Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö töissä johon pitää herätä todella aikaisin aamulla?

Vierailija
29.08.2019 |

Tai jo aamuyöstä? Mihin aikaan menet nukkumaan ja monelta heräät, monelta pääset kotiin? Nukutko päikkärit töiden jälkeen? Koetko työaikasi hankalana? Totuitko aikaiseen herätykseen nopeasti vai onko hankalaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tällä hetkellä vuokratyötä, johon joudun heräämään klo 4, jotta ehdin töihin klo 6. Onneksi voi itse päättää ottaako vuorot vastaan, työttömyystuet kun rullaavat muina päivinä. Teen vain parina päivänä viikossa niin sen univajeen kestää helposti.

Vierailija
22/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan oli kesäaikaan siirtyminen keväisin. Tunti vähemmän unta siitäkin vähästä ja uudelleen pimeät aamut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn aloitusaika vaihtelee kohteesta riippuen. Kuitenkin alkaa aikavälillä 5.00-7.00. Kohteesta riippuen siis myös työmatkan pituus vaihtelee, joten lähden kotoa aikaisintaan 4.00. Tällä viikolla työ alkaa/on alkanut viideltä, herään puolviideltä, lähden kotoa varttia vailla viideltä. Työpäiväni on kaksiosainen, eli teen aamulla muutaman tunnin töitä, tulen päiväksi kotiin ja menen taas iltapäivällä töihin ja palaan sitten kun työt on tehty. Menen nukkumaan aikaisintaan 23, useimmiten kuitenkin venyy tuonne puolille öin. Talviaikaan kun siirrytään niin helpottaa, silloin pääsen helposti nukkumaan klo 23, jopa ennen.

Vierailija
24/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ennen 8-12...en tykännyt, kun olen vähäuninen ja herään siin 5-5.30.

Niinpä pyysin pomolta, että tekisin 6-10.

Suostui ja olen nyt tyytyväinen, nyt melkein koko päivä vapaata aina:)

Vierailija
25/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään 4,30. Duuniin 5,20. Nukkumaan klo 22. Ei päikkäreitä.

Öööö... Miksi laitoit nuo pilkut paikkaan, johon ne eivät todellakaan kuulu?

Vierailija
26/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin lehteen olet juttua tekemässä, senkin toimittelija?

Olen imarreltu että mielestäsi tekstini on ammattikirjoittajan tasoa :D

Ap

Ei se, vaan kysymyslauseiden määrähän minut vakuutti.

Mitä tuohon nyt sitten enää sanoisi🤷‍♀️

Ap

Parempi myöntää vaan. Ei saa valehdella. ;)

Vierailija
27/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla oo niin vaikeaa, herätys 4.15, klo 6 alkaa työt. Nukkumaan 21 maissa. Jos ei tarvi viedä tenavia hoitoon niin herätys 5.15, luksusta :) Kotiin pääsen klo 14 jälkeen ja 20min voimatorkut. Pärjää.

Vuorotyö niin iltaviikkoja on välillä, se on kurjempi ku päivä on jo menny kun menee klo 14 töihin.

Vierailija
28/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisimmat vuorot alkaa klo 5.00. Jos viideksi meen niin herään klo 3.30. Tuntuu tosi rankalta herätä siihen aikaan, riippumatta nukkumaanmenoajasta. Kasiin mennessä koitan mennä illalla sänkyyn, mutta päiväunia en oo koskaan oppinu nukkumaan. Yritetty on, mutta niiden jälkeinen tokkura on järkyttävä ja yöllä en sitten unta enää saakaan. 

Onneksi on vuorotyö (5.00-23.00 välillä) niin sitten taas iltavuoroissa saa kuitattua univelkaa.

Vierailija
29/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään 4,30. Duuniin 5,20. Nukkumaan klo 22. Ei päikkäreitä.

Öööö... Miksi laitoit nuo pilkut paikkaan, johon ne eivät todellakaan kuulu?

Öööö...pääasia, että tulee ymmärretyksi...senkin PILKUNviilaaja :(

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi