Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sitten tulin poikkeamaan ja VOI MAHDOTON!

[color=red]PALJON ONNEA LILLI, ROSA JA MAGDALEENA + PERHEET[/color]

Ei kommentoitavaa tästä päivästä. Olen riehunut kuin heikkopäinen ja mies kehtaa ilmoittaa jäävänsä töihin yöksi ja on kuulema sama onko siellä vai täällä. Loppu on sensuroitua... Silmät punaisena nyt sitten tässä koneella istun ja toivon samalla, että käynnistyis synnytys ens yönä ni ei ukko pääsis mukaan. Voi näitä hormooneita, mut just oon valmis toivottaan sen niin pitkälle, kun pippuri kasvaa...

Lytte ja Pikku-Ukko 37+3

Vierailija
42/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olette saaneet nyytinne kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]♥Onnea pienistä prinsessoista

LILLI, MAGDALENA ja ROSA!!♥

Äitimiia rv 39+3 edelleen yhtenä kappaleena :(

Vierailija
44/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kerttusiahan on jo monta!

Totesin tänään neuvolassa, että hankala uskoa, että oma synnytys olisi lähellä. No, lauantaina on vasta viikot 38, ja uskon, että menee sinne ainakin LA:aan asti...

Mulla on kans ihan kylkiluut kipeänä, toivottavasti kohta laskeutuu. sf-mitta ei ollut kyllä noussut enää viime viikosta. painokin oli pudonnut jopa 200 gr (heh), olen ollut herkkulakossa ja syönyt vaan ihan tavallista ruokaa...no, perjantaina vähän täytelakuja, että jaksaa taas lakkoilla.

Taas huolehti terkka, että muistan kysyä viimeisellä lääkärikäynnillä vauvan kasvusta, ettei tule liian isoa...en kyllä haluaisi käynnistykseen.

Niin, esikoinen syntyi 40 plus 2, ja vesien menolla alkoi. Synnytys oli kuitenkin niiiiin hidas, että melkein toivon supistuksilla alkavan, että etenis jonnekkin tämä seuraava.

Kivunlievityksestä..soittelin synnärille ja kysyin tutustumiskäynnistä, kun esikoinen syntyi muualla. Siellä kätilö sanoi, että infoa annettaan puudutteista. No, minähän toivon, että niitä puudutteita en joutuisi ottamaan, mielummin haluan tietoa kaikesta muusta kivunlievityksestä, mitä heillä on tarjolla. Olisipa siellä amme! Toivon olevani " aktiivisynnyttäjä" eli että saan olla itse aktiivinen liikkumisen ja asentojen suhteen. Kyllähän ne lääkkeet mene vauvankin verenkiertoon, vaikka niistä iso apu äidille olisikin.

Muuten, tuosta " pullonkaula" -olosta joku sanoi :) että miten se vauva MAHTUU sieltä ulos. Tiesittekö, että selällään tai puoli-istuvassa asennossa synnytyskanava on jopa 30% pienempi, kuin että jos nainen on kyykyssä, seisaallaan, kontillaan tai muuten pystyasennossa? Siis siinä ponnistusvaiheessa just haluaisin olla pystyssä, kun se viimeksi kesti puoli-istuvassa yli tunnin se ponnistus.

No tämä on tämmöistä toiveilua...eihän sitä tiedä miten menee sitten...

Kestovaipoista: aion aloittaa harsoilla, päälle pikkuhousut ja sitten ne villavaippahousut. Ne on pienelle kätevät, ja pikkuhousujen avulla ei kai se kakkakaan leviä harsosta pois, kuten esikoisella kävi. Ostin myös all-in-one-vaippoja testimielessä 5 kpl, kun halusin semmosia helppoja päälle-vaan-tyylillä. Niitä en ole siis vielä testannut, että onko liian isot tms.

Nyt tuli kotiväkeä kylään...täytyy rientää :)

Vierailija
45/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ja Lämmin Halaus teille molemille!

ONNEA!

Vierailija
46/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=5]PALJON ONNEA LILLI, ROSA JA MAGDALENA!!!![/size][/color]

Aika tyttövoittoista on tää kerttukaarti toistaiseksi :)

Helmis (hyvin kateellisena, mutta onnellisena puolestanne!)

Vierailija
47/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Magdalenalle ja tyttöselle!

*halaa*

Vierailija
48/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että vauvoja " ropisee" !

ONNEA Rosa ja tyty!Tervetuloa maidontuoksuiseen arkeen! :)))))))))

Vierailija
49/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on sitten todella alkanut poksahdella!!!

[color=orange] onnea Lillille, Rosalle ja Magdalenalle!!!

TÄytyypä mennä lukasemaan synnytyskertomukset :)

Vierailija
50/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeaa ja ihanaa!!! ONNEA ihan älyttömästi teille kaikille joilla on jo pikkuinen sylissä turvallisesti.

Iik, olen ihan onnessani täällä.............................

ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!

Vierailija
51/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut pienistä prinsessoista molemmille+ perheille!

Olsku (jota myös vähän suppaillut nyt enemmän..)

Vierailija
52/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille Äityleille ja vauvoille :-)

pearl73 Odotan innolla jos edelleen olet huomenna menossa.... Itse menen 8.30 mutta voipi olla et siinä lääkärin tarkastuksessa jne.... unohtaa itse kysyä noista normi asioista kuten tilannetta sairaalassa... enemmän tällä hetkellä kiinnostaa onko minulla tällä kertaa streptokokkia jne... ottavat huomenna kokeet :-/

Palataan huomenna asiaan.

Miiris+ " pietu" 37+3

Vierailija
53/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA IHANAA IHANAA!!! Vauvoja tulee...

Tänään lähdettiin aamulla ostamaan ylioppilas- ja häälahjoja, koska satoi vettä. Selvisin aika hyvin ilman pahempia suppareita. Meillä olisi siis lauantaina tiedossa kahdet juhlat. Saa nähdä miten onnistuu! Ihan varmaan supistelee aamusta asti ja en pääse sängystä mihinkään. Nooh, eipä maalata piruja seinille. Siis tänään tosiaan ollu ' suppari-vapaa' päivä ja onnistuin jopa siivoamaan hevoseni karsinan. Vähän selkää särki, mutta olin aika tyytyväinen itseeni. Mä en meinaan oo sellanen luonne, et pystyisin olee paikallani..pakko aina jotain tehdä.

Kuume siis laski eilisestä. Kurkku vieläkin kipeenä ja yskää. Olo on muuten paljon parempi. Huomenna aamulla on neuvola. Mua kans jännittää, et kuin paljon tullu painoa. Ja siis todellakin syön normaalisti ja painoa kertyy vaan. Olen todennu monta kertaa, et samoihin lukemiin varmaan mennään ku esikoisesta. Neuvolatäti vaan jaksaa aina valittaa siitä painosta..

Pystyin tänään esikoisenkin kanssa ulkona leikkimään ja touhuttiin kaikenlaista. Huomenna neuvolan jälkeen olis tarkotus mennä vanhempien luokse kyläilemään. Autolla ajaminen vaan tuottaa tuskaa. Maha ei mahdu ratin taakse ja sitte jalat ei ylety polkimille.

Nyt meen suihkuun ja esikoinen kylpyyn :) Se rentouttaa ihanasti ennen yötä! Niin ja Helmis ja muut ' joulukuiset' voimia..samoja tunteita täälläkin!!TODELLAKIN!! :D

Hanna*

Vierailija
54/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin taalla torstaina kirjottamassa pitkat patkat ja unohdin tietysti otsikon.. sita korjatessani koko teksti havis.. Tarkotus oli kirjottaa uudestaan perjantaina laakarissakaynnin jalkeen. Mutta jainkin sitten silta seisomalta sairaalaan koska sydankayran yhteydessa huomattiin supistelua puolentoista minuutin valein. Ite en siis ollu huomannu yhtikas mitaan, mutta pian huomasin kylla minakin. Silla synnarille paastyani alko tosiaan jomottaa selkaa ja alamahassa tuntu " painetta" tietyin valiajoin.

Joten soitto tulevalle isukille ja pian oltiin jo leikkauspoydalla sektioo tekemassa (vauva oli siis edelleen peratilassa). Ite synytys oli nopeesti ja kivuttomasti ohi. Tuntu tosi jannalle, kun vauva nostettiin ylos masusta. Ja pian sen jalkeen kuulukin maailman ihanin parkaisu! Itekin itkin kylla ihan taytta hakaa.. ei sita tunnetta voi edes kuvailla. Sydanta pakahduttavaa nahda viimeinkin se pieni olento, joka on 9kk (tassa tapauksessa 8,5kk) moyriny massisessa.

Poika oli syntyessaan 46cm ja 3005g. Mahdottoman suloinen pieni mies mustien hiusten ja ruskeiden silmien kera!

Ensimmainen paiva leikkauksen jalkeen on aikas rankka. Ainakin mulla oli vaikeuksia paasta sangysta, koska mahaan koski aikas paljon. Ja tietysti kohtu viela supistelee siihen paalle. Mutta kipulaakkeilla siita selviaa! Ja mulla ainakin sairaalan henkilokunta tuki ja autto alkuunpaasemisessa! Nyt olo on jo paljon parempi ja kaveleminen helpottaa toipumista.

Kotiin paastiin jo eilen ja nyt opetellaan elamaan vauvan ehdoilla!

Koko raskaus ja synnytys meni siis loppupeleissa aikas hienosti. Ja lopputulos on erittain palkitseva!! <3 <3

Onnittelut kaikille muillekkin tuoreille aideille! Ja edelleen jaksamista viela odottaville.. lopussa kiitos seisoo!! :)

SiiriS ja Papu 4pv

Vierailija
55/56 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KAIKILLE VAUVANSA SAANEILLE!!!!!!

Riinuska: Kirje tuli syntymän jälkeen, ei ennen....

Mä en enää uskokaan et tää napura syntyy ennen juhannusta................

Mut pitääpä mennä kurkkaamaan synnytyskertomuksia....

Suhmura ja Napura 38+5

Vierailija
56/56 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POKS, POKS, POKS ;))) ja niin on taas uusia pikku kerttusia poksahtanut ;)

onnea hirmuisesti teille kaikille ♥

väsyttää...kuopus kipeenä :( ihan kauhee yskä...pakko mennä lasten huoneen lattialle nukkumaan ens yöx kun oon niin huolissani että saa hengitettyä...

huomenna pitäs vaappua maha kolmantena jalkana miljoonaan paikkaan...ja väsyttää jo ajatuskin :/

no...kai se täytyy hipsiä nukkumaan

p.s. lytte!! päivitys apuja pliiis :D

öitä kaikille. krisse rv37+3 (4)