Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
6901/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi ohjelmassa, että hänen parisuhde-kaava on aina ollut sellainen, että suhde päättyy ensimmäiseen riitaan. Nyt olisi ollut aivan ainutlaatuinen ja harvinainen mahdollisuus rikkoa tuo kaava asiantuntijoiden avustuksella, koska koskaan muulloin ihminen ei saa parisuhdetta, jossa kolme asiantuntijaa tuntee sekä sinut että puolisosi jo suhteen alkumetreillä ja on tehnyt teille molemmille syvähaastatteluita ja sinulla on mahdollisuus soittaa heille koska vain ja kysyä neuvoa. Ja varata tapaaminen yksin tai puolison kanssa avun saamiseksi. Tällaista mahdollisuutta ei kukaan muu koskaan saa seurustelun alussa. Joten miksi kummassa Heidi kyseli ystäviltä ja äidiltä neuvoa kun tuli se eka riita!! Miksi miksi. Sitä en ymmärrä. Hänellä olisi ollut mahdollisuus käyttää siihen todella taitavaa asiantuntijaa (esim. Marianna). Mutta päätti käyttää ystäviään. En ymmärrä en. 

Jos tuo riita ja sen jälkipuinti tapahtui juhannuksena, niin ehkä Marianna ja muut asiantuntijat olivat lomalla?

Marianna sanoi is-haastattelussa, että eivät voi muuttaa pareille asumaan ja ovat tulleet apuun jos parit pyysivät, mutta olennaista olisi oppia selvittämään asiat keskenään.

Vierailija
6902/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollista ja Katjasta jäi loppujen lopuksi hyvä mieli. Molemmat aikusia ja kypsiä käsittelemään suhteen ongelmat. Anniina ja Ville olivat kuin toisilleen luodut, heistä ei ole oikein mitään sanottavaa.

Itseäni on ihmetyttänyt Oskarin kehuminen tässä. Tulisin hulluksi miehen kanssa, joka ei ole valmis keskustelemaan asioita halki, ilmoittaa ylimielisesti vastaavansa kysymyksiin kun haluaa, mutta ei palaa aiheeseen kuitenkaan. Siihen on syynsä, miksi Heidi ei ole asunut koskaan kenenkään kanssa. Mutta niin siihenkin, että Oskari ei ole perhettä saanut, vaikka on siihen armeijasta asti panostanut. Napakymppi-episodi oli erikoinen, josta ei katsojille välittynyt kaikkea. Heidin mukaan olivat puhuneet ohjelmasta ja vitsailleetkin siitä. Minustakin on outoa, ettei toinen silloin kerro olleensa mukana ko. ohjelmassa. Oskari ei halunnut puhua asiasta enää ollenkaan. Minä en oikein päässyt kärryille, millainen tyyppi Oskari on, mutta mielestäni hän ei edes yrittänyt suhtautua Heidiin myötätuntoisesti. Tosin ei Heidilläkään ollut empatiaa enää Oskaria kohtaan. Toisen olisi pitänyt olla pehmeämpi ja joustavampi. Kumpikin olisi mielestäni ollut valmis jatkamaan, jos toinen olisi tullut reilusti henkisesti vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6903/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, asiallisia kommentteja poistuu, kun sanotaan ettei Heidin ystävät olekaan ehkä niin naisen tukena kuin ystävien olettaisi... todellakin olisi kriisin myötä pitänyt kääntyä asiantuntijoiden eikä näiden läheisten puoleen. Näin on varmaan käynyt aina kun Heidin suhteessa on tullut riitaa ja on kysytty ystäviltä, jotka käskee jättämään sian sen sijaan, että selvittäisi riidan aikuisten tavoin.

Heidin ystävät tekivät suuren palveluksen Heidille. Oskarin tyyppisiä miehiä on Suomi täynnä. Seksikkyys täysi nolla ja puhetaidot olemattomia.

Katkeraa kalkkia. Jos ihmiset eivät yksinkertaisesti ole yhteensopivia, niin eihän silloin ole aihetta vihoitella ja katkeroitua vaan voidaan käyttäytyä kuin aikuiset, asialliset ihmiset eikä tällä tavalla lapsellisesti keskustelupalstalla. Jos sen sijaan yritetään pilkkaamalla saada se toinen näyttämään huonolta, niin epäonnistutaan kyllä ja pahasti.

