Moni nainen kaunistuu silmissä kasvoistaan, kun alentaa rasvaprosenttiaan eli laihduttaa
Laihdutus ei anna pelkästään kauniimpaa seksikkäämpää hoikkaa vartaloa, vaan ennen kaikkea vähentää rasvaa koko kehostasi mukaan lukien kasvoistasi.
Laihdutuksen ehkä suurin hyöty ei olekaan vartalon muuntautuminen, vaan kasvojen muuntautuminen. Kasvosi nähdään aina jokaisen ihmisen toimesta, kehosi näkee oikeastaan ainoastaan rakastajasi.
Samaa voi tietenkin sanoa myös miehistäkin. Rasva ja pullaisuus kun lähtee kasvoista ja leukaperistä, niin muuttuu kuin testokkaaksi mallimieheksi.
Kannattaa suosiolla syödä vähemmän. Pätkäpaasto auttaa siihen hyvin.
Kommentit (26)
Taikinainen naama ei ole kaunis. Kun laihtuu, niin poskipäät näkyy enemmän ja ylipäätään kasvot terävöittyy. Liika laihuus ei ole tietenkään kaunista.
"Samaa voi tietenkin sanoa myös miehistäkin. Rasva ja pullaisuus kun lähtee kasvoista ja leukaperistä, niin muuttuu kuin testokkaaksi mallimieheksi."
Miksi siis jälleen kerran otsikossa puutut vain naisiin ja heidän ulkonäköönsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laihduin liikaa ja kasvot meni ihan järkyttävän näköiseksi. Iho on kuin ohutta ruttusta paperia. Itku pääsee kun katsoo peilistä ja varsinkin luonnonvalossa :(
Sama täällä, mutta en silti vaihtaisi tätä vartaloa entiseen.
Minä en edes ollut ylipainoinen. Laihduin hoikasta laihaksi.
Siis onko tämä aloitus joku kökkö käännös?
Ja ihan todellako laihdutuksen SUURIN hyöty on kasvojen muuntautuminen? Tähän asti lihavuudesta valittajat ovat sentään yrittäneet esittää että he ovat vain jalosti huolissaan meidän lihavien terveydestä. Nyt sentään myönnetään heti kättelyssä että niitä haittaa meidän rasva ja pullaisuus. Ja kasvoissa se valitettavasti on nähtävissä "JOKAISEN IHMISEN TOIMESTA". Kehon sentään näkee vain rakastaja (siis siellä jenkeissä missä tämä mullistava tietoisku on kirjoitettu).
Noh, kyllä melkeinpä kasvoissa se rasva johonkin pisteeseen saakka on enemmänkin kaunistava tekijä, kuin päinvastoin. Olen normaalin painoinen, mutta ne kerrat kun olen joitakin kiloja laihtunut, niin juuri kasvoissa se näkyy ei toivotulla tavalla. Sanoisin että tähän vaikuttaa luusto, jos on esimerkiksi aasialaistyyppiset ja sellaiset matalat kasvonpiirteet, rasvan minimointi kasvoista tuo luustoa ja sen piirteitä kauniimmin esiin. Mutta Jos taas omaat terävyyttä kasvoissa, kuten korkeat poskiluut, kulmien harjanteet, terävän leuan jne. se pieni rasvakerros saattaakin toimia eduksesi. Samoin isompi pää verrattuna kapeaan, niin niitä kapeita kasvoja pieni määrä rasvaa saattaa tasapainottaa.
Kyllä liika on liikaa. Jos haluaa olla parhaimmillaan ulkonäöllisesti pitää mittasuhteiden olla pituus -110 eli 170cm:lle sopiva paino on 60kg. Hoikka pitää olla, mutta ei liian hoikka.