Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehen motiivi kiinnostua jos vaikutan mt-ongelmaiselta?

Vierailija
29.08.2019 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa?

Ap

Vierailija
2/56 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meitä pidetään helppoina? Hyväksikäytettävinä? Emt. Oli aika yllättävää, kun treffailin ei-mt-ongelmaista, tuttava aikoi ilmoittaa psyk polille, että minua hyväksikäytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä meitä pidetään helppoina? Hyväksikäytettävinä? Emt. Oli aika yllättävää, kun treffailin ei-mt-ongelmaista, tuttava aikoi ilmoittaa psyk polille, että minua hyväksikäytetään.

Niin, en tiedä onko sitten alttiimpi tietyn tyyppisille miehille, tai että pitäisikö olla varuillaan. Ehkä näkee hallittavana , vähän kuin jonain lapsena? Omasta puolesta puhun.

Ap

Vierailija
4/56 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin voi olla, että pidetään hallittavina 🤔. Voihan olla, että sillä miehellä on itsellään jotain "piileviä" mt-ongelmia ja kokee, että teillä on yhteistä.

Vierailija
5/56 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ainakin huomaan että olen sellaiselle lämmölle todella perso ( tai kukapa ei olisi) mutta siinä mielessä "helppo". Seksuaalisesti en ole helppo, enemmänkin todennäköisesti änkyrä vain seksiä haluavien mielestä.

Ap

Vierailija
6/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat eivät estä naisia pariutumasta, miehiä käytännössä aina.

Vierailija
7/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ongelmasi näkyvät ulospäin?

Oletko varma ettei ukolla ole samoja ongelmia?

Hyvin mahdollista toki on että pleijeri hakee vain helpoisti hallittavaa ja hyväksikäytettävää naista.

Vierailija
8/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kysymystä. Ihan hyvin voi olla aidosti ihastunut. Näkee sinussa muutakin.

Vierailija
9/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en tiedä onko sitten alttiimpi tietyn tyyppisille miehille, tai että pitäisikö olla varuillaan. Ehkä näkee hallittavana , vähän kuin jonain lapsena? Omasta puolesta puhun.

Ap

Joo, tykkäät niistä jännä miehistä ja linnakundeista. Isä puuttui lapsuudesta niin et ymmärrä miehistä mitään.

Vierailija
10/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinusta. 

Vierailija
11/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, tykkäät niistä jännä miehistä ja linnakundeista. Isä puuttui lapsuudesta niin et ymmärrä miehistä mitään.

Ja sinä juttujesi perusteella olet robottien kasvattama, niin vähän ymmärrät ihmisistä tai suhteista. Taisivat pudottaa pää edelläkin muutaman kerran, kun lopputulos on tuollainen.

Vierailija
12/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Ehkä olet ns. ”pahan tytön” oloinen ja välinpitämätön.

Vierailija
13/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ihmisestä ja mt-ongelmien laadusta, mutta olen nähnyt moniongelmaisen ja vähemmän miesten mieleen ulkonäöllisesti (perustuen kaverimiesten kommentteihin) olleen kaverini vetäneen baarissa loppuillasta helpon pillun toivossa olevia miehiä puoleensa. Minä, hoikempi, naisellisemman lookin ja pelkän masennusdiagnoosin omaava sain olla rauhassa (onneksi, kun kotona omakin mies odottamassa ja ei oltu siellä todellakaan miehiä pokaamassa) ja tämä kaveriparka sitten aina välistä lähtikin tällaisten pillunonkijoiden matkaan. En minä nyt sinänsä tuomitse, itsekin harrastin sinkkuna irtosuhteita, mutta joskus vähän huoletti kaverin puolesta, että onko tuossa jonkunasteista hyväksikäytön makua... Eri asia sitten toki, jos mies sattuisi olemaan muutenkin kiinnostunut kuin pelkän seksin suhteen (kaveri etsi myös parisuhdetta), mutta sinä aikana, kun tunnettiin niin ei kyllä yksikään ollut.

Sanoisin muille mieliala- tai mielenterveysongelmsita kärsiville neuvoksi saman kuin työhaastatteluun: älkää tuoko noita ongelmianne esiin ensi tapaamisella, vaan yrittäkää pitää ne omat oireilut yms. kurissa ja näytätte itsestänne sen paremman puolen. Kerrotte sitten, jos tapailu jatkuu pidempään. Työnantajalle noita ei kannata paljastaa ikinä, jossei tahdo menettää työpaikkaansa.

Vierailija
14/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpimpim pimpimpim pimpimPAM

Vierailija
15/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

v ittu

Vierailija
16/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuttu fantasia "rakkaus pelastaa"? Tosin siinä vaiheessa kun huomaa ettei pelastakkaan niin lähtee muille vesille.

Vierailija
17/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat suojelevia. Jotkut golddiggereitä. Onko sulla rahaa?

Vierailija
18/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän ihmisestä ja mt-ongelmien laadusta, mutta olen nähnyt moniongelmaisen ja vähemmän miesten mieleen ulkonäöllisesti (perustuen kaverimiesten kommentteihin) olleen kaverini vetäneen baarissa loppuillasta helpon pillun toivossa olevia miehiä puoleensa. Minä, hoikempi, naisellisemman lookin ja pelkän masennusdiagnoosin omaava sain olla rauhassa (onneksi, kun kotona omakin mies odottamassa ja ei oltu siellä todellakaan miehiä pokaamassa) ja tämä kaveriparka sitten aina välistä lähtikin tällaisten pillunonkijoiden matkaan. En minä nyt sinänsä tuomitse, itsekin harrastin sinkkuna irtosuhteita, mutta joskus vähän huoletti kaverin puolesta, että onko tuossa jonkunasteista hyväksikäytön makua... Eri asia sitten toki, jos mies sattuisi olemaan muutenkin kiinnostunut kuin pelkän seksin suhteen (kaveri etsi myös parisuhdetta), mutta sinä aikana, kun tunnettiin niin ei kyllä yksikään ollut.

Sanoisin muille mieliala- tai mielenterveysongelmsita kärsiville neuvoksi saman kuin työhaastatteluun: älkää tuoko noita ongelmianne esiin ensi tapaamisella, vaan yrittäkää pitää ne omat oireilut yms. kurissa ja näytätte itsestänne sen paremman puolen. Kerrotte sitten, jos tapailu jatkuu pidempään. Työnantajalle noita ei kannata paljastaa ikinä, jossei tahdo menettää työpaikkaansa.

No ei varmaan ainakaan se alkoholin juominen ja irtosuhteet auta niihin mielenterveysongelmiin. Senkin ajan voisi käyttää liikuntaan etc mikä parantaa oloa. Voisi sitä kautta löytää ihmisen elämään mikä ei ole helpon pllun perässä. Noh jokainen tavallaan..

Vierailija
19/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsekin ihastua mt-ongelmista kärsivään ihmiseen. Sairaus tekee ihmisestä avoimen ja herkemmän. Ihminen, joka joutuu miettimään elämäänsä psykologin juttusilla, on usein empaattisempi ja miettii elämää syvällisemmin. Pinnallisuus karisee.

Edellyttää tietysti myös, että sairaus on hoidossa ja ongelmat tiedostetaan ja koitetaan aktiivisesti edesauttaa hyvinvointia.

Ei mitään huonoa, ettei siinä olisi hyvääkin.

Vierailija
20/56 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmillakin on jokin tarkoitus, niinkuin kaikella ihmiskehossa. Ei pienintä luomea kasva iholle ilman, etteikö sillä olisi tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän