Sarjan/leffan henkilöhahmo jonka suosiota et ymmärrä, tai kenet näit aivan toisin kuin oli tarkoitettu
Esim joku romanttiseksi tarkoitettu henkilöhahmo onkin ollut mielestäsi kaikkea muuta, tai vaikka joku ns badass on sinusta ollut täys idiootti?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Sait sen vaikutelman sen takia, koska sarjan tekijät esittivät hahmon sellaisena. Ei siis kuulu tähän ketjuun.
Ai sinun mielestä ei voi mainita mitään sellaista hahmoa, jonka sarjan luojat ovat tarkoittaneet juuri sellaiseksi kuin hän on?
Mielenkiintoinen tulkinta.
Kumman kaa -sarjan naiskaksikko kohelluksineen on varmaan tarkoitettu hauskaksi, mutta mulla herää säälin ja myötähäpeän yhdistelmä. Johtuner siitä, että tuovat mieleen kolmekymppisen ex-työkaverin kavereineen, joilla oli jäänyt biletysvaihde päälle ja sinkkuus rassasi vaikkei sitä voinut näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisten naisten Susan! Argh miten ärsyttävä. Muka hauska ja söpö ilopilleri, mutta hyvin vaativa, itsekeskeinen ja lapsellinen. Kaikki ne muut naiset hyviä, mut Susanin kohtaukset välillä joudun kelaamaan yli.
Mä taas en ymmärrä miten Tom on Täykkäreissä muka joku "unelma-aviomies". Saamaton, itsepäinen jne. Sanoo Lynettelle, että häntä ei haittaa, että Lynettellä on pienet rinnat koska "jos sinussa ei olisi tätä yhtä vikaa, niin en tietäisi miksi olet minun kanssani" ja Lynette on ihan myyty, miten ihanasti Tom sanoi. Ei tuo minusta ainakaan olisi mitään ihanaa kuultavaa mieheltä :D En myöskään ymmärrä, että kun Tom antoi Gabbyn suudella itseään, niin kaikki syyttivät Gabbyä eikä yhtään ihmetellyt, miksei Tom yhtään estellyt. Tom kuolaa muita naisia ja on olevinaan karismaattinen... en ymmärrä.
Breaking Badin Jesse oli varsinkin alussa hauska lehmätaloineen jne, mutta sarjan edetessä pitkät itkuhuutomonologit ovat vaivaannuttavia...
Vierailija kirjoitti:
Olen kai kansanpetturi mutta Uuno elokuvat! Joku huonohampainen, reikäpaitainen, käytöstavaton possu saa muka kauniit naiset lankeamaan kiihkeään suuteluun kanssaan noin vain.
Turhapuro nyt on narsistin perikuva, siinä vain on kärjistetysti esitetty että ulkoisilla seikoilla ei juurikaan ole merkitystä, kun narsisti pistää tuulemaan.
Tälläkin saitilla on hyvin usein avauksia aiheesta "narsisti sitä ja narsisti tätä".
Jokaisessa ko. ketjussa joku kirjoittaa kuinka narsisti puhui häneltä jalatkin alta. Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin paljastuu, että kyseessä olikin täysin persaukinen kusipää.
Pirates of the Caribbean -sarjassa Elisabeth Swann, naispääosan esittäjä, roolissa Keira Knightley. Itseään täynnä oleva näsäneiti, ei voittanut mun sympatioita puolelleen ei niin missään vaiheessa.
Heti perään Pirates of the Caribbeanin Jack. On tietty kirjoitettukin öykkärihölmöksi, mutta mulla menee tunteisiin kaikki alkoholistit. Inhoan. Syvästi. (Mutta olen lasten kanssa joutunut katsomaan.)
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy. Ilkeä pikkunilkki, jonka ainoa millään lailla sympaattinen piirre on pelkuruus. En ymmärrä, miksi jotkut näkevät hänet jonain nahkahoususankarina.
Rowling on itsekin pitänyt Draco-fanitusta huolestuttavana. Hän on sanonut, että on epätervettä, kuinka nuoret tytöt julistavat ikuista rakkautta tällaiselle hahmolle ja pitää huolestuttavana sitä, että pojat pukeutuvat paljon useammin Dracoksi kuin vaikka Harryksi.
Ja totthan tuo on, vaikka kyseessä on fiktiivinen hahmo niin jostain epäterveestä ilmiöstä se kertoo, että tuollainen hahmo on niin suosittu.
Vappu Pimiä elokuvassa.Ilmestyskirja nyt. Perustuu häneen.
Jokeri (TDKR) ei ollut ihailun arvoinen vaan yksinkertaisesti paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy. Ilkeä pikkunilkki, jonka ainoa millään lailla sympaattinen piirre on pelkuruus. En ymmärrä, miksi jotkut näkevät hänet jonain nahkahoususankarina.
Rowling on itsekin pitänyt Draco-fanitusta huolestuttavana. Hän on sanonut, että on epätervettä, kuinka nuoret tytöt julistavat ikuista rakkautta tällaiselle hahmolle ja pitää huolestuttavana sitä, että pojat pukeutuvat paljon useammin Dracoksi kuin vaikka Harryksi.
Ja totthan tuo on, vaikka kyseessä on fiktiivinen hahmo niin jostain epäterveestä ilmiöstä se kertoo, että tuollainen hahmo on niin suosittu.
Minä koen Dracon olevan etäisen ja mutaverisiä vihaavan isänsä uhri. Etenkin myöhemmissä kirjoissa ja leffoissa Dracoa voi vain sääliä, kun on Voldemortin juoksupoika eikä pääse tilanteesta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Joaquinin hahmosta? Mikä hänestä teki pahan? Hyvä mies joka hoiti sairasta äitiään ja tavoitteli unelmiaan, kunnes sontaa tuli liikaa niskaan ja kuppi meni nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuno Turhapuro! Ei naaarata!!
T. Brittiläisen huumorin ystävä
Samaa kategoriaa Pekko Aikamiespoika. En vaan ymmärrä että missä kohtaa pitäisi nauraa.
Suomalainen huumori on liian alleviivattua ja repliikkien huutamista, ihan kuin kovalla äänellä huutaminen taotaan ihmisten päihin että hei olen hauska, naura!
Mutta on se joskus hauskaakin! Itse en tajua Vin Diesel-elokuvia. Kuka niitä katsoo? The Fast and Furious-sarjassa oli Paul Walker ja se hyvännäköinen afroamerikkalainen silmäniloksi, mutta muissa Vin Diesel-viritelmissä ei ole mitään, minkä vuoksi voisi kuvitella kenenkään katsovan yli sekunnin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Joaquinin hahmosta? Mikä hänestä teki pahan? Hyvä mies joka hoiti sairasta äitiään ja tavoitteli unelmiaan, kunnes sontaa tuli liikaa niskaan ja kuppi meni nurin.
Mikä tekee ihmisestä pahan? Pahat teot.
Kuulostat ihmiseltä, joka kirjoittelee vankilaan rikollisille ihailevia kirjeitä ja pitää heitä hyvinä, koska "niiltä raukoilta vain meni kuppi nurin".
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa -sarjan naiskaksikko kohelluksineen on varmaan tarkoitettu hauskaksi, mutta mulla herää säälin ja myötähäpeän yhdistelmä. Johtuner siitä, että tuovat mieleen kolmekymppisen ex-työkaverin kavereineen, joilla oli jäänyt biletysvaihde päälle ja sinkkuus rassasi vaikkei sitä voinut näyttää.
Tässä taas yksi, joka ei ole ymmärtänyt sarjaa. Sama juttu kuin Todella upeeta -sarjan kohdalla ketjun ekalla sivulla.
Vierailija kirjoitti:
The Dark Knight Rises -elokuvassa ei käsittääkseni ollut Jokeria. Sen edeltäjässä kylläkin.
Olenkohan jo avautunut tässä vanhassa ketjussa Twilightin Bellasta, no kerta kiellon päälle. Bella ei tee yhtään mitään muuta kuin toljottaa ja muikistelee suutaan ja silti kaikki leffasarjan miehet omistaa elämänsä Bellan suojelemiselle milloin miltäkin asialta.
Vierailija kirjoitti:
Outlanderissa Roger. Että miten epämiehekäs vässykkä. Muutenkin kirjoissa/sarjassa on ihan liikaa henkilöitä, että jaksaisi kiinnostua puolestakaan siitä määrää.
Ihanaa että on muitakin jotka ei pidä hahmosta! Lopetin sarjan katsomisen siinä vaiheessa kun Rogerista tuli yksi päähahmoista, en vaan voi sietää sitä ja sen typerää naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gilmore Girlsin Roryn on kai tarkoitus olla herttainen. Minusta hän on itsekäs prinsessa. Kohtelee parasta ystävään huonosti ja jätti Deaninkin aika paskalla tavalla.
Äitinsä myös todella ärsyttävä hahmo. Itsekeskeinen ja lapsellinen.
Niin on, sekä Rory että Lorelai ovat todella itsekeskeisiä ja ärsyttäviä, mutta oikeastaan en pidä lähes kenestäkään sarjassa, paitsi Lorelain vanhemmista.
Edward se vasta hirveä onkin. Hänestä maalaillaan sellaista kaikkien ihailun kohteena olevaa veistoksellisen komeaa jumalaa, joka haluaa aina Bellan parasta. Oikeasti Edward on ihan järjettömän kontrolloiva ja mustasukkainen ja vielä stalkkaa toista hänen nukkuessaan. Arvotkin suoraan 1900-luvun alusta.