Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
7341/7445 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh.

Heidihän vittuili Oskarille.

Olisihan se nyt aivan perseestä että oma aviomies on noin vain ostamassa isoa asuntoa IHAN TOISESTA KAUPUNGISTA KUIN MISSÄ SINÄ ASUT.

Heidihän yritti vinoillen kysyä että bilettääkö meinaat ja viettää poikamieselämämää, kun et yhtään välitä että me asumme eri paikassa ja minulta ei ole mitään kysytty.

Vierailija
7342/7445 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä tuntuu tyhjältä tällä viikolla ilman sarjaa.

Mitä muut tekevät ohjelman sijaan?

Minä aloitin First Dates Suomi ohjelman katsomisen :D löytyy MTV Katsomosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7343/7445 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala. Ainavainko täällä hörhöt kirjoittelee🤣

Vierailija
7344/7445 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Oskari AVAUTUU Ilta-Sanomissa. On saanut muka paljon kehuja ja kiitosta katsojilta/ihmisiltä ja runsaasti treffipyyntöjä naisilta. On hyvä muistaa, että määrä ei korvaa laatua...

Oskari sanoo, että on hyvä kun oli siinä EA:ssa, niin nyt kaikki tietävät, mitä hän haluaa/etsii. Eipä mitään selvinnyt, kun mies ei puhu. Ei osaa kommunikoida.

Vierailija
7345/7445 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala. Ainavainko täällä hörhöt kirjoittelee🤣

Jep, olemme täällä kuten sinäkin! Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Vierailija
7346/7445 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Oskari AVAUTUU Ilta-Sanomissa. On saanut muka paljon kehuja ja kiitosta katsojilta/ihmisiltä ja runsaasti treffipyyntöjä naisilta. On hyvä muistaa, että määrä ei korvaa laatua...

Oskari sanoo, että on hyvä kun oli siinä EA:ssa, niin nyt kaikki tietävät, mitä hän haluaa/etsii. Eipä mitään selvinnyt, kun mies ei puhu. Ei osaa kommunikoida.

Niinpä, mietin ihan samaa. Ei mulle ainakaan selvinnyt, mitä haluaa. Synnytyskoneen, jonka kanssa ei tarvitse kommunikoida ja joka hoivaa Oskarin samalla kuin lapset?

Vierailija
7347/7445 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EA kauden katsottuani mietin, että tahtoiko Heidi pelkästään satumaisen hääpäivän morsiamena? Halusiko ja tajusiko ollenkaan, että vihkimisen jälkeen on avioelämää? 

Vierailija
7348/7445 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EA kauden katsottuani mietin, että tahtoiko Heidi pelkästään satumaisen hääpäivän morsiamena? Halusiko ja tajusiko ollenkaan, että vihkimisen jälkeen on avioelämää? 

En tiedä Heidin motiiveja, voi olla mikä tahansa vaikka tuo mainitsemasi. Onneksi meillä on kuitenkin tasa-arvo niin pitkällä ettei mikään velvoita naista s*ksiin jos hän ei sitä halua! Ei edes avioliitto. Tiedoksi Sinullekin!

Vierailija
7349/7445 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mietin ihan samaa. Ei mulle ainakaan selvinnyt, mitä haluaa. Synnytyskoneen, jonka kanssa ei tarvitse kommunikoida ja joka hoivaa Oskarin samalla kuin lapset?

En sitten tiedä, olenko ainut, mutta kyllä mulle tuli harvinaisen selväksi että Oskari haluaa perheen (vaikka pienenkin), asettua aloilleen ja elää tavallista elämää rauhassa.

Vierailija
7350/7445 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitten tiedä, olenko ainut, mutta kyllä mulle tuli harvinaisen selväksi että Oskari haluaa perheen (vaikka pienenkin), asettua aloilleen ja elää tavallista elämää rauhassa.

Onkohan Oskari jo muistanut ilmoittautua Sinkkuäidille sulhanen -ohjelmaan... Ehkä ne naiset ovat kuitenkin nuorempia ja hakevat alle 4-kymppistä sulhasta.

Vierailija
7351/7445 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noi on että Oskari on pihi? En muista yhtään

Vierailija
7352/7445 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Oskari jo muistanut ilmoittautua Sinkkuäidille sulhanen -ohjelmaan... Ehkä ne naiset ovat kuitenkin nuorempia ja hakevat alle 4-kymppistä sulhasta.

Oskarillahan alkaa ensi vuonna taas joku ohjelma, täällähän oli jo avoimesti se tiedossa.

Tuskin on sinkkuäidille ohjelma.

Vierailija
7353/7445 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oskarillahan alkaa ensi vuonna taas joku ohjelma, täällähän oli jo avoimesti se tiedossa.

No ei kovin avoimesti, jos on "joku ohjelma" :D Heidin piti myös olla näyttelijä ja aloittaa juontajan hommat. Taitaa olla kyseisten henkilöiden päiväunia vaan.

Vierailija
7354/7445 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noi on että Oskari on pihi? En muista yhtään

Kirjoittaja selvästi tuntee Oskarin ja aivan asiasta kirjoitti.

Niin kuin kaveriporukassa on ollut tapana kettuilla, Osku laskelmoi kyllä niin, että ei varmana joudu menemään omalle lompakolle:D

Kahvilassa on ensimmäisenä ja sanoo, muka leikillään, viimeinen maksaa. Tai jos on viimeisenä, niin tuttu lause on "voiskos ensimmäinen maksaa muillekin, kun on jo valmiina kassalla"

Ei taida olla yhtään Oskun tuttua, joka voisi sanoa toisin.

Jep, ja miten tämä näkyi ohjelmassa: 1. Oskari ei halunnut tarjota lahjaksi saatuja juomia ystäville. 2. Kaikki Heidille annetut lahjat olivat kuulemma tuotannon ostamia. 3. Kulki vanhoissa rytkyissä. Ainakin.

Vierailija
7355/7445 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä mieleen tuosta Oskarin piheydestä, että onko hän myös ajatuspihi ja ajatusköyhä yhteisien tekemisien suhteen?

Ohjelmassa näytettiin vain hetkiä, kun Heidi keksi tekemistä ja vei Oskaria perheensä, mumminsa ja kavereidensa luo, sekä järjesti mökkiloman juhannukseksi. Mitä tekemistä keksi Oskari? Ei yhtään mitään.

Ja tiedoksi: metsäreissu, linnanmäkipäivä ja Tukholma oli tuotannon ohjaamia aktiviteettejä.

Lienee raskasta, kun suhteessa vain toinen on aktiivinen.

Vierailija
7356/7445 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin jengi se täällä vaan jaksaa edelleen :D

Vierailija
7357/7445 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tässä mieleen tuosta Oskarin piheydestä, että onko hän myös ajatuspihi ja ajatusköyhä yhteisien tekemisien suhteen?

Ohjelmassa näytettiin vain hetkiä, kun Heidi keksi tekemistä ja vei Oskaria perheensä, mumminsa ja kavereidensa luo, sekä järjesti mökkiloman juhannukseksi. Mitä tekemistä keksi Oskari? Ei yhtään mitään.

Ja tiedoksi: metsäreissu, linnanmäkipäivä ja Tukholma oli tuotannon ohjaamia aktiviteettejä.

Lienee raskasta, kun suhteessa vain toinen on aktiivinen.

Lienee raskasta kun toinen keksii koko ajan jotain tekemistä, eikä jaksa yhtään viettää rauhallista parisuhdeaikaa.

Vierailija
7358/7445 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaan vielä tähän "puhutaan myöhemmin, puhutaan joskus, puhutaan kun minulle sopii" ihmistyyppiIin puhun nyt miehistä, koska olen itse nainen.

Monet eivät ilmeisesti ymmärrä tai eivät ole eläneet tällaisen puhumisen siirtäjän kanssa. Ja eivät tajua kuinka turhauttavaa ja hermoja raastavaa tämä saattaa olla, pahimmillaan.

Yleistän nyt, mutta yleensä tässä siirtämisjutussa 8n kyse siitä, että siirtää pelaa aikaa. Hän ei itseasiassa halua ja ei ole valmis puhumaan kyseisestä asiasta lainkaan ollenkaan eikä koskaan.

Tätä ihmistyyppiä ennen tuntematta toinen tietenkin, ihan järkevästi, luulee, että joskus sitten tämä tai nämä asiat kuitenkin selvitetään. Mutta kun ei selvitetä.

Puhumaton itse ei asiaa "muista", ellei ole ihan pakko. Eli ainoastaan jos toinen palaa asiaan.

Vaikka kuinka ja millätavoin yrittää, että olisikohan nyt hyvä aika jutella siitä tai siitä, niin sitä hyvää aikaa ei ole.

Reaktio on luokkaa: "ahaa, sinä siis haluat jatkaa riitaa, jaaha, taas sinä haluat jankata samaa asiaa, eikö nyt jo ole ihan tarpeeksi siitä aiheesta puhuttu, mitäs jos nyt vaan uhohdettas se vanha asia", jne.

Puhumattomat toive ja tarkoitus on, että pikkuhiljaa toinen "oppisi" hiljenemään ja lakaisemaan asiat maton alle kuten hän itsekin.

Tavallaan koulii toisen pelkäämään, että jos ottaa käsittelemättömän uudelleen asian esille siitä seuraa uusi riita tai ainakin paha mieli.

Jotkut kumppanit "oppii" ja hiljenee, silloin aikaansaadaan näennäinen tasapaino, mutta vain näennäinen.

Taustalla kuitenkin tikittää aikapommi ja sitten joku pieni tai suuri asia kuitenkin laukaisee kytevän nuotion ja syntyy nyt täälläkin paljon puhuttu "napakymppi-ilmiö".

Täyttä asiaa. Tunnistan hyvin tästä ex-mieheni. Kaikki asiat lakaistiin maton alle. Avioeron jälkeenkin toisen lapsen erityistarpeista ei voi hänen kanssa puhua. Onneksi on exä, olin tulla täysin hulluksi. Vaikka Heidinkin kommunikaatiotaidoissa on parantamisen varaa, niin missään tapauksessa ei Oskarille voi antaa puhtaita papereita.

Vierailija
7359/7445 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkatti nyt Oskari on avautumassa taas lehdessä kuinka hän ei ynmärrä mikä meni vikaan ja miksi napakymppigaten jälkeen kaikki muuttui. Eikö toi osaa katsoa peiliin yhtään. Jos ei halua pyytää anteeksi Heidiltä eikä puhua mistään niin miten tollaisesta pitäisi pystyä jatkamaan kun ei puhu ja luottamus on mennyt.

Pisteet Heidille että ei lähde avautuu lehdille, vaikka häntä riepoteltiin mediassa rumasti. Utula ei näe ikinä miehissä vikaa.

Vierailija
7360/7445 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

First Dates Suomi olisi Oskarille sopiva deittiohjelma. Eihän ne muutkaan osaa siinä ruokapöydässä mitään jutella. Oskarikin voisi mennä sinne hymistelemään...