Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19314)

Vierailija
12441/19314 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllättävää ettei ainakaan ihan äkkiä tullut mun lemppareita vastaan. Niinpä laitankin tähän samantien. Mä tykkään eniten näistä: Miss Dior (absolutely blooming), Dior (jadore for joy), Armani Si, Armani,( Ocean di gioia), Versace (bright crystal). Näistä jälkimmäistä käytti äitini, joten en itse halua käyttää sitä. Tällä hetkellä minulla on mieheni Espanjassa teettämä tuoksu, joka on kivan uniikki.

Vierailija
12442/19314 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Tresor. Ensimmäistä kertaa kävin tuoksuttamassa vasta nyt. Tuoksu on aivan ihana. Nyt pähkäilen ostanko vaiko en. Tuoksu on juuri sellainen perinteinen hajuvesi jota olen kaivannut pitkään. Tai ehkä vain kaipaan tuoksumuistoja 90-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12443/19314 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään testailussa ekaa kertaa ikinä Chanel Cristalle EdP. Olen hurmaantunut ja vaikuttunut. Tuoksuu aluksi sitrukselta, vähän kuin sitruunan kuorelta. Vähän ajan päästä tuoksuu sitrus-hedelmäiseltä yhdistettynä johonkin kevyesti maanläheiseen. Aivan ihana tuoksu.

Oliko niin, että tuo EdT on kovin erilainen kuin tämä? Ilmeisesti se on ainakin paljon vanhempi tuoksu kuin tämä 90-luvulla markkinoille tullut EdP. 

Tilasin Notinolta tämän ja muutamia muitakin näytteitä. Kuplivan iloisen odottava olo, kun tietää että seuraaville päiville on luvassa uutta testailtavaa :)

Se Cristalle EDT (1974) on vihreämpi, happamampi ja vesikukkaisempi, ja EDP (1993) on syvempi ja aavistuksen makeampi kukkien ja hedelmäisyyden muodossa. Minäkin sain enemmän puhtaampaa sitrusta tuossa EDP:ssä ja ilman sellaista EDT:n kirpeyttä joka muuttui miesmäiseksi iholla jossain vaiheessa, tosin en tiedä onko nuo koostumukset muutettu 2000-luvun alussa sillä olen lukenut että Chanel harrasti sitä 2005-2014 välillä.

Cristalle Eau Verte vuodelta 2009 on hieman makeampi sitruksinen tuoksu, sain siitä joskus näytteen.

Oma suosikkini Chanelin vihreistä tuoksuista on Chanel 19 Poudre, en voinut sietää Chanel 19 perustuoksua, mutta tuo Poudre on aivan ihana koska vihreyteen on lisätty iiristä ja hieman tonkaa tuomaan sitä puuterisuutta. Tosin tämä tuoksu ei pysy iholla kauaa, mikä on harmi.

Luulen että tämä EdP on sitten itselleni sopivampi. Haluaisin kovasti tykätä/käyttää vaikka mitä vihreitä unisex-tyylisiä tuoksuja ja cologneja, mutta ne muuttuvat ihollani usein liian partavesimäisiksi ja alkavat jotenkin ällöttää.

Tuo Chanel 19 Poudre kuulostaa mielenkiintoiselta, pitääkin testailla! Onko tämä yhtään samantapainen kuin Pradan (mielestäni aivan ihana) Infusion d'Iris?

Olen eri, mutta Infusionissa ja Poudressa ei ole mielestäni juurikaan samaa. Molemmat hienoja tuoksuja, rakastan niitä, mutta erilaisia. Infusion on nahkainen kurjenmiekkatuoksu ja Poudre taas alkuun vihreä, ja muuttuu sitten paksummaksi, chanelmaiseksi.

Nahkainen kurjenmiekkatuoksu? Täytyy ottaa rakas Infusion vitriinistä pitkästä aikaa kokeiluun, en ole aiemmin havainnut siinä nahkaa. Ajattelen sitä tuoksua ensihenkäisyllä puuterisen kukkaisen viattomalta, ja sitten sen alta astuu esille karismaattinen kosmopoliitti. Jostain syystä kaikkien Pradan tuoksujen pohjatuoksu miellyttää minua. Jopa melkein ällönmakean Candyn alta astuu se vakavampi versio tuntien kuluttua esille.

Vierailija
12444/19314 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tuoksuna oli tänään Lush the Smell of Weather Turning. Nimi tuntui sopivan tähän säätilaan, missä välillä on kuuma ja harvinainen elokuun helle, joka vaihtuu hetkessä hurjiin myrskyihin ja salamointiin.

Tuoksu on minun nenääni miellyttävä: vihreä, metsäinen, yrttinen ja hurmaava. Se ei ole liian synkeä eikä raskas, vaan juuri sellainen piristävä ja vähän villi, mutta silti käytöstavat omaava maan- ja metsänläheinen peikko. Kuin villiintynyt puutarha, jossa joku on kasvattanut yrttejä vuosia sitten. Ja kohta sataa vettä, tuuli tuo sen tuoksun.

Vierailija
12445/19314 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccin Memoire d'une Odeur kuulostaa mielenkiintoiselta, ainakin Fragrantican arvostelujen perusteella! Japani, saippua, väriliitu, kloori, ruoho, hajustettu Kleenex nenäliina. Täytynee tilata ensin kuitenkin pari näytettä, ennenkuin ostan koko pullon. Tämä unisex tuoksu on varmaan juuri sellainen, joka tuoksuu tosi erilaiselta eri ihmisillä. Tuoksua edustaa suomalainen malli Aaron Sirainen.

Vierailija
12446/19314 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guccin Memoire d'une Odeur kuulostaa mielenkiintoiselta, ainakin Fragrantican arvostelujen perusteella! Japani, saippua, väriliitu, kloori, ruoho, hajustettu Kleenex nenäliina. Täytynee tilata ensin kuitenkin pari näytettä, ennenkuin ostan koko pullon. Tämä unisex tuoksu on varmaan juuri sellainen, joka tuoksuu tosi erilaiselta eri ihmisillä. Tuoksua edustaa suomalainen malli Aaron Sirainen.

Ostin sokkona pikkupullon, mutta haistoin vain pölyistä laatikon pohjalle unohtunutta kamomillateepussia. Laitoin vaihtoon. Toiset taas hehkuttavat tätä ja haistavat jotain aivan muuta. Suosittelen siis näytettä ensialkuun. N50 

Vierailija
12447/19314 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään testailussa ekaa kertaa ikinä Chanel Cristalle EdP. Olen hurmaantunut ja vaikuttunut. Tuoksuu aluksi sitrukselta, vähän kuin sitruunan kuorelta. Vähän ajan päästä tuoksuu sitrus-hedelmäiseltä yhdistettynä johonkin kevyesti maanläheiseen. Aivan ihana tuoksu.

Oliko niin, että tuo EdT on kovin erilainen kuin tämä? Ilmeisesti se on ainakin paljon vanhempi tuoksu kuin tämä 90-luvulla markkinoille tullut EdP. 

Tilasin Notinolta tämän ja muutamia muitakin näytteitä. Kuplivan iloisen odottava olo, kun tietää että seuraaville päiville on luvassa uutta testailtavaa :)

Se Cristalle EDT (1974) on vihreämpi, happamampi ja vesikukkaisempi, ja EDP (1993) on syvempi ja aavistuksen makeampi kukkien ja hedelmäisyyden muodossa. Minäkin sain enemmän puhtaampaa sitrusta tuossa EDP:ssä ja ilman sellaista EDT:n kirpeyttä joka muuttui miesmäiseksi iholla jossain vaiheessa, tosin en tiedä onko nuo koostumukset muutettu 2000-luvun alussa sillä olen lukenut että Chanel harrasti sitä 2005-2014 välillä.

Cristalle Eau Verte vuodelta 2009 on hieman makeampi sitruksinen tuoksu, sain siitä joskus näytteen.

Oma suosikkini Chanelin vihreistä tuoksuista on Chanel 19 Poudre, en voinut sietää Chanel 19 perustuoksua, mutta tuo Poudre on aivan ihana koska vihreyteen on lisätty iiristä ja hieman tonkaa tuomaan sitä puuterisuutta. Tosin tämä tuoksu ei pysy iholla kauaa, mikä on harmi.

Luulen että tämä EdP on sitten itselleni sopivampi. Haluaisin kovasti tykätä/käyttää vaikka mitä vihreitä unisex-tyylisiä tuoksuja ja cologneja, mutta ne muuttuvat ihollani usein liian partavesimäisiksi ja alkavat jotenkin ällöttää.

Tuo Chanel 19 Poudre kuulostaa mielenkiintoiselta, pitääkin testailla! Onko tämä yhtään samantapainen kuin Pradan (mielestäni aivan ihana) Infusion d'Iris?

Olen eri, mutta Infusionissa ja Poudressa ei ole mielestäni juurikaan samaa. Molemmat hienoja tuoksuja, rakastan niitä, mutta erilaisia. Infusion on nahkainen kurjenmiekkatuoksu ja Poudre taas alkuun vihreä, ja muuttuu sitten paksummaksi, chanelmaiseksi.

Nahkainen kurjenmiekkatuoksu? Täytyy ottaa rakas Infusion vitriinistä pitkästä aikaa kokeiluun, en ole aiemmin havainnut siinä nahkaa. Ajattelen sitä tuoksua ensihenkäisyllä puuterisen kukkaisen viattomalta, ja sitten sen alta astuu esille karismaattinen kosmopoliitti. Jostain syystä kaikkien Pradan tuoksujen pohjatuoksu miellyttää minua. Jopa melkein ällönmakean Candyn alta astuu se vakavampi versio tuntien kuluttua esille.

Iriksen vivahdetta kaikki eivät ehkä miellä nahkaiseksi, vaan ajattelevat sen puuterisuudeksi. Minulle Infusion on selvästi nahkainen tuoksu. Puuterisuuden miellän jauhemaisuudeksi, jota en tuossa tuoksussa aisti.

Kiitos tarkennuksesta. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä erittäin puuterisesta tuoksusta, niin voisin testata sitä? Juuri sellaisesta mikä on mielestäsi ei-nahkainen ja juuri sellainen "puuterijauhemainen".

En edes yhdistänyt iristä nahkaan, vaan arvelin että nahkamaisuus tulisi jostain muusta. Infusion on makuuni melkein aavistuksen liian kukkainen ja olen ajatellut yksioikoisesti iris = kukka. Ja että se puuterisuus tulee muualta.

Näin sitä oppii tässä ketjussa kaikkea uutta :)

Ei minustakaan kurjenmiekka tuoksu nahkaiselta. N50 

Vierailija
12448/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parfyymeissa iiristuoksu olekin siitä kasvin juuresta, eikä kukista?

Vierailija
12449/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. 100 kiloa kuivatettua juurakon jauhetta tuottaa 100 ml eteeristä öljyä. Tuoksun muodostuminen edellyttää 3-4 vuoden varastointia (kuivattamista) ja senkin jälkeen vielä muutaman vuoden prosessointia, jos lopputulokseksi halutaan iirisvoita, joka on parfyymien raaka-aine. Tuo iirisvoi maksaakin sitten liki yhtä paljon kuin agarpuu, useita kymmeniä tuhansia euroja kilo, joten useat parfyyminvalmistajat käyttävät synteettisiä molekyylejä sen sijaan. Näin kertoo Tuoksujen Atlas. :)

Vierailija
12450/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. 100 kiloa kuivatettua juurakon jauhetta tuottaa 100 ml eteeristä öljyä. Tuoksun muodostuminen edellyttää 3-4 vuoden varastointia (kuivattamista) ja senkin jälkeen vielä muutaman vuoden prosessointia, jos lopputulokseksi halutaan iirisvoita, joka on parfyymien raaka-aine. Tuo iirisvoi maksaakin sitten liki yhtä paljon kuin agarpuu, useita kymmeniä tuhansia euroja kilo, joten useat parfyyminvalmistajat käyttävät synteettisiä molekyylejä sen sijaan. Näin kertoo Tuoksujen Atlas. :)

Mielenkiintoista! Huomasin, että tuota jauhettua juurakkoa pystyisi tilaamaan netistä. Ilmeisesti käytetään kosmetiikan raaka-aineena. Voisi olla kiintoisaa tilata pieni määrä haistelua varten :)

Vierailija
12451/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar de la Rentan (se perustuoksu).

Vierailija
12452/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti ole ainoa, jonka tuoksufiilistely ei ulotu pelkästään hajuvesiin, vaan kohdistuu myös arkisempiin asioihin?

Tuli mieleen, kun sain juuri postissa uudet nahkakengät ja niiden kumipohjat yhdistettynä kenkien nahan tuoksuun haisevat niin yhdessä niin hyvältä että vietin juuri aika pitkän tovin nenä kiinni niissä.

Rakastan myös joitakin ns. pahoja hajuja. Esimerkiksi sitä, miltä metrossa haisee: tunkkainen tunneli, metalli ja junan haju, ihmisten käyttämien hajusteiden kakofonia, hiki. Se haju, mikä metron metallikaiteista tai hissin napeista jää käsiin. Harmi, että enää ei aamuisin jaeta työmatkalaisille ilmaisjakelulehtiä: niiden hajusta pidin myös.

Bensan haju ennen muinoin isän autotallissa, tervattu venelaituri kiehuvan kuumassa auringonpaisteessa. Nuo ovat minusta aina tuoksuneet hyvältä. Tietysti kumpaankin liittyy myös enemmän kuin ripaus nostalgiaa.

Vierailija
12453/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti ole ainoa, jonka tuoksufiilistely ei ulotu pelkästään hajuvesiin, vaan kohdistuu myös arkisempiin asioihin?

Tuli mieleen, kun sain juuri postissa uudet nahkakengät ja niiden kumipohjat yhdistettynä kenkien nahan tuoksuun haisevat niin yhdessä niin hyvältä että vietin juuri aika pitkän tovin nenä kiinni niissä.

Rakastan myös joitakin ns. pahoja hajuja. Esimerkiksi sitä, miltä metrossa haisee: tunkkainen tunneli, metalli ja junan haju, ihmisten käyttämien hajusteiden kakofonia, hiki. Se haju, mikä metron metallikaiteista tai hissin napeista jää käsiin. Harmi, että enää ei aamuisin jaeta työmatkalaisille ilmaisjakelulehtiä: niiden hajusta pidin myös.

Et ole ainoa! Olen tällä viikolla fiilistellyt mm. asfaltin tuoksua sateella, grillin sytytysnestettä, leikattua ruohoa, pikaruokapaikasta leijailevaa ranskalaisten ja etikan tuoksua (asun Englannissa) ja ylikypsien omenien aromia. :D

Vierailija
12454/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sokkona pikkupullon, mutta haistoin vain pölyistä laatikon pohjalle unohtunutta kamomillateepussia. Laitoin vaihtoon. Toiset taas hehkuttavat tätä ja haistavat jotain aivan muuta. Suosittelen siis näytettä ensialkuun. N50 

Näytteesi saattoi olla feikki tai kesän paahteessa kärsinyt.

Vierailija
12455/19314 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sokkona Armafin Club de Nuit Intensen, koska sen piti olla kopio Tom Fordin Noir de Noirista. Ja onhan se todella samanlainen. Huomattavin ero on alussa, CdNI on vähemmän hienostunut, mutta pehmenee pian hyvin samankaltaiseksi kuin NdN. Ruusua on ehkä hiukan enemmän, ja kesto ei ihan niin hyvä (mutta silti tosi hyvä). Kolmenkympin pullo verrattuna 250 euron pulloon oli kyllä hyvä diili, varsinkin kun en käytä tämän tyyppistä tuoksua kovin usein. N50 

Vierailija
12456/19314 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen tuon Pradan Infusion d'Iriksen käyttäjän naiseksi, jolla on hienot pehmeät nahkahansikkaat. Haistan sen siitä vaikka Moulin Rougessa en nahkaa aisti ja siinäkin on iiristä. Moulin Rougessa iiris on taitettu enemmän lattiavahaan päin!

Samantyyppinen vihreän ja vanhan leidin sekoitus kuin Chanel No 19 Poudre on Guerlainin Vol De Nuit edt. Ensin raikas, sitruksinen ja vihreä, ja sitten tulee vanha leidi esiin. Pohjanuotit ei ole samat, mutta vaikutelma kypsemmästä rouvasta kuitenkin syntyy.

Moulin Rougen iiris on yhdessä ruusun kanssa vahainen meikkituoksu, huulipunatuoksu. Minä en saa siitä lattiavahaa vaan terävää huonekalulakkaa, ilmeisesti absinttinuotti ei siinä istunut iholle. Mutta hieno kokoonpano se on, tuo tosiaan mieleen pölyiset samettiverhot, lavasteet, vähän hikiset tanssitytöt puuterihuiskuineen ja ympäriinsä läikkyneet drinkit. Pitkä ilta Pariisissa. :)

Vierailija
12457/19314 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen tuon Pradan Infusion d'Iriksen käyttäjän naiseksi, jolla on hienot pehmeät nahkahansikkaat. Haistan sen siitä vaikka Moulin Rougessa en nahkaa aisti ja siinäkin on iiristä. Moulin Rougessa iiris on taitettu enemmän lattiavahaan päin!

Samantyyppinen vihreän ja vanhan leidin sekoitus kuin Chanel No 19 Poudre on Guerlainin Vol De Nuit edt. Ensin raikas, sitruksinen ja vihreä, ja sitten tulee vanha leidi esiin. Pohjanuotit ei ole samat, mutta vaikutelma kypsemmästä rouvasta kuitenkin syntyy.

Moulin Rougen iiris on yhdessä ruusun kanssa vahainen meikkituoksu, huulipunatuoksu. Minä en saa siitä lattiavahaa vaan terävää huonekalulakkaa, ilmeisesti absinttinuotti ei siinä istunut iholle. Mutta hieno kokoonpano se on, tuo tosiaan mieleen pölyiset samettiverhot, lavasteet, vähän hikiset tanssitytöt puuterihuiskuineen ja ympäriinsä läikkyneet drinkit. Pitkä ilta Pariisissa. :)

Harrastin nuorena balettia. Harjoitussali oli Helsingin keskustassa vanhassa kivitalossa. Suuret pölyiset ikkunat joiden läpi valo siivilöityi, alhaalla kadulla autojen kohina, korkea sali, ankara opettaja ja vahatut puulattiat, joiden tuoksun Moulin Rouge palautti mieleeni. Pliét ja pas de deuxit.

Sitä en sitten tiedä miltä nykyajan laitosvahat jossain sairaalan käytävillä haisee... :-)

Mulla on entisenä sairaalahuoltajana ensi käden tietoa, eivät miltään. :) Vahattavat lattiat jäivät historiaan jo vuosituhannen vaihteessa, materiaalit ovat nykyään pääosin polyuretaanipintaista muovia (pl leikkaussalit ym erikoistilat). Hyvin järkevää jo siltä kannalta, ettei mikään nurkka sairaalassa ole koskaan niin tyhjä, että voisi vahata rauhassa, samalla säästyy työaikaa tärkeämpiin hommiin. Muutenkin tuoksuttomuus on ollut jo kauan vaade laitoskäyttöön tarkoitetuissa pesu- ja puhdistusaineissa.

Vierailija
12458/19314 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva katsella kuvia joissa tv-tähtien tuoksukokoelmia.

Esimerkiksi näiden Real Housewives ym. Bravon sarjojen naisten jotka ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa 35-60v (olen itse 42v) ja nähdä mitä käyttävät kun heidän makuu- tai vaatehuoneitaan on kuvattu.

Nämä ovat viis-kuuskymppisten suosikkeja:

Brittiläinen brunette Lisa Vanderpump, hänellä runsaassa kokoelmassaan sekaisin kallista ja edullisempaa, ja kivasti on laittanut näytteetkin peilin päälle esiin:

https://crfashionbook.com/wp-content/uploads/2022/03/6fe70f78d283ebdcf2…

Lapsinäyttelijänä aikoinaan tunnetuksi tullut Kim Richards, Paris Hiltonin täti, toisaalta hyvin yllättävän tummat ja vahvat tuoksut blondille:

https://www.bravotv.com/sites/bravo/files/styles/media-gallery-computer…

Kim Richardsin pikkusisko brunette Kyle Richards, Paris Hiltonin nuorin täti, hänellä on kauniita pulloja mustan vintage-Chanel tarjottimen päällä:

https://i1.wp.com/blushinginhollywood.com/wp-content/uploads/2016/12/ky…

Mikäköhän tuo on jossa vaaleanpunaisen-korallinen ja lasisen näköinen kukkakorkki? Siihen on ainakin kaiverrettu hänen nimensä.

Vierailija
12459/19314 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi näiden Real Housewives ym. Bravon sarjojen naisten jotka ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa 35-60v (olen itse 42v) ja nähdä mitä käyttävät kun heidän makuu- tai vaatehuoneitaan on kuvattu.

Brittiläinen brunette Lisa Vanderpump, hänellä runsaassa kokoelmassaan sekaisin kallista ja edullisempaa, ja kivasti on laittanut näytteetkin peilin päälle esiin:

Lapsinäyttelijänä aikoinaan tunnetuksi tullut Kim Richards, Paris Hiltonin täti, toisaalta hyvin yllättävän tummat ja vahvat tuoksut blondille:

Kim Richardsin pikkusisko brunette Kyle Richards, Paris Hiltonin nuorin täti, hänellä on kauniita pulloja mustan vintage-Chanel tarjottimen päällä:

Mikäköhän tuo on jossa vaaleanpunaisen-korallinen ja lasisen näköinen kukkakorkki? Siihen on ainakin kaiverrettu hänen nimensä.

Siinä riittää siivoojalle siivottavaa. Nuohan ovat taviksen asetelmissa heti pölyssä, mutta näillä rouvilla lienee joka päivä siivoja huiskuttelemassa.

Olisivatkohan näytteet sitä varten, että voi napata käsilaukkuun mukaan pienen putelin?

Jostain syystä sain yhtäkkiä flashbackin tässä keskustelussa olleeseen videonpätkään missä Madonna suihkii ylleen 3-5 eri parfyymia aivan valtavia määriä. Olisi kiva tietää ovatko nämä kaikki jatkuvassa käytössä vaiko vain osa ja loput kauniisti esillä.

Vierailija
12460/19314 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Richardsin tarjottimella taitaa olla Versacen Bright Crystal -pullo ilman korkkia. Olisko ns. testerpullo vai eikö Kim tykkää siitä isosta "jalokivikorkista" ja on heivannut sen takavasemmalle?