Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehen motiivi kiinnostua jos vaikutan mt-ongelmaiselta?

Vierailija
29.08.2019 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä mies tekee työkseen? Tietääkö mitään psykiatriasta vai onko joku perttiperusinsinööri?

Vierailija
42/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä mies tekee työkseen? Tietääkö mitään psykiatriasta vai onko joku perttiperusinsinööri?

Ei kun huomaan että joitakin harvoja yleensä minua vanhempia miehiä joku (ilmeisesti hitusen ahdistuneessa ja pöllähtäneessä?) olemuksessani vetää? Tiedostan kyllä järjellä tämän mutta tunnepuoli ja ahdistus ajaa välillä ohi. Kun yleensä tuntuu että halutaan että nainen on olemukseltaan iloinen, siisti, rento, reagoiva niin kierretään kaukaa omissa ajatuksissaan oleva, totisen näköinen , ei rento.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
44/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä. Hoida itsesi kuntoon ilman miehiä ja pohdi tarkkaan omia motiivejasi parisuhteessa. Sitten etsi mies, joka kunnioittaa sinua ja jonka seurassa on hyvä olla. Mies haistaa kyllä, jos hänen odotetaan parantavan jonkun haavan naisen sielussa. Normaali mies yleensä juoksee pakoon, pelimies ei välitä, koska ei edes etsi mitään pysyvää.

Vierailija
45/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiltti ja jo lapsena traumatisoitunut.

En osannut pitää puoliani ollenkaan. Sellainen helposti kontrolloitava kynnysmatto. Koin että hyväksyntä pitää ansaita. Rahat vietiin, omaisuutta vietiin. Pahinta oli kuitenkin seksiobjektiksi alistaminen.

En kokenut että minulla olisi mitään ihmisarvoa, ja se veti elukkamiehiä. Aina oli joku kotiini tunkemassa ja sen aikaiset tyttökaverit kadehti miten sulla noita miehiä on. En osannut tytöille sitä selittää, kun en itsekään tajunnut.

Kävin pohjamutien kautta.

Nyt vuosia myöhemmin, oma kulta löytyi mt-porukoista. Ollaan vajavaisia ja joku sanoisi reppanoita, mutta hänelläkin on rankka tausta eikä hän yritä alistaa minua. Säröjä ei tarvi peitellä.

Joskus mt porukoissa ihmettelen, miten herkkiä ja fiksuja miehiä ja naisia on sinkkuina.

Vierailija
46/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei tunnu olevan juurikaan väliä onko nainen esim mielisairas tai työtön jos tavoitteena on käyttää hyväksi. Itse usein ihmettelen että miten joku vähän yksinkertaisen ja ei niin pärjäävän oloinen vetääkin miehiä puoleensa kuin magneetti.. 🤔

Ai kuvailet siis työttömiä ja "mielisairaita" vähän yksinkertaisiksi? Millainenhan reppana mahdat itse tosielämässä olla? 

Vierailija
47/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän ihmisestä ja mt-ongelmien laadusta, mutta olen nähnyt moniongelmaisen ja vähemmän miesten mieleen ulkonäöllisesti (perustuen kaverimiesten kommentteihin) olleen kaverini vetäneen baarissa loppuillasta helpon pillun toivossa olevia miehiä puoleensa. Minä, hoikempi, naisellisemman lookin ja pelkän masennusdiagnoosin omaava sain olla rauhassa (onneksi, kun kotona omakin mies odottamassa ja ei oltu siellä todellakaan miehiä pokaamassa) ja tämä kaveriparka sitten aina välistä lähtikin tällaisten pillunonkijoiden matkaan. En minä nyt sinänsä tuomitse, itsekin harrastin sinkkuna irtosuhteita, mutta joskus vähän huoletti kaverin puolesta, että onko tuossa jonkunasteista hyväksikäytön makua... Eri asia sitten toki, jos mies sattuisi olemaan muutenkin kiinnostunut kuin pelkän seksin suhteen (kaveri etsi myös parisuhdetta), mutta sinä aikana, kun tunnettiin niin ei kyllä yksikään ollut.

Sanoisin muille mieliala- tai mielenterveysongelmsita kärsiville neuvoksi saman kuin työhaastatteluun: älkää tuoko noita ongelmianne esiin ensi tapaamisella, vaan yrittäkää pitää ne omat oireilut yms. kurissa ja näytätte itsestänne sen paremman puolen. Kerrotte sitten, jos tapailu jatkuu pidempään. Työnantajalle noita ei kannata paljastaa ikinä, jossei tahdo menettää työpaikkaansa.

Hyi h*mmetti mikä viesti, haukut kaverisi ulkonäköä kaverimiesten kanssa selän takana ja mietit että kukaan ei kaveristasi ollut oikeasti kiinnostunut (luonnollisesti, olihan hän ruma ja sinä kaunis ja ihana ja hoikka, sinuun ne kaikki olisivat rakastuneet). Kuulostat todella pinnalliselta ihmiseltä, jos et edes usko että kukaan olisi voinut ollut kaveristasi kiinnostunut! Sitä paitsi, miten voi olla niin varma? Mistä tiedät mitä miehet ajattelivat? Niiden "kaverimiesten" mielipiteistäkö?

Vierailija
48/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä. Hoida itsesi kuntoon ilman miehiä ja pohdi tarkkaan omia motiivejasi parisuhteessa. Sitten etsi mies, joka kunnioittaa sinua ja jonka seurassa on hyvä olla. Mies haistaa kyllä, jos hänen odotetaan parantavan jonkun haavan naisen sielussa. Normaali mies yleensä juoksee pakoon, pelimies ei välitä, koska ei edes etsi mitään pysyvää.

Mikä syy on pakenemiselle? Siis se että mies kokee, ettei naista kiinnosta mies itsessään, vaan että hän haluaa miehen kautta ainoastaan parantua, vai?

Ap

Vierailija
49/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän ihmisestä ja mt-ongelmien laadusta, mutta olen nähnyt moniongelmaisen ja vähemmän miesten mieleen ulkonäöllisesti (perustuen kaverimiesten kommentteihin) olleen kaverini vetäneen baarissa loppuillasta helpon pillun toivossa olevia miehiä puoleensa. Minä, hoikempi, naisellisemman lookin ja pelkän masennusdiagnoosin omaava sain olla rauhassa (onneksi, kun kotona omakin mies odottamassa ja ei oltu siellä todellakaan miehiä pokaamassa) ja tämä kaveriparka sitten aina välistä lähtikin tällaisten pillunonkijoiden matkaan. En minä nyt sinänsä tuomitse, itsekin harrastin sinkkuna irtosuhteita, mutta joskus vähän huoletti kaverin puolesta, että onko tuossa jonkunasteista hyväksikäytön makua... Eri asia sitten toki, jos mies sattuisi olemaan muutenkin kiinnostunut kuin pelkän seksin suhteen (kaveri etsi myös parisuhdetta), mutta sinä aikana, kun tunnettiin niin ei kyllä yksikään ollut.

Sanoisin muille mieliala- tai mielenterveysongelmsita kärsiville neuvoksi saman kuin työhaastatteluun: älkää tuoko noita ongelmianne esiin ensi tapaamisella, vaan yrittäkää pitää ne omat oireilut yms. kurissa ja näytätte itsestänne sen paremman puolen. Kerrotte sitten, jos tapailu jatkuu pidempään. Työnantajalle noita ei kannata paljastaa ikinä, jossei tahdo menettää työpaikkaansa.

No ei varmaan ainakaan se alkoholin juominen ja irtosuhteet auta niihin mielenterveysongelmiin. Senkin ajan voisi käyttää liikuntaan etc mikä parantaa oloa. Voisi sitä kautta löytää ihmisen elämään mikä ei ole helpon pllun perässä. Noh jokainen tavallaan..

Mitä haittaa, vaikka mies olisi pillun perässä? Itse olisin maailman onnellisin mies, jos edes joku nainen joskus olisi helpon kullini perässä.

Ymmärrätkö, että mt-ongelmainen ihminen on sairas? Kuin kävelevä avonainen haava.

Panisitko, jos sinulla olisi keho avonaisia haavoja täynnä? Fyysistä kirvelyä ja kipua. Tämä on verrannollista mielen kipuun.

Miehet ovat joskus ihan helvetin yksinkertaisia, koska kaikki ei näy päällepäin, pitää vähän lukea toista ihmistä.

Jos kunnioittaa toista, jaksaa odottaa, että toinen ihminen on parantunut ja voi hyvin.

Läheisyys ja seksihän ovat positiivisia asioita, joita ihminen suorastaan tarvitsee. Ne ovat parasta lääkettä mielen kipuun.

Pano randomin kanssa on lähinnä kliinistä jyskytystä. Siitä on läheisyys ja hellyys kaukana. Ja huono olo jälkikäteen.

Vierailija
50/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syy on pakenemiselle? Siis se että mies kokee, ettei naista kiinnosta mies itsessään, vaan että hän haluaa miehen kautta ainoastaan parantua, vai?

Ap

Itsekin pohdin tätä kaikki ne vuodet, kun pyörin psykoosin rajamailla ja tulin hyväksikäytetyksi ja painostetuksi kerta toisensa jälkeen. Olisin vain halunnut jonkun kainaloon, että joku silittäisi, mutta se ei tokikaan kenellekään sopinut eikä riittänyt. Myöhemmin pariuduin toisen mt-ongelmaisen kanssa. Kun aloin itse toipua, hänen olonsa paheni, enkä pystynyt rakastamaan häntä terveeksi. Silloin tajusin itsekin, että kenenkään onnen avaimet eivät voi olla toisen taskussa. Ensin täytyy voida hyvin itsensä kanssa, ennen kuin voi olla onnellinen toisen kanssa. Nämä normaalit miehet kaiketi tajuavat tämän jo ja haluavat välttää hankaluuksia. Ihan fiksua sinänsä.

Sinun on nyt elintärkeää välttää pelimiehiä. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
51/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta eräällä jo loppuneella mt-yhdistyksen kirjeenvaihtopalstalla vaikutti olevan "terveitä" miehiä "saalistamassa" mt-ongelmaisia naisia. Joillakin noilla miehillä oli eräänlainen sama kaava, jonka avulla he pyrkivät pääsemään naisten elämään.

Vierailija
52/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei tunnu olevan juurikaan väliä onko nainen esim mielisairas tai työtön jos tavoitteena on käyttää hyväksi. Itse usein ihmettelen että miten joku vähän yksinkertaisen ja ei niin pärjäävän oloinen vetääkin miehiä puoleensa kuin magneetti.. 🤔

Ai kuvailet siis työttömiä ja "mielisairaita" vähän yksinkertaisiksi? Millainenhan reppana mahdat itse tosielämässä olla? 

En vaan että yksinkertainen ja ei omillaan pärjäävä nainen vetää miehiä puoleensa. Mainitsin myös että mt ongelma tai työttömyys eivät ole miehille este. Näillä ei ollut kyllä mitään yhteyttä 😂 En tarkoita työttömän olevan yksinkertainen. Ja itse olen ihan työssäkäyvä ja opiskeleva.

Vierailija
53/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Taitaa ottaa koville kun kaverilla on enemmän vientiä :D Itse varmaan mökötät nurkassa pottuuntuneen näköisenä ja epävarmuuksissasi mietit, että olethan kuitenkin nätimpi ja hoikempi.

Vierailija
55/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset naiset suostuvat sängyssä ihan mihin tahansa.

Vierailija
56/56 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan ainakaan se alkoholin juominen ja irtosuhteet auta niihin mielenterveysongelmiin. Senkin ajan voisi käyttää liikuntaan etc mikä parantaa oloa. Voisi sitä kautta löytää ihmisen elämään mikä ei ole helpon pllun perässä. Noh jokainen tavallaan..

Mitä haittaa, vaikka mies olisi pillun perässä? Itse olisin maailman onnellisin mies, jos edes joku nainen joskus olisi helpon kullini perässä.

Ymmärrätkö, että mt-ongelmainen ihminen on sairas? Kuin kävelevä avonainen haava.

Panisitko, jos sinulla olisi keho avonaisia haavoja täynnä? Fyysistä kirvelyä ja kipua. Tämä on verrannollista mielen kipuun.

Miehet ovat joskus ihan helvetin yksinkertaisia, koska kaikki ei näy päällepäin, pitää vähän lukea toista ihmistä.

Jos kunnioittaa toista, jaksaa odottaa, että toinen ihminen on parantunut ja voi hyvin.

Miehet on tosiaan helvetin typeriä. Minulla on vaikea traumatausta ja olen aistiyliherkkä asperger. Kun kerroin että eräistä äänistä saan paniikkikohtauksen ja tik oireita, että niitä välttelen niin deittini oikein innostui että hän tahallaan aiheuttaa niitä ääniä sitten ja nauroi niin kuin minun paniikkikohtausten laukaiseminen ja tik oireeni olisi jokin hauskakin vitsi ja hänelle hauska hupi. Katsoin suu auki, että hyvä kun nyt tuli selville että idiootin lisäksi olet sadisti. Kuule, moikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi