät ole Kelan luukulla, jos et sattunut tietämään.
Aika helvetisti saa marjoja poimia, jos tuollaisen tilin tekee 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät yrittää inttää ja jankuttaa että kyllä me olöaan yhtä hyviä kuin työssäkäyvät. No ETTE OLE!
Onneksi on naisilla vara valita eikä elämäntapatyöttömiin kannata koskea pktkällä tikullakaan.
Elämäntapatuöttömyys on valinta, jos valitsen sen valitset samalla naisettomuuden. Oma valinta.Kyllä ainakin tuolla Porvoon ampujalla oli vaikka kuinka paljon naisystäviä vaikka elämäntapatyötön ja vieläpä rikollinen.
Ja sinä et ole ketään parempi, olet ihan tavallinen tylsä nobody.
Hah hah, työttömät pätemässä. Olen about sata kertaa tuottavampi yhteiskunnalle teknologiajohtajana kuin elämäntapatyötön verenimijä loisena. Mutta ymmärrän kyllä että totuus sattuu.
Silti autistisella pärställäsi ei saa tinderistä yhtäkään matchia. Mahtaa harmittaa.
Erittäin mielelläni.
Olisi aikaa nauttia elämästä.
Muutenkaan en arvosta jos materia ja raha ovat elämässä turhan tärkeitä.
Eli sinua kiinnostaa ensisijaisesti tilin saldo eikä se ihminen? Jos työtön perii huomenna 500 tonnia niin kiinnostaa, mutta jos perintö lykkääntyy viikolla niin ei kiinnosta?