Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
7121/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun alussa tosiaan tuotiin heti esiin se, että Oskari on ollut Napakympissä. Ja sitten oli mielikuvituksellista juttua siitä kuinka Oskari haluaa tv-uraa ja muihinkin ohjelmiin jne. 

Ohjelmassa Heidi (joogaistunto) kysyi Oskarilta motivaatiota osallistua ohjelmaan. Vaikuttaa siltä, että Heidi on tosiaan epäillyt, että Oskarilla on ollut joku julkisuuskampanja mielessään. 

Varmaankin sen takia, että Heidi itse tuntui ottavan ohjelman kivana julkisuusbuustauksena. Mitä itse tekee, siitä toista epäilee. Tässä kontekstissa se Napakympinkin merkityksellisyys ehkä jotenkin käy järkeen, muuten ei mitenkään.

Vierailija
7122/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt jo Saatana tuosta napakympistä jankkaaminen.

Olette yhtä tyhmiä kuin tuo Heidi joka jankkasi siitä tv.ssä.

Oletko lainkaan lukenut niitä monia viestejä joissa nimenomaan sanotaan, etttä tässä ei ole kysymys Napakympistä ja siitä jankkaamista? Oletko ohittanut ne kommentit vallan? Vai etkö ole ymmärtänyt niitä?

Oet ihan yhtä tyhmä kuin muutkin Napakympistä jankkaavat, koska itsekin olet siihen takertunut.

Heidi nimenomaan sanoi jossain, että jos Oskari olisi itse sen hänelle kertonut, niin asiassa ei olisi ollut mitään ongelmaa.

Napakymppi sinällään ei ollut Heidille ongelma vaan Oskarin avoimuuden puute ja sinällään mitättömän asian salailu.

Hän sanoi noin tosiaan, mutta hän sanoi myös, että napakympistä johtuen tämä ensitreffit alttarilla ei ollut Oskarille ainutkertainen (vai oliko se nyt ainutlaatuinen) kokemus. Hän sanoi nämä molemmat, mutta MYÖS tuon minun kirjoittamani. Niin että kumpikin asia oli hänellä fokuksessa, ei vain ns. salailu.

Niin, hän sanoi todellakin nuo molemmat. Häntä harmitti salailu, eikä hän olisi halunnut kuulla asiaa kavereiltaan, vaan Oskarilta itseltään, kyllä.

Mariannella hän sanoi, että häntä vaivasi, että Oskarille tämä Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan osallistuminen ei ollut samanlainen ainutkertainen asia kuin hänelle, koska Oskari oli osallistunut aiemmin Napakymppi-ohjelmaan.

Mutta Heidiä saa harmittaa nuo molemmat asiat.

Saa harmittaa, mutta tasapainoinen ihminen ei tee tuollaisista mitään kynnyskysymyksiä, jotka suistavat koko homman raiteiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken Heidin (tietääkseni) uusimman haastattelun:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelman-hei…

Siitä ilmeni jotain, mitä en ollut aiemmin huomannut (en muista, että olisi selvästi tullut jaksoissa): nimittäin se, että Heidi ja Oskari olivat puhuneet nimenomaan Napakympistä jo ennen Napakymppisekoilun alkua. Tämä siis tarkoittaa, että Oskari on ihan muina miehinä puhunut Napakympistä mainitsematta, että on btw itse osallistunut siihen.

Mielestäni tämä muuttaa kuvaa koko asiasta. Voisin jotenkin ymmärtää, että Napakymppiin osallistuminen ei sattumoisin olisi tullut esille niiden viikkojen aikana, kun tutustuivat toisiinsa. Mutta jos Napakympistä nimenomaan puhutaan, eikä silti kerro, niin se ei ole enää normaalia. Oskari on siis nimenomaisesti halunnut salata asian ja tämä varmasti on se, mikä Heidiä loukkasi. Lisää on varmaan loukannut se, että hänen loukkaantumisensa alkuperäisestä asiasta on ohitettu.

Ehkä Napakymppiin osallistuminen nolotti Oskaria. Jos olet itse porukassa jossa joku kertoo jutun, miten kaupassa oli joku paskantanut housuun, kiirehditkö itse kertomaan omasta vastaavasta vahingostasi, vai päivitteletkö kuitenkin vain muiden kanssa sen kummemmin kommentoimatta? Ja tekeekö tämä sinusta epäluotettavan ihmisen?

Jos se oli niin nolo asia ettei siitä voinut puhua, niin miksei se silloin voinut olla myös aika paha turn off? Sen lisäksi, että sitten vielä salattiin ja naurettiin selän takana. Kai romanttiikka kuole pienemmästäkin?

Vierailija
7124/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lainkaan lukenut niitä monia viestejä joissa nimenomaan sanotaan, etttä tässä ei ole kysymys Napakympistä ja siitä jankkaamista? Oletko ohittanut ne kommentit vallan? Vai etkö ole ymmärtänyt niitä?

Oet ihan yhtä tyhmä kuin muutkin Napakympistä jankkaavat, koska itsekin olet siihen takertunut.

Heidi nimenomaan sanoi jossain, että jos Oskari olisi itse sen hänelle kertonut, niin asiassa ei olisi ollut mitään ongelmaa.

Napakymppi sinällään ei ollut Heidille ongelma vaan Oskarin avoimuuden puute ja sinällään mitättömän asian salailu.

Hän sanoi noin tosiaan, mutta hän sanoi myös, että napakympistä johtuen tämä ensitreffit alttarilla ei ollut Oskarille ainutkertainen (vai oliko se nyt ainutlaatuinen) kokemus. Hän sanoi nämä molemmat, mutta MYÖS tuon minun kirjoittamani. Niin että kumpikin asia oli hänellä fokuksessa, ei vain ns. salailu.

Niin, hän sanoi todellakin nuo molemmat. Häntä harmitti salailu, eikä hän olisi halunnut kuulla asiaa kavereiltaan, vaan Oskarilta itseltään, kyllä.

Mariannella hän sanoi, että häntä vaivasi, että Oskarille tämä Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan osallistuminen ei ollut samanlainen ainutkertainen asia kuin hänelle, koska Oskari oli osallistunut aiemmin Napakymppi-ohjelmaan.

Saa harmittaa, mutta tasapainoinen ihminen ei tee tuollaisista mitään kynnyskysymyksiä, jotka suistavat koko homman raiteiltaan.

Ehkä ihmisen kohdalla johon on rakastunut. Baareissa sivutetaan paljon pienemmästä.

Vierailija
7125/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun alussa tosiaan tuotiin heti esiin se, että Oskari on ollut Napakympissä. Ja sitten oli mielikuvituksellista juttua siitä kuinka Oskari haluaa tv-uraa ja muihinkin ohjelmiin jne. 

Ohjelmassa Heidi (joogaistunto) kysyi Oskarilta motivaatiota osallistua ohjelmaan. Vaikuttaa siltä, että Heidi on tosiaan epäillyt, että Oskarilla on ollut joku julkisuuskampanja mielessään. 

Varmaankin sen takia, että Heidi itse tuntui ottavan ohjelman kivana julkisuusbuustauksena. Mitä itse tekee, siitä toista epäilee. Tässä kontekstissa se Napakympinkin merkityksellisyys ehkä jotenkin käy järkeen, muuten ei mitenkään.

Juuri tämä mulla oli itselläkin mielessä kun tuon yllä olevan viestin hätäpäissäni illalla vähän ennen klo 23 laitoin. Yritin laittaa mahdollisimman lyhyesti että ehtii ennen klo 23. Eli että Heidi itse halusi ja haluaa julkisuuteen, siksi tulkitsi Oskaria noin.

Ei mennyt sitten ihan putkeen Heidin julkisuuteen tulo...

Vierailija
7126/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ilmeni jotain, mitä en ollut aiemmin huomannut (en muista, että olisi selvästi tullut jaksoissa): nimittäin se, että Heidi ja Oskari olivat puhuneet nimenomaan Napakympistä jo ennen Napakymppisekoilun alkua. Tämä siis tarkoittaa, että Oskari on ihan muina miehinä puhunut Napakympistä mainitsematta, että on btw itse osallistunut siihen.

Mielestäni tämä muuttaa kuvaa koko asiasta. Voisin jotenkin ymmärtää, että Napakymppiin osallistuminen ei sattumoisin olisi tullut esille niiden viikkojen aikana, kun tutustuivat toisiinsa. Mutta jos Napakympistä nimenomaan puhutaan, eikä silti kerro, niin se ei ole enää normaalia. Oskari on siis nimenomaisesti halunnut salata asian ja tämä varmasti on se, mikä Heidiä loukkasi. Lisää on varmaan loukannut se, että hänen loukkaantumisensa alkuperäisestä asiasta on ohitettu.

Ehkä Napakymppiin osallistuminen nolotti Oskaria. Jos olet itse porukassa jossa joku kertoo jutun, miten kaupassa oli joku paskantanut housuun, kiirehditkö itse kertomaan omasta vastaavasta vahingostasi, vai päivitteletkö kuitenkin vain muiden kanssa sen kummemmin kommentoimatta? Ja tekeekö tämä sinusta epäluotettavan ihmisen?

Tuo esimerkkisi on huono, sillä housuun paskantaminen ei mielestäni ole sellainen fakta, joka pitää kertoa ylipäätään kenellekään. Se on tietenkin ikävä juttu, jos osallistuminen nolottaisi jälkikäteen, mutta hän on itse aikoinaan sen valinnan tehnyt eikä asiaa voi muuttaa ja asia on lisäksi aika julkinen, kun kaikenlaisia videopätkiä ym. löytyy netistä mm. uutissivuilta. Eli sitä ei voi enää salata, vaan sen kanssa pitää nyt vain elää.

Mikäli kysymys olisi tuollaisesta ryhmäkokoontumisesta, jossa vitsailtu Napakympistä ja Oskaria nimenomaan nolottaisi, niin mielestäni hänen olisi sitten pitänyt myöhemmin kahden kesken kertoa Heidille. Kyllähän hänen on ollut pakko tajuta, että jossakin vaiheessa Heidi saa sen kuitenkin selville. Ja nolottaminen tarkoittaa, että Oskari ajattelisi itsekin, että jutussa on jotain noloa. Siten hänen on ollut pakko tajuta, että Heidillekin sillä on ehkä jotain merkitystä ja että se on pakko kertoa.

Vierailija
7127/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo esimerkkisi on huono, sillä housuun paskantaminen ei mielestäni ole sellainen fakta, joka pitää kertoa ylipäätään kenellekään. Se on tietenkin ikävä juttu, jos osallistuminen nolottaisi jälkikäteen, mutta hän on itse aikoinaan sen valinnan tehnyt eikä asiaa voi muuttaa ja asia on lisäksi aika julkinen, kun kaikenlaisia videopätkiä ym. löytyy netistä mm. uutissivuilta. Eli sitä ei voi enää salata, vaan sen kanssa pitää nyt vain elää.

Mikäli kysymys olisi tuollaisesta ryhmäkokoontumisesta, jossa vitsailtu Napakympistä ja Oskaria nimenomaan nolottaisi, niin mielestäni hänen olisi sitten pitänyt myöhemmin kahden kesken kertoa Heidille. Kyllähän hänen on ollut pakko tajuta, että jossakin vaiheessa Heidi saa sen kuitenkin selville. Ja nolottaminen tarkoittaa, että Oskari ajattelisi itsekin, että jutussa on jotain noloa. Siten hänen on ollut pakko tajuta, että Heidillekin sillä on ehkä jotain merkitystä ja että se on pakko kertoa.

Joo, ja tajusikohan Oskari, että tuo on ensimmäinen asia joka hänestä uutisoidaan, kun parit julkaistaan. 

Luulen edelleen, että Heidissä ja Oskarissa voisi olla potentiaalia, kun ensin päästelisivät pahimmat huurunsa omillaan ja selvittäisivät ajatuksiaan. Mutta vaikutti siltä, että molemmat ovat nyt parisuhdehaaveet keskenään haudanneet. Molempia loukattiin tässä suhteessa syvälle egoon.

Marianna Stolbow oli fiksu IS:n haastattelussa. Samaa ei voi sanoa suu vaahdossa paasaavasta Utulasta...

Vierailija
7128/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli niin nolo asia ettei siitä voinut puhua, niin miksei se silloin voinut olla myös aika paha turn off? Sen lisäksi, että sitten vielä salattiin ja naurettiin selän takana. Kai romanttiikka kuole pienemmästäkin?

Romantiikka? Mistä sä sellaisen tähän otit, ei tässä ohjelmassa ole romantiikasta kyse vaan tämä on järjestetty avioliitto, molempien suostumuksella kaiken lisäksi.

Vierailija
7129/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marianna on sanonut haastatteluissa Katjasta ja Ollista, että kun Katja sanoi että häntä ahdistaa, niin Olli vetäytyi askeleen taaksepäin antaakseen tilaa. Mariannan puheista saa sen kuvan, että Olli teki siinä hänen mielestään virheen.

Olisiko liiton pelastanut, jos Olli ei olisi "astunut taaksepäin" Katjan ahdistellessa, vaan olisi - niin, tehnyt mitä? Painanut päälle?

Rutistanut tiukkaan halaukseen ja sanonut että "ei sun tartte yksin selvitä ahdistuksesta, ei oo mitään hätää, kaikki menee lopulta hyvin".

Minäkin tulkitsin Mariannan puheita niin, että Ollin ei olisi pitänyt vetäytyä, eikä Katja sitä oikeasti toivonut. Tuollainen tilanne vain on hankala, jos toinen sanoo ääneen haluavansa yhtä, ja salaa haluaa jotain muuta. Varmaan Katja haluaisi miehen, joka ottaa seksuaalisen aloitteen käsiinsä ja etenee itsevarmasti maaliin, mutta kun eihän tuollaista tee kukaan moderni mies metoo-aikakaudella, eikä varsinkaan jos on tavattu tv-ohjelmassa ja kamera käy ja turpaan voi tulla julkisesti. Katjan olisi pitänyt selkeämmin näyttää vihreää valoa, että Olli uskaltaisi koskea häneen. Tee itse sitä mita haluat toisen sinulle tekevän. Jos ei tahdo halailla eikä kävellä käsi kädessä vaan suudella, niin sitten voisi vihjailla toistuvasti siitä pussailusta (ennen vikaa jaksoa) tai pussata itse, edes poskelle. Olli kun näytti vihreää valoa ihan selvästi, niin että toisin puolin ongelmaa ei ollut.

Itse asiassa luulen, että noista kahdesta voisi edelleen tulla pariskunta, jos Katja vain tekisi pienen aloitteen pubivisan jälkimainingeissa parin oluen tuomalla itsevarmuudella. Olli ei sitä enää voi tehdä.

Jep! Katjahan sanoi jossain jaksossa Ollille, että sä olit hääpäivänä jotenkin varmempi. No joo tietty oli, kun Katja ei vielä ollut ehtinyt torpata ja ahdistua. En minäkään oikein tiedä, kuinka paljon paremmin Olli olisi voinut tilanteessa toimia.

Mutta ihanaa että tosiaan olivat aikuisia, kommunikoivat ja ei tullut rumaa keissiä tästä. Ja minäkin luulen, että vielä ei tiedetä 100% varmuudella, ettei heistä voisi vielä tullakin paria, kunhan vielä ystävystyvät lisää ja Katja hokaa, et hmm, tuohan on tosi kiva tyyppi, oikeastaan aviomiesainesta ;) 

Vierailija
7130/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienempiä kynnyksiä suhteessa oli kuitenkin ilman tätäkin tapausta. Molemmat pääsivät nyt nopeammin vapaille markkinoille aikaansa tuhlaamasta. 

Oskarihan puhui jo alkuvaiheessa siitä, kuinka riitoja oli jatkuvasti ja kuinka väsyttävää sellainen oli. Minusta hän vaikuttaa vähän liikaa periaatteen mieheltä. Jos jatkuvasti riidellään eikä asioihin tule selvyyttä, niin kyllähän siinä pitäisi pystyä selvittämään huonon ilmapiirin syy ja se, voidaanko sitä edes raktaista ja miksi ei. Oskari oli vähän sillä mielellä, että siedetään tässä nyt mitä vaan, vaikka selkeesti ottikin päähän. 

Hämmästyin myös suuresti, kun hän kertoi yrittäneensä eron jälkeen olla yhteydessä Heidin kanssa. Minusta heidän viimeinen keskustelunsa Suomenlinnassa ja eroheipat Kauppatorilla huokuivat lopullisuutta. Heidi ainakin vaikutti siltä, että tämä on nyt totaalisesti ohi, mikään yhteydenpito ei kiinnosta. 

Vierailija
7131/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja selän takana toimivat Heidin kaverit.

Vierailija
7132/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luule, että napiskeikka nolotti Oskaria. Mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan kyselemään asiasta, on kaksi mahdollisuutta: joko  puhua totta tai ei puhua totta.

Oskari olisi ehkä päässyt tuossa kuiville, jos olisi kertonut oikean syyn vaikenemiseen, mutta sen sijaan hän sanoikin, ettei asia olllut tärkeä, on tullut ennenkin tehtyä kaikenlaista, eikä kaikkea voi muistaa. No sehän nyt oli ihan ilmiselvä vale. Jos on keskusteltu tv-ohjelmasta eikä muista osallistuneensa siihen, niin seuraavaksi pitäisi käydä pikaisesti oman terveysaseman muistitesteissä.

Minäkään en olisi hyväksynyt Oskarin omituisia selityksiä. Hänellä saattaa toisaalta olla oikeasti vaikeuksia edes tunnistaa tunteitaan sen lisäksi että lakaisee ne usein maton alle.  Ja kun ei tunnista tunteita itsessään, ei niitä ymmärrä muissakaan. 

Vierailija
7133/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romantiikka? Mistä sä sellaisen tähän otit, ei tässä ohjelmassa ole romantiikasta kyse vaan tämä on järjestetty avioliitto, molempien suostumuksella kaiken lisäksi.

Onko ohjelmassa syntynyt montakin pysyvää - tai edes vuoden kestävää - paria, joiden välillä ei olisi ollut romantiikkaa? Tietääkseni ei yhtäkään. 

Vierailija
7134/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marianna on sanonut haastatteluissa Katjasta ja Ollista, että kun Katja sanoi että häntä ahdistaa, niin Olli vetäytyi askeleen taaksepäin antaakseen tilaa. Mariannan puheista saa sen kuvan, että Olli teki siinä hänen mielestään virheen.

Olisiko liiton pelastanut, jos Olli ei olisi "astunut taaksepäin" Katjan ahdistellessa, vaan olisi - niin, tehnyt mitä? Painanut päälle?

Rutistanut tiukkaan halaukseen ja sanonut että "ei sun tartte yksin selvitä ahdistuksesta, ei oo mitään hätää, kaikki menee lopulta hyvin".

Minäkin tulkitsin Mariannan puheita niin, että Ollin ei olisi pitänyt vetäytyä, eikä Katja sitä oikeasti toivonut. Tuollainen tilanne vain on hankala, jos toinen sanoo ääneen haluavansa yhtä, ja salaa haluaa jotain muuta. Varmaan Katja haluaisi miehen, joka ottaa seksuaalisen aloitteen käsiinsä ja etenee itsevarmasti maaliin, mutta kun eihän tuollaista tee kukaan moderni mies metoo-aikakaudella, eikä varsinkaan jos on tavattu tv-ohjelmassa ja kamera käy ja turpaan voi tulla julkisesti. Katjan olisi pitänyt selkeämmin näyttää vihreää valoa, että Olli uskaltaisi koskea häneen. Tee itse sitä mita haluat toisen sinulle tekevän. Jos ei tahdo halailla eikä kävellä käsi kädessä vaan suudella, niin sitten voisi vihjailla toistuvasti siitä pussailusta (ennen vikaa jaksoa) tai pussata itse, edes poskelle. Olli kun näytti vihreää valoa ihan selvästi, niin että toisin puolin ongelmaa ei ollut.

Itse asiassa luulen, että noista kahdesta voisi edelleen tulla pariskunta, jos Katja vain tekisi pienen aloitteen pubivisan jälkimainingeissa parin oluen tuomalla itsevarmuudella. Olli ei sitä enää voi tehdä.

Jep! Katjahan sanoi jossain jaksossa Ollille, että sä olit hääpäivänä jotenkin varmempi. No joo tietty oli, kun Katja ei vielä ollut ehtinyt torpata ja ahdistua. En minäkään oikein tiedä, kuinka paljon paremmin Olli olisi voinut tilanteessa toimia.

Mutta ihanaa että tosiaan olivat aikuisia, kommunikoivat ja ei tullut rumaa keissiä tästä. Ja minäkin luulen, että vielä ei tiedetä 100% varmuudella, ettei heistä voisi vielä tullakin paria, kunhan vielä ystävystyvät lisää ja Katja hokaa, et hmm, tuohan on tosi kiva tyyppi, oikeastaan aviomiesainesta ;) 

Tässä on taas vallalla se harha, että jos nainen hymyilee miehelle, ilmassa täytyy olla jotain, vaikka nainen olisi hyvin selvästi ja monta kertaa sanonut kantansa: vain kaveruutta. Katjasta ja Ollista ei tulisi paria, vaikka olisivat viimeiset ihmiset Lahdessa. 

Vierailija
7135/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi sanoi, että jo häämatkalla eli pari päivää häiden jälkeen häntä ärsytti Oskari (eli että Oskari vihelteli). Ärsytti niin paljon, että joutui sanomaan, että lopeta tuo. Ei siitä suhteesta olisi tullut mitään vaikka mitään napista ei koskaan olisi ollutkaan, koska sitten suhde olisi kaatunut viheltämiseen tai muuhun vastaavaan. Jos ihmisen vihellys ärsyttää jo ensimmäisinä päivinä niin eiköhän se suhdeviritys ole sitten siinä. 

Toki voidaan kysyä, että koska jotkut viheltää, jotkut laulaa, jotkut maiskuttaa syödessään, jotkut kulauttaa äänekkäästi juodessaan, jotkut röyhtäilee, jotkut piereskelee, jotkut kuorsaa, jotkut tuhisee oudosti, niin millainen ihminen se sitten kelpaa jos vihellysääni on paha turnoff.

Vierailija
7136/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ohjelmassa syntynyt montakin pysyvää - tai edes vuoden kestävää - paria, joiden välillä ei olisi ollut romantiikkaa? Tietääkseni ei yhtäkään. 

Hmm nyt sun täytyy määritellä romantiikka. Puhutaan varmaan eri asioista. 

Ennen kaikkea, kumpi on ensin: romantiikka vai se, että toisen kanssa on mukavaa? Eiköhän niin päin, että ensin on toisen kanssa kivaa, sitten tulee se romantiikkakin. En ehtinyt hirveästi nähdä, että Heidillä ja Oskarilla olisi ollut mukavaa (paitsi hääpäivänä), miten siinä sitten olisi ehtinyt olla romantiikka, joka olisi kuollut?

