Loppuisi jo tämä 'lehmänhönkä' - keli..
Ja tulisi jo syksyn raikkaat ja kirpakkaat kelit. Tätäkö tämä on tulevaisuudessa, kesä vain venyy ja venyy, +24 elokuun lopussa. Lapissa kaikkien aikojen kuuminta, ei normaalia tämä. Kaipaan jo talvea niin....
Kommentit (11)
Elokuu on kesäkuukausi. Kesällä pitääkin olla lämmintä.
Ei ole kesät enää niinko ennen suomessa. No kesäkuu oli kivan vaihteleva tänä vuonna, välillä satoi välillä paistoi, Myös heinäkuun alun parit viikkoo satoi etelässä, nautin. Mutta tämä suuri ilmankosteus ja reilu parikymmentä astetta tuntuu tukalalta.
Onneksi ensi viikon tiistain jälkeen alle 20 laskee. Kyllä minä ainakin piristyn, kun voi avata partsin oven ja sieltä tulee KYLMEMPÄÄ ilmaa , kuin kotonani on. Tämä vain mielipiteeni. Mutta nautitaan nyt vielä kun voidaan, ennenkuin kesä tulee suomeenkin +30 jatkuvasti, ja tämähän toteutuu tulevaisuudessa. Maailman säät jo nyt alkaneet mennä aivan päälaelleen. Siellä tulee lunta missä ei pitäisi, suomessa vaan kuumenee. Valitettavasti.
Ja tukkaahan on aivan turha muotoilla mitenkään, menet ulos ja näytät siltä kohta kuin olisit juossut jonkun maratonin. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja tukkaahan on aivan turha muotoilla mitenkään, menet ulos ja näytät siltä kohta kuin olisit juossut jonkun maratonin. Valitettavasti.
Heh, ihan sama täällä.
Mulla on paljon hiusta, mutta jokainen yksittäinen hius on hyvin ohut. Tukka ei ole kihara varsinaisesti, mutta hyvin taipuisa.
Ei tarvitse kuin askel ottaa ulkoilmassa, niin pehko näyttää kuuluisalta petolinnun perseeltä. Eli ei ole mitenkään nätisti kihara vaan kummallisena sotkuna koko hoito.
Mutta otan huumorilla. Ongelmista pienimpiä tässä maailmassa...
Mun piti siivota tänään. Mutta kun sisälläkin on jo valmiiksi kostean nahkeaa. Miten onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ihan sama täällä.
Mulla on paljon hiusta, mutta jokainen yksittäinen hius on hyvin ohut. Tukka ei ole kihara varsinaisesti, mutta hyvin taipuisa.
Ei tarvitse kuin askel ottaa ulkoilmassa, niin pehko näyttää kuuluisalta petolinnun perseeltä. Eli ei ole mitenkään nätisti kihara vaan kummallisena sotkuna koko hoito.
Mutta otan huumorilla. Ongelmista pienimpiä tässä maailmassa...
Juuri näin. Eli ootellaan niitä pakkasia, et voi taas laittaa kruununsa tuttuun tapaan. Nyt mennään aika juicena. =D
Olen viimeisilläni raskaana eikä naurata kyllä minuakaan. Tämä kuumuus on viedä minulta järjen! Asun Tampereella ja täällä satoi viime yönä, mutta lämpöä on edelleen +22 eli ilma on kosteannihkeä ja seisova. Syksy, tule jo!
Nautitaan! Vielä ehtii muutaman viikon nauttia. Sitten kaikki hyvä on ohi ..
Sinccis
Tuli juuri aamulla mieleen pari vuotta tropiikissa asuneen kaverin juttu siitä, kuinka Suomeen palattua oli ihmetellyt outoa tunnetta… mikä tuntuu näin oudolta… aaa… paita on kuiva. Hän ei ollut pariin vuoteen tuntenut kuivaa paitaa ihollaan. Siltä tuntui tänä aamuna töihin tullessa.
Hyvin kuvailtu keliä sanalla lehmänhönkä. Tuntuu siltä kuin seisoisi jatkuvasti saunan pukuhuoneessa, jatkuvasti on hiukan liian lämmintä ja hiukan liian kosteaa.