Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19983)

Vierailija
19981/19983 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te muut yleensä tilaatte tuoksut verkosta? Backup-ahdistus iski kun tajusin ettei Stockmann enää myy Narciso Rodriguez -tuoksuja ja Kicksissäkin on enää muutama kappale rakastamani NR Poudree tuoksua ja näyttää siltä että sielläkin lopetellaan kyseisten tuoksujen myyntiä. Aargh. Jos nyt tilaan Kicksistä saankohan jonkin vuosia vanhan pullon... Olen pyrkinyt ostamaan aina kivijalasta jos mahdollista mutta mistä nyt sitten kannattaisi tässä tapauksessa tilata? Notino?

Parempihan se olisi vanhempi pullo saada, ne kun on yleensä parempaa tavaraa ja sitten kun tuote on päässyt kuluttajien suosioon, ainesosien laatua heikennetään. Näin tapahtuu hajuvesissä lähes poikkeuksetta aina nykyään.

Avaamaton pullo säilyy vuosikymmeniä, kun avatutkin oikein säilytetyt säilyvät vuosikymmeniä.

Huvittaa kun olen vintageita Torissa myynyt, niin aina joku oman elämänsä terveysturvallisuuskontrolliriikki alkaa kysellä, milloin tuoksu on otettu ensi kertaa käyttöön. Noille tärkeilijöille ei kannata vastata mitään. Todelliset tuoksuharrastajat tietävät jopa, miten on mahdollista pelastaa tuoksu, joka alkaa jo vaikuttaa siltä kuin olisi menossa pilalle. 

No niin, tilasin sitten. Varsinkin kun toisella korvalla kuunnellessani jotain videota olin ymmärtävinäni että olis tulossa taas uudelleenformulointien aalto säädösten kiristämisen takia. 

Miten saa pelastettua vanhenevan tuoksun? Mielenkiintoista!

Vierailija
19982/19983 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo hyvin miksi kaikki haisee samalle tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19983/19983 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te muut yleensä tilaatte tuoksut verkosta? Backup-ahdistus iski kun tajusin ettei Stockmann enää myy Narciso Rodriguez -tuoksuja ja Kicksissäkin on enää muutama kappale rakastamani NR Poudree tuoksua ja näyttää siltä että sielläkin lopetellaan kyseisten tuoksujen myyntiä. Aargh. Jos nyt tilaan Kicksistä saankohan jonkin vuosia vanhan pullon... Olen pyrkinyt ostamaan aina kivijalasta jos mahdollista mutta mistä nyt sitten kannattaisi tässä tapauksessa tilata? Notino?

Olet todennäköisesti onnekas jos saat vuosia vanhan pullon