Viimeiset 100 sivua on haukuttu Heidiä ja nyt kun sanon mitä mieltä olen Oskarista, niin alkaa itkeminen.

Oskari ei ole seksikäs. Piste. Kukaan ei ole kertaakaan sanonut, että olisi sitä. Hän on vatsakas ja kaljuuntuva. Pienet silmät ja pieni pää. Puhumattomuudesta on moni muu kirjoittanutkin.

Jos kerran Heidin glittereistä ja vaatteista voi puhua, en näe syytä miksei myös Oskarin ulkoisesta habituksesta voisi puhua.

Ohhoh hoo! Onpa törkeää arvostelua Oskarin ulkonäöstä. Tämäntyylisiä nuo poistetut 1400 viestiäkin olivat Heidin porukoilta.

Hävetkää.

No syyllistyn nyt kostoksi samaan. Tokaisen vain, että plastiikkakirurgi rikastuisi kovasti, kun Heidi menisi asiakkaaksi. Työsarkaa olisi.

Poistakaa Heidin joukot nopeasti tämä viesti. Kurja tämä onkin, mutta poistakaa samalla Oskarin( joka on mies, kaikinpuolin, minun makuuni...onnneksi on vapaana, toivottavasti) haukkumisenne täältä myös.

Äläs luule...Osku on mulle varattu...ei oo kauaa enää vapaa😉😍

Jostakin somesta luin, että Oskari ei olisi enää vapailla markkinoilla😭

Vierailija
6904/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskun loppufiilikset videolla:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eronnut-ensitreffit-sulhanen-olisi-…

Mielestäni hän antaa itsestään tosi fiksun ja kivan kuvan. Kelpaisi minulle erittäin hyvin jos ei minulla olisi jo perhe vaan olisin sinkku. 

Hyvä ja avaava haastattelu. Oskari vaikuttaa todella kivalta, sympaattiselta ja siltä ettei ehdoin tahdoin ketään halua loukata. Erittäin kiva ja korrekti.

Aina vaan oudommassa *ja toisaalta selkeämmässä...) valossa näyttäytyy ne Oskaria haukkuvat viestit joita tässäkin ketjussa alusta saakka oli. Ei toden totta ole vaikea arvata mistä ne oli peräisin.

Kaikkea mahdollista hyvää Oskarille. :)

Vierailija
6905/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe Oskaria mitenkään seksikkäänä ja puoleensavetävänä miehenä. Ihan tavismies, ulkonäössä ei mitään erikoista.

Vanhanoloinen ja totinen, ei mitään pilkettä silmissä.

Hidastempoinen. Sanoisin, että ukkoutunut ennen aikojaan.

En olisi kuuna kullanvalkeana uskonut ennen tätä ketjua, että tuontyyppinen mies olisi noin haluttu ja kuuma, kuten täällä nyt annetaan ymmärtää.

No, ei tosiasiassa ole, ihan perusmies, kunhan nyt eräät saavat näpäyttää Heidiä ja Heidin puolustajia.

Katsoitko sen maikkarin haastattelun? Enemmänkin positiivinen, puhelias ja hymyilevä. Luulen että monia viehättää juuri hymy ja hymykuopat.

Vierailija
6906/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi Anniinalla ja Villellä bisnekset reisille jos kiukuttelisivat televisiossa. Ehkä työnsä takia olivat korostetun positiivisia? Anniinalla on ohjelman myötä käynyt ravintolassa enemmän asiakkaita..

Vierailija
6907/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina ja Ville on kyllä koko ohjelman historian ihanin pari <3 Toivon heille pitkää ja onnellista yhteistä elämää. 

Oskarin tapaisen miehen haluaisin tavata itse, mistä tuollaisia rauhallisia, suoraselkäisiä ja fiksuja miehiä löytää?  

Kyllähän varmaan Oskarin tiedot jostain saat hepostikin, jos kiinnostaa. Minä en moista junttia huolisi mistään hinnasta. Oskari aina arvosteli ja "sivalsi" silloin, kun oli yksin kameroiden edessä eikä Heidillä ollut mahdollisuutta kommentoida. Raukkamaista!  Heidi teki viisaasti, kun ei lähtenyt jatkamaan Oskarin hymistelyä. 

Tämä kommenttihan on yksyhteen Heidin kommentoiman kanssa, että on ollut pettynyt siihen, miten hänestä on puhuttu kameroille. Täytyy sanoa, että katsojana en ole huomannut sivaltamista tms., mutta tuolta se nyt ilmeisesti sitten tuntuu vahvasti niin Heidistä kuin jostakin täällä kommentoijastakin...

Jälkikäteishaastattelussa Heidi sanoo loukkaantuneensa kun Oskari oli sanonut kokeneensa Heidin agressiiviseksi. Heidi sanoi, että hän oli hirveän vihainen, vihaisempi kuin koskaan elämässään ohjelman filmauksen aikana muttei agressiivinen. Ei ehkä hoksaa, että hyvin vihainen ihminen voidaan kokea agressiiviseksi, ei tuo termi tarkoita pelkää fyysistä väkivaltaisuutta.

Sanoiko Oskari missään kohdassa niin? En ole varma, mutta voisi tarkistaa. Minusta ei kuulosta Oskarin tavalta puhua, puhui kyllä Heidin vihaisuudesta. Olisiko Heidillä menneet kirjoittamani viesti ja Oskarin puheet sekaisin? Itse nimittäin kirjoitin muutama päivä sitten siitä, että koin katsojana Heidin aggressiiviseksi ja ymmärrän, jos Oskaria pelottaa puhua Heidille. Psykologian terminä aggressiivisuus tarkoittaa halua tai pyrkimystä vahingoittaa toista. Monissa Heidin kommenteissa näkyy halu loukata. Esimerkiksi "aika iso asunto yhdelle" voidaan tulkita niin, että Heidi haluaa sanoa, että ei sinua kukaan huoli, et saa vaimoa etkä lasta vaan joudut asumaan yksin. Mikä olisi satuttavampaa sen valossa, mitä Oskari on puhunut? Joku vastasi aikaisempaan sittemmin poistettuun viestiini, että Oskarin perhepuheet ovat vain kameroille näyttelemistä ja teeskentelyä ja totuus on aivan toinen. Kenellä mahtaa olla motiivi kirjoittaa noin?

Mitä tarkoitat tuolla tummennetulla kohdalla? Nuo haastattelut eivät ole mitään suoria lähetyksiä...

En tosiaan ole varma, milloin nuo haastattelut on videoitu, tuskin kovin monta päivää sitten kun Heidi puhuu sarjan katsomisesta? Heidi sanoo, että Oskari olisi sarjassa puhunut kokevansa Heidin aggressiiviseksi, mutta sieltä ei löydy sellaista kommenttia, tässä keskustelussa se kommentti taas on esiintynyt.

Vierailija
6908/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, asiallisia kommentteja poistuu, kun sanotaan ettei Heidin ystävät olekaan ehkä niin naisen tukena kuin ystävien olettaisi... todellakin olisi kriisin myötä pitänyt kääntyä asiantuntijoiden eikä näiden läheisten puoleen. Näin on varmaan käynyt aina kun Heidin suhteessa on tullut riitaa ja on kysytty ystäviltä, jotka käskee jättämään sian sen sijaan, että selvittäisi riidan aikuisten tavoin.

Heidin ystävät tekivät suuren palveluksen Heidille. Oskarin tyyppisiä miehiä on Suomi täynnä. Seksikkyys täysi nolla ja puhetaidot olemattomia.

Katkeraa kalkkia. Jos ihmiset eivät yksinkertaisesti ole yhteensopivia, niin eihän silloin ole aihetta vihoitella ja katkeroitua vaan voidaan käyttäytyä kuin aikuiset, asialliset ihmiset eikä tällä tavalla lapsellisesti keskustelupalstalla. Jos sen sijaan yritetään pilkkaamalla saada se toinen näyttämään huonolta, niin epäonnistutaan kyllä ja pahasti.

Viimeiset 100 sivua on haukuttu Heidiä ja nyt kun sanon mitä mieltä olen Oskarista, niin alkaa itkeminen.

Oskari ei ole seksikäs. Piste. Kukaan ei ole kertaakaan sanonut, että olisi sitä. Hän on vatsakas ja kaljuuntuva. Pienet silmät ja pieni pää. Puhumattomuudesta on moni muu kirjoittanutkin.

Jos kerran Heidin glittereistä ja vaatteista voi puhua, en näe syytä miksei myös Oskarin ulkoisesta habituksesta voisi puhua.

Ohhoh hoo! Onpa törkeää arvostelua Oskarin ulkonäöstä. Tämäntyylisiä nuo poistetut 1400 viestiäkin olivat Heidin porukoilta.

Hävetkää.

No syyllistyn nyt kostoksi samaan. Tokaisen vain, että plastiikkakirurgi rikastuisi kovasti, kun Heidi menisi asiakkaaksi. Työsarkaa olisi.

Poistakaa Heidin joukot nopeasti tämä viesti. Kurja tämä onkin, mutta poistakaa samalla Oskarin( joka on mies, kaikinpuolin, minun makuuni...onnneksi on vapaana, toivottavasti) haukkumisenne täältä myös.

Evvk, ihan sama. Onhan noita kaikenlaisia naisia... Ite en kelpuuttaisi.

Vierailija
6909/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää.

Jostakin somesta luin :D Joopa joo. Eiköhän se kohta taas ole vapaa, suhteensa kestävät yleensä pari kuukautta.

Vierailija
6910/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe Oskaria mitenkään seksikkäänä ja puoleensavetävänä miehenä. Ihan tavismies, ulkonäössä ei mitään erikoista.

En olisi kuuna kullanvalkeana uskonut ennen tätä ketjua, että tuontyyppinen mies olisi noin haluttu ja kuuma, kuten täällä nyt annetaan ymmärtää.

No, ei tosiasiassa ole, ihan perusmies, kunhan nyt eräät saavat näpäyttää Heidiä ja Heidin puolustajia.

Katsoitko sen maikkarin haastattelun? Enemmänkin positiivinen, puhelias ja hymyilevä. Luulen että monia viehättää juuri hymy ja hymykuopat.

No niin, nyt ei saa enää vedota sarjassa nähtyyn vaan Maikkarin haastatteluun :D En ole tuo kirjoittaja, mutta olen katsonut Oskarin touhuja vuosia. Siinä ei Maikkari enää käsityksiä muuta. 

Vierailija
6911/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas ymmärrän niin, että Oskari olisi halunnut itse kertoa asiasta omaan tahtiinsa. Ehkä keräillä ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ja käydä asiaa kahden kesken läpi. Nyt Heidin ystävä ikään kuin pakotti ottamaan asian esille ja vieläpä tavalla, jonka varmasti tiesi loukkaavan Heidiä. Tämän jälkeen Heidi päätti, ettei mikään selitys kelpaa, koska joku muu ehti kertoa asian ennen kuin Oskari itse. Se taas oli asia, johon O. ei enää pystynyt vaikuttamaan mitenkään. Oskari sanoi jossain jaksossa, ettei pysty pakotettuna avautumaan. Että olisi halunnut kertoa asian kun on itse siihen valmis ja heillä olisi ollut turvalliset puitteet asian läpikäymiseksi.

Heidi puhuu luottamuksesta. Kysehän ei ole oikeasti petetyksi tulemisesta. Ystävä vain halusi sekaantua pariskunnan väleihin hakemalla draamaa ja halusi luoda särön luottamukseen, osoittamalla kuinka hän ja muut tietävät Oskarista jotain, mitä Heidi ei tiedä. Ystävä rikkoi luottamuksen, ei Oskari. Mutta sitähän Heidi ei tajua.

Heidin viha ja loukkaantuminen on suhteettoman suurta näin typerästä asiasta. Kysehän on narsistisesta loukkaantumisesta. Ego on saanut lommon. Tämä ihminen ei vain kykene käsittelemään asiaa, jolloin hautoo niitä tunteita ja ne vain pahenee. Tunnen tämän kaltaisen ihmisen. Vaikka miten asian hoitaisi, Heidi ei pääse noista tunteista. Häntä on loukattu ja haavoitettu, mutta hän ei ymmärrä, että tekijä on ”ystävä” eikä Oskari. Loukkaantuminen kertoo myös siitä, että Heidi olisi varmaan toivonut Oskarin haluavan kuitenkin jatkaa. Mutta miten tuossa tilanteessa olisi voinut, kun keskusteluyhteyttä ei ole. Heidi itse lukitsi tilanteen.

Katsokaapa MTV3:n pitkät henkilöhaastattelut jotka tehty ihan vasta. Anniina ja Ville yhdessä, kiva haastattelu (alkaa näkyä, että haluavat jo jättää julkisuuden eivätkä avaudu paljoa enempää, hyvä niin ja onnea matkaan), Olli ja Katja ystävystyneet oikeasti, Katja käy Ollin pubivisassa, käyvät syömässä jne. Tosi kiva! Löysivät toisensa ystävinä, hyviä ystäviä ei koskaan liikaa! Sitten Oskari ja Heidi. Paljon on haukuttu täälläkin kuinka Oskari ei osaa puhua. Kuunnelkaapa nuo haastattelut. Oskari analysoi kypsästi niin itseään kuin tilannetta, osaa olla rehellinen itselleen (olen hidas jne). Heidin haastattelu taas oli vähän surullinen. Oskari sanoi kauniisti, kuinka toivoo Heidille hyvää, ja että löytää sen mitä elämässään haluaa. Heidi riepu on kyllä eniten hukassa itsensä ja tunteidensa kanssa, vellovat niin voimakkaina ettei kykene itse ymmärtämään mistä ne tulevat ja kuinka noin voimakkaiden, nopeasti vaihtelevien  tunteiden kanssa pystyy parisuhteessa elämään. 

Ja siitä Oskarin puhumattomuudesta. sanoi, että sitä Napakymppiä käsiteltiin, hän kertoi heti mutta kyllästyi kun viidennen kerran piti sama käydä läpi. Ja tuohan nyt näkyi Heidistä ohjelmassakin, jumittui kiinni asioihin, siinä ei kenenkään sanat, ei Oskarin eikä asiantuntijoiden auttanyt yhtään. Yksilöterapia saattaisi auttaa jos haluaa itseään tuossa kehittää.

Kannattaa tosiaan katsoa nuo haastattelut. Ne on paljon paremmin tehty kuin viime vuonna, haastattelija kysyy tarkentavia kysymyksiä ja kukin haastattelu on pitkä ja perinpohjainen. Moni juttu avautuu vasta nyt, kuten että Oskari ON ihan hyvä puhumaan, mutta taas Heidi on vatvoja, joka olisi halunnut puhua viidettä kertaa, eivätkä riidat silti ratkea. Myös Heidin näkökulmat tulee hyvin esiin, esim. jälkikäteen tuntee itsekin myötähäpeää käytöksestään, kokee ristiriidat edelleen herkkinä asioina, on loukkaantunut Oskarin puheista kameralle... Heidi on symppis omalla tavallaan, tarvitsisi kyllä ammattilaisen apua, mutta voi tuosta aivan hyvin kehittyä ja saada onnellisen parisuhteen.

Vierailija
6912/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla kehittynyt jotta ansaitsee rakkautta?

Onko toisen ihmisen kanssa asuminen kypsyyden mutta? Moni asuu yhdessä tottumuksesta ja toisiaan vältellen, mitä kehitystä siinä tapahtuu?

Vierailija
6913/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa, Oskari on hyvä puhuja ja osaa tehdä sympaattisen loppuvideon! Täytyy olla hyvä mies!

Vierailija
6914/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla kehittynyt jotta ansaitsee rakkautta?

Onko toisen ihmisen kanssa asuminen kypsyyden mutta? Moni asuu yhdessä tottumuksesta ja toisiaan vältellen, mitä kehitystä siinä tapahtuu?

*Mitta

Vierailija
6915/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! kaverit nimenomaan juhannuksena myrkyttivät muuten toimivan suhteen, ilmeisesti pelko siitä, että Heidi ei lähtisikään enää yhtä usein ryyppäämään porukalla, vaan jäisi sen sijaan oskarin luokse

Ne Heidin kotibileetkin voi nyt lukea merkkinä jostain. Oli tärkeää saada 25 parasta kaveria juhlimaan, ja olisi halunnut juottaa heille häälahjaksi saadut juomat.

Vierailija
6916/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää.

Eipä olisi ihme. Kiva ja turvallinen mies.

Vierailija
6917/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt ei saa enää vedota sarjassa nähtyyn vaan Maikkarin haastatteluun :D En ole tuo kirjoittaja, mutta olen katsonut Oskarin touhuja vuosia. Siinä ei Maikkari enää käsityksiä muuta. 

Olen lukenut höpötyksiäsi useamman viikon. Siinäkin on jo muodostunut erittäin hyvä käsitys ihmisestä, eikä onneksi tarvitse tuntea henkilökohtaisesti.

Vierailija
6918/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MTV-uutisissa on mielenkiintoinen video Ollista ja Katjasta, jossa Katja myöntää itsekin käyttäytyneensä alussa huonosti ja purkaneensa omaa pahaa oloaan Olliin. Aika harva ohjemaan osallistunut on kyennyt myöntämään omat virheensä noin avoimesti. Kaiken lisäksi Katja on myös alkanut harrastaa pubivisoja Ollin kanssa :D

Katja ja Olli ovat ainutlaatuinen pari niiden parien joukossa, jotka ovat päättäneet, etteivät jatka yhdessä. Olli sanoi hyvin, että olisi voinut mennä paljon rumemmin. Sellaisestahan on aiemmilla kausilla nähty esimerkkejä, ja nähtiin tälläkin kaudella (Heidin ja Oskari).

Katjan ja Ollin pelasti ehkä äly. Tajusivat, miten kannattaa toimia. Ei nähty kiusallista draamaa.

Vierailija
6919/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä tulee olemaan surkea tulevaisuus kun kaikki tietävät hänen luonteensa. Oskarilla fiksuna vientiä riittää...

Just joo. Kaikki suomalaisethan katselevat tätä ohjelmaa. Hehheh.

Vierailija
6920/7445 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidin ja Oskarin insertti alkoi sillä, että.Oskafi kehui Heidin kenkiä, ja Heidi vastasi; "kiitos, mäkin tykkään näistä". Heidi käyttäytyi koko tapaamisen ajan kuin suuttunut teini, vältteli katsomasta Oskaria, ja puhui vain kuinka ei kadu mitään, eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää, "nakkeli niskojaan" kun Oskari pyysi häntä kertomaan ensin päätöksestään.

Kotimatkalla keskittyi ottamaan kuvia ja eron hetkellä naureskeli hysteerisesti.

Ei voi muuta sanoa kuin että aikamoinen tapaus. Muiden parien keskustelutuokioon verrattuma oli kyllä huippunolo lopetus.

Oskari veti tyylillä lopetuksen, mutta Heidiä kohtaan tunsin suoranaista myötähäpeää. Se ihminen ei pysty kontrolloimaan tunteitaan, tekemisiään, eikä sanomisiaan...edes televisiossa, niin miten sitten normaalielämässä? Taisi olla karseet viikot Oskulla! Voi vain kuvitella...

Oskari on todella korrekti ja positiivinen, mahtava itsehillintä hänellä! Heidi taas valittaa, että Oskari olisi kuvannut häntä aggressiiviseksi. Sellaista kohtaa ei sarjasta löydy, tosin täällä av:llä Heidin aggressiivisuudesta on puhuttu. Heidi siis paljasti juuri vähintään lukeneensä tätä ketjua, luultavasti on kirjoittanutkin, koska moni viesti kuulostaa aika erikoiselta tavallisen katsojan kirjoittamaksi. 

Kyllähän yhdessä jaksossa Oskari kuvasi kameroille puhuessaan Heidiä aggressiiviseksi. Ja että oli aiemmin jo nähnyt siitä merkkejä. En muista oliko napisjakso vai sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi