Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä mahdollisuudet on 49-vuotiaalla miehellä löytää nainen, joka haluaisi vielä lapsia?

Vierailija
30.08.2019 |

Ja vielä Suomesta nainen.

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Jopa on paljon puhetta, vailla kokemusta😆

Sattumoisin tää Hopeakettu omaa kokemusta aiheesta sillä isäni oli hopeakettu aikoinaan, silloin kun tää synty niin isäni oli 50v. 🙂

Tiedätkö naulan kantaan tuo kokemuskommentti. Kovin monella ei ole lähipiirissä kokemusta parinkymmenen vuoden ikäeroista tai viisikymppisenä isäksi tulevista miehistä. Johtuen ihan siitä, että näitä tapauksia on hyvin harvassa. Eli randomtyypin mahdollisuudet perustaa perhe viisikymppisenä ovat aika pienet, ihan kuten täällä on sanottukin. I rest my case.

Juuri näin. Yli nelikymppiset miehet tulevat isoisäksi ennemmin kuin isäksi. Minun isälläni oli viisikymppisenä 14 lapsenlasta, jotka oli iältään 0-10 v. Ja näin sen asian kuuluu mennäänkin. Hän oli perusterve mies, joka kuoli yhtäkkiä 63 vuotiaana.

Vierailija
142/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin suosittelen Venäjää. Naiset kauniita eivätkä vaadi mieheltä mahdottomuuksia, lähinnä sen että talous on kunnossa eikä läträä viinan kanssa liikaa.

Nainen on sitten pomo kotona ja päättää taloudesta. Perinteisen mallin mukaan naisen palkka tulee naiselle ja miehen palkka tulee naiselle. Hyvä mies saa jonkin verran omaa rahaa. Aika moni lakkaa haaveilemasta itäkaunottarista törmättyään tähän. Voi olla että nuoremmilla on toisin.

Puoliksi venäläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te poraatte täällä. Vaikeampaa se 49v naisella on tehdä lapsi!

Kukaan täysjärkinen nainen ei halua vauvaa 49 vuoden iässä. Kyllähän tuolla maailmalla lähes kuusikymppiset ovat synnyttäneet hormoonriden ja toisten alkioiden avulla.

Vierailija
144/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin suosittelen Venäjää. Naiset kauniita eivätkä vaadi mieheltä mahdottomuuksia, lähinnä sen että talous on kunnossa eikä läträä viinan kanssa liikaa.

Kiva kun jotkut elää harhaluuloissa. Ottakaa vaan venakko niin kyllä se pistää hyppäämään ja korkealle. Sekä käyttämään rahaa ja juurikin siihen naisen ylläpitoon. Kukaan ei näytä niin hyvältä ilman kampaajia, kosmetologeja, personal trainereita ja merkkivaatteita. Ja tokihan asunnoissa ja autoissa pitää olla tietty taso. 12000 / kk ei taida ansioksi riittää.

Vierailija
145/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä löytää, jos löytää huomattavasti itseään nuoremman.

Mutta kannattaako tuossa iässä enää ryhtyä isäksi, isoisäksi korkeintaan.

Vierailija
146/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että joku maailmankuulu rikas näyttelijäpappa saa nuoremman rai tasavallan presidentti, ei todellakaan tarkoita, että kaikki tavanjormat sepot pötkylävartalot kaljut haisevat mahakkaat isonokkaiset pertit 50-70 v saa, niitä on deittipalstat pullollaan ja heitä ei kukaan koskaan edes huomaa saatika himoitsisi.

Ei kukaan. Tässä totuus.

Ei SN ollut presidentti kun menivät naimisiin. Toki oli menestynyt poliitikko ja urheilullinen.

Vierailija
147/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä näytät ja millainen tyyppi olet.  Nikolaj Coster-Waldau on upea 49-vuotias. Kyllä kelpais.

Vierailija
148/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että riittävän nuori nainen ihastuisi sinuun ja saisit sen lapsen. Jos olisit 39 niin saisit huiskia naisia kauemmas kun kertoisit lapsihaaveestasi.

Olisko kannattanut ajatella aikasemmin asiaa?

Vierailija
149/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viisikymppisen hamassa nuoruudessa naiset halusivat innokkaammin lapsia, mutta nykyään saisit etsiä tarpeeksi vauvakuumeista naista.

Vierailija
150/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miltä näytät ja millainen tyyppi olet.  Nikolaj Coster-Waldau on upea 49-vuotias. Kyllä kelpais.

Upea mies, mutta hän onkin julkkis ja tukkaa päässä. Tuon ikäisellä miehellä harvoin enää on.

Vierailija
151/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae 35-40 vuotiasta ja pistä profiiliin lapsihaave. Varmasti löytyy ottaja

Vierailija
152/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aika kranttuja nykyään, kun sen lapsen saa ilman miestäkin. Lisäksi moni haluaa lapselleen parhaat mahdolliset geenit, joten jos sulla ei ole niitä antaa, niin ei hyvältä näytä. Moni kammoaa myös vanhempaa "ainetta" kaikenlaisia riskejä vammaisuuteen jne....

Vierailija
153/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri otti eronneen miehen, jolla oli jo kaksi muksua liki aikuisia. Mies oli 45 ja kaverini 37. Saivat pahasti vammaisen lapsen. Kaverin mukaan miehen ikä syynä. Katuu karvaasti, ikuinen riesa.

