Eu waterdrop tuotteet - kokemuksia?
Insta mainostaa noita makuvesiä. Onko kellään kokemuksia? Toimiiko ja miten oikeasti käytetään?
Kommentit (11)
Nyt näin itsekin ekaa kertaa mainoksen, ekana tietysti epäilyttää koska olen epäilevä tuomas mutta toisaalta kiinnostaa. Kokemuksia?
Ainakin vaikuttavat melko hinnakkailta, siksi en ole vielä ostanut.
Oon kyllä noiden waterdropsien avulla ruvennut juomaan enemmän. Oon tosi huono juomaan pelkkää vettä.
13,90€ 18 kapselia + pk. 1 kapseli laitetaan n. 500ml vettä. Jos juo 2l päivässä niin 4 ja puoleksi päiväksi riittää joten turhan kallista on.
Ihan hyvän makuisia, makua voi säädellä veden määrää lisäämällä/vähentämällä. Töissä piristävät kivasti, en käytä kuin 1-2 päivässä koska ovat melko arvokkaita. Mukana on esimerkiksi b12- ja c-vitamiinia. Näitä voi ostaa myös Sokokselta jos ei halua tilata ulkomailta. Pullot ja termokset ovat todella kauniita.
Itse tilaan suoraan eu.Waterdrop.com niin 6,99€7 12 kpl + postit. Huomattavasti enemmän tulee juotua vettä ja hyvänmakuisia ovat.
Tuote kiinnostaa mutta sitten luin, että näissä on sitruunahappoa, eikös se ole huono hampaille? Itse olen jo muutaman vuoden ostanut hot & cold-teetä. Sitä löytyy niin Clipperiltä kuin myös Nordqvistilta, kesäisin erinomaisia erityisesti. Suosittelen. 😊 Näitä pitää vielä miettiä, kokeileeko 🤔
Hei, suhteelisuutta nyt vähän. 18 kapselia tarkoittaa noilla suhteilla 9 litraa juomaa. 1,5 euroa/litra.
Puolikkaan pullo sokerilimsaa maksaa kaupassa jo 2,5 euroa. Eli nelinkertaisesti. Tai vaikka tarjous kokista ostaisi sekin on kalliimpaa ja sokerin vuoksi paskempaa. Tottakai vesi on halvempaa, mutta tuleeko sitä juotua? Hyvän makuista litkua kyllä tulee.
Tippa pudotetaan veteen, sisältää makeutusaineita. Pullot ovat kauniita mutta nuo tiivisteet kalliita.