Moneenko vähemmistöryhmään kuulut?
Itse kuulun kahteen, olen tummaihoinen lesbo. 😁
Entä sä? Kuinka värikästä porukkaa täältä löytyy. :)
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moneen...
-olen mies (väestöstä vähemmistö on miehiä)
-olen valkoihoinen (valkoisia on maailman väestöstä todella vähän)
-olen suomalainen (suomalaiset ovat todella pieni kansa)
Kyllä mäkin oman vessan ansaitsisin?!?!
Et oo miesten vessoja nähnyt missään?
En valkoisille suomalaisille miehille omistettuja.
Olen tänne ulkomailta muuttaviin terveen kriittisesti suhtautuva yksityisautoileva lihansyöjä, jolla on Vihreiden puoluejäsenkirja.
Vierailija kirjoitti:
Olen tumma, kehitysvammainen, liikuntarajoitteinen ja lesbo.
Tummuudella ei edelleenkään saa vähemmistöstatusta. Teitä on maailmassa enemmän kuin valkoihoisia.
Aseksuaali
Reippaasti täysi-ikäinen ja neitsyt
Viittomakielisenä kielellis-kulttuuriseen vähemmistöön.
Vasenkätisenä olen vähemmistössä.
En varmaan mihinkään. Uskon biseksuaaleja olevan sen verran paljon, etten sen puolesta kuuluisi vähemmistöön. Jos maailman mittaluokassa ajatellaan, niin toki valkoihoisena olen vähemmistöä.
Jokainen ihminen kuuluu kymmeniin tai satoihin vähemmistöihin. Enemmistö on aina harhaa.
En omista televisiota, en ole Facessa, juon calvadosta.
Olen vähemmistönä valkoihoisena tietyssä Itä-Hgin lähiössä.
Olen nainen. Ollaan vähemmistö kyllä ainoastaan vissiin Suomessa.
Ei kai bi ole mikään vähemmistö. Kuka vaan voi kokeilla vaikka panna possua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Ollaan vähemmistö kyllä ainoastaan vissiin Suomessa.
Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä. Naiset eivät ole mikään vähemmistö, turhaa ulinaa.
Parikymppinen blondi heteronainen, joka on suorittanut yliopistotutkinnon Helsingissä, en äänestä vihreitä tai vasemmalla olevia puolueita, sekasyöjä ja piilorasisti.
Olen lesbo ja minulla on pari aika harvinaista sairautta. Lisäksi minulla on vihreät silmät, jotka on vain 2 prosentilla maailman väestöstä.
Panseksuaali, ruotsinsuomalainen.
Kuulun vihreäsilmäisten vähemmistöön
Mm. absoluuttisen sananvapauden puolustaminen (pl. väkivaltaan/rikoksiin kiihottaminen, joka ei muutenkaan ole sananvapauden alla), vapaat markkinat (vaikken muuten kapitalisti olekaan), EU:sta eroaminen tai sen vallan vähentäminen (haluaisin mielellään, että pysymme itsenäisenä valtiona emmekä muutu osaksi liittovaltiota), sekä rajojen sulkeminen/t_rvapaikkakiintiöiden vähentäminen.