Vierailija
154/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aika kranttuja nykyään, kun sen lapsen saa ilman miestäkin. Lisäksi moni haluaa lapselleen parhaat mahdolliset geenit, joten jos sulla ei ole niitä antaa, niin ei hyvältä näytä. Moni kammoaa myös vanhempaa "ainetta" kaikenlaisia riskejä vammaisuuteen jne....

Vanha mies periyttää lapselleen geenivirheitä ja mm. autismin todennäköisyys lisääntyy, kun mies on vanha. Kun yli 30-vuotiaalla naisella on usein varaa valita se spermapankkikin, niin 49-vuotiaalla miehellä saumat lapsen saantiin ovat lähes olemattomat, ellei miehellä ole itsellään hyvät geenit eli ulkonäkö, luonne ja älykkyys. Kuitenkin mies, joka jättää lasten hankinnan noin myöhään ei useimmiten ole aivan terve, henkisesti tai fyysisesti.

155/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi hankkia lapsen sellaisen 35-40-vuotiaan naisen kanssa, joka ei etsi parisuhdetta vaan haluaa hoitaa lapsensa itse, mutta josta tuntuisi luovutetun sperman käyttö liian radikaalilta tai ei ole varaa kalliisiin hedelmöityshoitoihin, ja joka haluaa, että lapsella kuitenkin on isä.

Mun miesserkku sai lapsen tällaisen naisen kanssa, joka halusi kasvattaa lapsen kokonaan itse ja miesserkkuni ystävällisesti suostui siittämään hänelle lapsen.

Vierailija
156/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Ap voisi hankkia lapsen sellaisen 35-40-vuotiaan naisen kanssa, joka ei etsi parisuhdetta vaan haluaa hoitaa lapsensa itse, mutta josta tuntuisi luovutetun sperman käyttö liian radikaalilta tai ei ole varaa kalliisiin hedelmöityshoitoihin, ja joka haluaa, että lapsella kuitenkin on isä.

Mun miesserkku sai lapsen tällaisen naisen kanssa, joka halusi kasvattaa lapsen kokonaan itse ja miesserkkuni ystävällisesti suostui siittämään hänelle lapsen.

Tää on kyllä yksi mahdollisuus ap:lle lapsen saantiin. Mutta siihen se sitten jääkin. Varmasti jotain geenitutkimuksia kai tehtiin ensin???

157/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ap voisi hankkia lapsen sellaisen 35-40-vuotiaan naisen kanssa, joka ei etsi parisuhdetta vaan haluaa hoitaa lapsensa itse.

Tää on kyllä yksi mahdollisuus ap:lle lapsen saantiin. Mutta siihen se sitten jääkin. Varmasti jotain geenitutkimuksia kai tehtiin ensin???

Mun miesserkun lapsen äiti ei mitään geenitutkimusta tehnyt, vaikka varmaan olisi kannattanut, sillä heidän yhteinen lapsensa peri isältään ADHD:n ja lisäksi miesserkkuni on alkoholisti ja kantaa bilolääritautigeeniä. Sekin riski tosiaan on, ettei tiedä millaiset geenit lapsi sa, jos ei tutustu kunnolla isä ehdokkaaseen.

Vierailija
158/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla kirjoittavilla ei taida mennä kovin hyvin elämässään, ei mitään empatiaa ja hirveästi vihaa, huh. Toivon todella että useimmat eivät oikeasti ole kenenkään lapsiparkojen vanhempia.

Ap, on mahdollista, mutta ei kovin todennäköistä. Jos joku lisääntymisikäinen sattuu ihastumaan tai rakastumaan sinuun, niin kenties sitten. Olen itse 30+ nainen, mies on pian 50. Aion pitkän pohdinnan jälkeen yrittää lapsia hänen kanssaan, koska rakastan häntä. Ei se kaikkein järkevin ratkaisu ole, mutta ei elämässä kaikki mene parhaan mahdollisen käsikirjoituksen mukaan.

Vierailija
159/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt se on sperman laatu mikä estää pariutumasta. Aina sika syitä löytää, milloin on maa jäässä ja milloin kärsä kipeä. No onneksi omalta osalta "pullat uunissa" ja ensimmäiset jo "paistettu". Vähän vieraita geenejä tulee mutta haitanneeko tuo :)

Vierailija
160/166 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Jopa on paljon puhetta, vailla kokemusta😆

Sattumoisin tää Hopeakettu omaa kokemusta aiheesta sillä isäni oli hopeakettu aikoinaan, silloin kun tää synty niin isäni oli 50v. 🙂

Tiedätkö naulan kantaan tuo kokemuskommentti. Kovin monella ei ole lähipiirissä kokemusta parinkymmenen vuoden ikäeroista tai viisikymppisenä isäksi tulevista miehistä. Johtuen ihan siitä, että näitä tapauksia on hyvin harvassa. Eli randomtyypin mahdollisuudet perustaa perhe viisikymppisenä ovat aika pienet, ihan kuten täällä on sanottukin. I rest my case.

Juuri näin. Yli nelikymppiset miehet tulevat isoisäksi ennemmin kuin isäksi. Minun isälläni oli viisikymppisenä 14 lapsenlasta, jotka oli iältään 0-10 v. Ja näin sen asian kuuluu mennäänkin. Hän oli perusterve mies, joka kuoli yhtäkkiä 63 vuotiaana.

Perusterve mies ei kuole 63v. tämä on fakta