Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla herpes nyt aktiivisena?

29.08.2019 |

Sain sukupuoliherpeksen joskus parikymmentä vuotta sitten. Asia oli hirveä shokki silloin. Luojan kiitos se meni äkkiä ohi, eikä mulla ole ollut tässä parinkymmenen vuoden sisällä kuin muutama lievä aktivoituminen, siis pientä kutinaa, joka on mennyt äkkiä ohi.

Nyt sitten yhtäkkiä viime sunnuntaina alkoi oireet tosi ärhäkkänä, ja jatkuvat edelleen. Alapää on ihan tulessa, melkein itku tulee kun paperilla pyyhkii.

Outoa tässä on se, että mulle on ihan spontaanisti muutama läheinen ystävä ja eräs työkaverikin harmitellut, että hitto kun yhtäkkiä pamahti herpes aktiiviseksi. En ole kehdannut sanoa, että niin mullakin! Siis mitä ihmettä nyt!

Onko täällä muita, joilla on herpes aktiivisena juuri nyt, vaikka yleensä ei ole aktiivisia kausia? Siis mistä tällainen voi johtua, vai onko kaikki vain yhteensattumaa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tuo on. Stressi flunssa tai heikentynyt immuunipuolustus saattaa vaikuttaa. Jos huuleen ei ole ikinä lapsena tullut voi olla kyseessä ykköstyyppi alapäässä ja siksi vähäiset oireet. Suurin osa suomalaisista kantaa hsv1 jossain kehon osassa.

Vierailija
2/2 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka avoimia tuttavia sinulla oikein on kerta monikin on tuon noin vaan kertonut? Minulle ei tulisi mieleenkään päivitellä noin intiimejä juttuja kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla