Millä ripsivärillä saa näyttävät ripset
Millä vedenkestävällä ripsivärillä saa näyttävimmät ripset? Pitkät ja tuuheat, vähän niinkuin ripsenpidennykset. Hinta max 20€
Kommentit (15)
Jaa, mutta pitikin olla vedenkestävää. Tuo ei ole, sori
Ripsivärin toimivuuteen eri ihmisillä vaikuttaa niin moni asia, että tällaiset yksittäiset suositukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Toiselle huippu voi olla sun mielestä p*ska. Kannattaa valita yksi kiinnostava tuote kerrallaan ja sitten etsiä netistä arvosteluja siitä, saa paremman kokonaiskuvan.
Ovatko sun ripset pitkät, lyhyet, hennot, tuuheat, suorat, kaarevat? Mikä on silmiesi ja luomiesi muoto? Nämä kaikki vaikuttavat siihen, millainen on sopiva koostumus ja harja tuotteessa.
Mä käytän Essencen I Love Extreme taivuttava&tuuheuttavaa. Hintaakin on huimaavat 3,50e ja tätä saa esim. Tokmannilta. Pesee mennen tullen kalliimmat ripsivärit! Ja vaikka vain kokeilisi, ei kirpaise lompakkoa niin paljoa.
Ja tuosta Essencestä on myös vedenpitäviä vaihtoehtoja.
Essencen ripsarit on ihan parhaita! En enää ikinä maksa ripsarista kahtakymppiä kun muutamalla eurolla saa yhtä hyvän tai jopa paremman!
Piti kirjoittaa vedenkestävä, ei -pitävä =D
Vierailija kirjoitti:
Ovatko sun ripset pitkät, lyhyet, hennot, tuuheat, suorat, kaarevat? Mikä on silmiesi ja luomiesi muoto? Nämä kaikki vaikuttavat siihen, millainen on sopiva koostumus ja harja tuotteessa.
Lyhyet, hennot ja suorat.
Essencen kaikki vedenkestävät, mut en tiedä onko niitä enää kun ainakaan meidän Citymarketissa on vain vesiliukoisia. Mutta suosittelen jos jostain löydät, on halpa ja erittäin hyvä.
Tosin joissakin on niin iso harja että sotkee helposti, kannattaa vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Essencen ripsarit on ihan parhaita! En enää ikinä maksa ripsarista kahtakymppiä kun muutamalla eurolla saa yhtä hyvän tai jopa paremman!
Samaa mieltä! Seuraavaksi aion kokeilla kehuttua Lash Princess false lash effectiä.
Minun ikuinen suosikki on Maybellinen Lash sensational intense black.
Mun suosikki on ollut Maxfactor Masterpiece waterproof (sellainen kultainen putkilo sinisellä raidalla). Tämä pysyy kuin synti ja tulee todella hyvät ripset.
Minä käytän Lumenen essential volymea. Sillä saan suorat ripseni taipumaan ja muutenkin volyymia. Hinta siinä 15€.