Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...
Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.
Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.
Kommentit (19581)
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa jos on lisää kokemuksia Direct Cosmetics nettikaupasta
Edellinen vastaukseni joutui jostain syystä moderaattorin haaviin. Jos se myöhemmin ilmestyykin tänne niin johtuu siis siitä...
Ei tullut tällä kertaa tulleja tai veroja. Tilaus oli n. 125 puntaa + lähetys n. 13 puntaa. DHL kuljetti. Olin valmistautunut riskiin - mutta paketissa oli sellaisia tuoksuja, joita muuten on vaikea saada (tolkun hintaan) - eli Jean Patoun Collection Heritagen L'Heure Attendue ja Vacances.
Näistä ensimmäinen muistuttaa kyllä ihan liikaa jotakin, mitä mulla jo on...ehkä Scherrer 2 - joka kyllä on mielestäni vielä parempi.
Yhdestä toisesta täysin eri tavaraa sisältävästä vielä matkalla olevasta britti-tilauksestani taas seurasi nopeasti DHL:n kysely, että hoidanko tullauksen itse. Odotan siis tässä vaiheessa heiltä tietoja sitä varten. Paketti oli lähetyskuluineen karvan verran yli 150 puntaa, joten se taitaa olla syynä tähän...
Minuakin kiinnostaa jos on lisää kokemuksia Direct Cosmetics nettikaupasta