Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Anniina on ainakin FB-kavereita mm. Villen (oletettavasti) äidin kanssa ja on tykännyt hänen profiilikuvastaan vielä syyskuussa. Toivottavasti tämä on siis edelleen yhdessä ❤️
Heidin ja Oskarin juttu ei kyllä tule kestämään. Arvasin, että Heidi alkaa itkemään joka raossa jossain vaiheessa. Miksi tänne otetaan tuollaisia tunne-elämältään epävakaita ihmisiä kuten Heidi tai se viime kauden Rosa? Eikö asiantuntijat saa selville todellista luonnetta?
Vierailija kirjoitti:
Heidin ja Oskarin juttu ei kyllä tule kestämään. Arvasin, että Heidi alkaa itkemään joka raossa jossain vaiheessa. Miksi tänne otetaan tuollaisia tunne-elämältään epävakaita ihmisiä kuten Heidi tai se viime kauden Rosa? Eikö asiantuntijat saa selville todellista luonnetta?
No Heidi vaikuttaa kuitenkin ihan eri tavalla joustavalta kuin Rosa. Jos yksi on parisuhteessa rohkeamp ja voimakastahtoisempi, niin voi olla ihan hyväkin, että toinen tasapainottaa sitä. Ei se silti tarkoita, että alistuu kaikkeen. Voimakastahtoinen nainen ei tarvitse vierelleen tossukkaa, kuten Eetu Rosalle, mutta toisinpäin voi toimia.
Itselleni näistä paras match olisi Ville. Sopivasti hauska ja lupsakka, mutta silti oman arvonsa tunteva.
Katja on tosi jäyhän oloinen. En ihmettele että on insinööri ja kuuluu Mensaan. Sellainen tunneälykkyys ja lämmin olemus puuttuu tuosta ihmisestä.
Katja on erikoisen jäyhä. Myös kehonkieleltään. Uusimman jakson ennakkoon katsottuani en ihmettele, että hän on sinkku. Edes jotain voisi ihmisessä ns liikahtaa.
Olli yrittää liikaa, ymmärrän tämän vastapuolen jäykkyyteen reagoimisena.
Heidi on henkisesti niiiiin tasapainoton. Pelottava. Tasaisen Oskarin käytös ärsyttää Heidiä.
Ville ja Anniina. Tavallisia fiksuja ihmisiä.
Mä katsoin myös jo ensi viikon jakson. Skippaa tää viesti, jos et halua spoilaantua.
Musta se Heidin itkukohtaus oli sillä tavalla outo, ettei kerrottu tai näytetty yhtään mitään siihen liittyen, että mikä oli tuon kaiken takana? Hän sanoi kyllä että olo on "onneton", mutta asiaa ei avattu yhtään sen enempää? Ja sitten kuitenkin kaikissa kohtauksissa Oskari oli todella rauhallinen ja ystävällinen ja kiltti Heidiä kohtaan. (en tajua näitä tän ketjun haukkuja, itse en ole nähnyt kertaakaan mitään pissipäisyyteen viittaavaakaan tuossa miehessä). En tiedä siis mikä tuon itkukohtauksen taustalla oli, mutta JOS on niin, että Heidi tosiaan ailahtelee laidasta laitaan, niin kyllähän se käy loppupeleissä rankaksi ihan kelle vaan.
Katja ja Olli... käy niin paljon sääliksi Ollia. Hän on lähtenyt ohjelmaan tosimielessä, on valmis antamaan suhteelle ja tunteille aikaa kehittyä ja sitten tää yks jääkuningatar on oikea riivinrauta. Ollihan sanoi, että Katja ihan haastamalla haastaa joka ainoassa asiassa, ihan kuin tarkoituksella haluaisi olla kaikesta eri mieltä. En yhtään ihmettele, että Olliakin alkaa pikkuhiljaa nyppimään koko touhu. Ei tästä parista tule mitään, ja se on kyllä täysin Katjan ansiota.
Sitten Anniina ja Ville. Ihanaa, että tulevat noin hyvin juttuun. Muakin alkaa vähän ärsyttämään se jatkuva hekotus kaikelle, mutta ehkä he sitten ovat molemmat tuollaisia nauravaisia ja siksikin toisilleen sopivia :) Mun kaikki toivo ja peukutukset on tälle parille. Toivottavasti löytävät toisistaan sen rakkauden <3
Vierailija kirjoitti:
Siis what, tulevien jaksojen esittelykuvissa Ollilla on lyhyt tukka?! Näenkö oikein?
Vastaan itselleni: onneksi oli vain näköharha! :D
Tuli ensi viikon jakson jälkeen tosi paha mieli sekä Ollin että Oskarin puolesta. Naisten käytös vaikuttaa tosi poissulkevalta.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä häiritsisi, jos mies oli ollut Napakympissä
Nykyinen Napakymppi sentään on vain kivaa ja kevyttä huvittelua ja ilonpitoa. Eihän se leimaa ihmistä mitenkään. Oletko edes katsonut uusia versioita.
Sen sijaan naimisiinmeno teeveessä on melko leimaavaa.
Ainoastaan tuo yrittäjäpariskunta tulee jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan tuo yrittäjäpariskunta tulee jatkamaan.
Sisältää paljastuksia!
yrittäjäpariskunta eroaa ja näyttelijäpariskuntahan ei oikeasti naimisiin mennytkään, mutta nutturatukka jatkaa puolisonsa kanssa hetken ja eroaa (syyskuu 2019)
Ovatko kaikki Napakymppiin osallistuneet elinkautisvankeja? Mitä jos on käynyt Tinder-treffeillä. Eikö se nyt ole melkein sama asia. En ymmärrä tästä Napakymppi osallistumisesta syntynyttä kohua. Sikaa säkissähän sielläkin ostetaan, kun muutaman pinnallisen kysymyksen jälkeen tehdään valinta.
Hirveä raivokohtaus, jos kumppani on entisessä elämässään ollut Napakympissä? No ei oo kyllä ihan normaali suhtautuminen tuokaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä raivokohtaus, jos kumppani on entisessä elämässään ollut Napakympissä? No ei oo kyllä ihan normaali suhtautuminen tuokaan.
Kyllä on täysin normaalia, kun tuollainen asia salataan! Itse olisin saanut vielä pahemman raivarin!! Ja missä entisessä elämässä, tämä napakymppihän näytettiin vuosi sitten ja vielä uusintana tänä vuonna. Varmaan hieman nolo kulkea tuollaisen häntäheikin kanssa, kun ihmiset toljottaa.
Pitäisikö Heidin ystävien olla nyt vielä vain hiljaa. Eikö teillä ole joku vaitiololupaus?
Mä en halua kuulla tulevaa, menee maku koko ohjelmasta.
Kyllä fiksut ihmiset tajuaa, että tämä on vain ohjelmaa, mitä meille esitetään. Totuus on varmasti ihan toista.
Puolustelujen aika tulee sitten kun ohjelma ohi!
Illan jakso on jo päivällä katsottavissa netissä. Katsoin äsken häämatkajakson.
Kauhea itku, kun ei saa nukuttua ennen iltavuoroa. No mutta, lenkkarit jalkaan ja menoksi!
Vierailija kirjoitti:
Kauhea itku, kun ei saa nukuttua ennen iltavuoroa. No mutta, lenkkarit jalkaan ja menoksi!
Tsemppiä, kyllä se siitä. Nuku sitten töistä päästyäsi.
Mua kyllä häiritsisi, jos mies oli ollut Napakympissä saati sitten naimisissa aikaisemmin. Tosin, ehkä nämä asiat on jo selvitetty pareilta karsintavaiheessa, että häiritseekö esim. aiempi avioliitto.
Mua ei tällä hetkellä ärsytä näistä ihmisistä ketään persoonaltaan. Ihmettelen, miksi Oskari saa täällä niin paljon dissausta? Toivon toki onnistumista kaikille, mutta parhaimman veikkauksen yhdessä pysymisestä annan Anniinalle ja Villelle. Yrittäjinä ovat ehkä olleet niin kiireisiä, ettei ole ollut aikaa oikein löytää ketään. Sitä, mikä näiden muiden syy on, en tiedä. Hankala persoona?