Vierailija
7137/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää minulle vikan jakson sitä Heidi-kohtausta, jossa siis Heidi istuu lopussa kahvilla kotonaan isänsä ja äitinsä kanssa ja sitten äitinsä haluaa lukea runon ja Heidi lukee runon. Onko tuollainen teidän mielestä tyypillistä perheissä, että kahvitellaan runouden parissa? Kysyn ihan uteliaisuudesta, koska omassa perheessäni se olisi todella outoa eikä tulisi kellekään mieleen. 

Vierailija
7138/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat pelätä, että totuus tulee esille? Nyt varsinkin kun viimeisissä jutuissa on tullut esille, että asiasta oltiin keskusteltu ennen juhannusta, mutta Oskari ei maininnut omaa osallistumistaan mitenkään. Nyt sitten ketjussa yritetään vääntää tätä tosiasiaa muotoon, että ehkä se sitten mainittiin ihan vaan ohimennen.

Niin varmaan.

Pelätä mitä🤣🤣🤣 olen äiti keskisuomesta ja voin sanoa, että ei nyt niin hirrrrveesti pelota tää juttu😉Tätä palstaa aina välillä silmäilen ja miehelleni naurahdin, että voi saakeli, ainavain täällä puidaan yhden äijän napakymppikeissiä. Ja joo. Ei kuule tää niinpaljoa kiinnosta että puisin täällä psykologisesti tällaisia.

Omassa elämässä ihan riittävästi tapahtumia.

Sitä tuossa epäsuorasti ja kiroillen( sorry) yritin sanoa, että hei lopettakaa jo ja hankkikaa elämä.

Mitä ihmettä täällä vieläkin puidaan heidioskari juttua. Ohjelmahan on jo loppunut.

Menkää töihin.

Jos näin on, niin sittenhän sinulla on varmasti paljon muutakin kivempää kuin lueskella mitä pohtimalla muut kuluttavat elämäänsä. Vaikka sinulla on mielipide, niin sitä ei tarvitse vältämättä sanoa. Jos joku haluaa kirjoitella vaikka neljän vuoden takaisesta ohjelmasta jonkun toisen siitä myös kiinnostuneen kanssa, niin mikä on ongelmasi? Se, että olet tottunut määräämään ja käskemään muita, ettet pääse edes yleisellä keskustelupalstalla tavastasi eroon?

Kyllähän siitä tulee outo fiilis, että mikä tässä hommassa oikein on takana, kun jauhetaan, ettei enää saa puhua. Eli mikä tämä sinun motiivisi oikein on jos se ei ole pelko?

Vierailija
7139/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari ei kuitenkaan ollut se, joka häissä nauroi Napikselle, vaan ilmeisesti Heidin kaverit. Joten eiköhän ne naurajat olisi ollut sen suuttumisen oikea osoite. 

Vierailija
7140/7445 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää minulle vikan jakson sitä Heidi-kohtausta, jossa siis Heidi istuu lopussa kahvilla kotonaan isänsä ja äitinsä kanssa ja sitten äitinsä haluaa lukea runon ja Heidi lukee runon. Onko tuollainen teidän mielestä tyypillistä perheissä, että kahvitellaan runouden parissa? Kysyn ihan uteliaisuudesta, koska omassa perheessäni se olisi todella outoa eikä tulisi kellekään mieleen. 

En usko, että se on tyypillistä. Mutta jos ajattelisin vain mitä minun perheestäni tehdään ja vetäisin siitä johtopäätökset, niin sen perusteella kahvittelukin olisi outoa. En ole koskaan kahvitellut vanhempieni kanssa.

Mutta jos runoja ja kahvia harrastaa, niin miksei tosiaan voisi tehdä sitä äitinsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän