Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö töissä johon pitää herätä todella aikaisin aamulla?

Vierailija
29.08.2019 |

Tai jo aamuyöstä? Mihin aikaan menet nukkumaan ja monelta heräät, monelta pääset kotiin? Nukutko päikkärit töiden jälkeen? Koetko työaikasi hankalana? Totuitko aikaiseen herätykseen nopeasti vai onko hankalaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lehteen olet juttua tekemässä, senkin toimittelija?

Vierailija
2/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää onneksi. Aikanaan tein työtä, jossa aamuvuoro alkoi 6.15. Oli ihan karseeta, kun en oo yhtään aamuihminen. Nykyään mun työpäivät alkaa aikaisintaan klo 10, useammin lähempänä klo 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää. Kävin kalafirmassa, mihin piti mennä viideksi. Sieltä pääsi yhdeltä tai kahdelta, riippuen tilausmääristä. Ihan hirveetä hommaa. Sitten piti mennä kahdeksan jälkeen nukkumaan, että jaksoi herätä.

Ei mua varten!

Vierailija
4/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt alkaa 1.30, yritän päästä iltaysiltä nukkumaan. Töiden jälkeen nukun 3-4 tuntia.

Aloitin työt syksyn pimeydessä ja tuntuu että koko ensimmäinen talvi meni aivan koomassa. Nyt on helpottanut ja nautin siitä että pääsen aikaisin kotiin.

Vierailija
5/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen imarreltu että mielestäsi tekstini on ammattikirjoittajan tasoa :D

Ap

Vierailija
6/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkii kävelee, ympäri huonetta , lallalla

Vierailija
7/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Seiskalta pitää vääntäytyä ylös.

Vierailija
8/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ alkaa 03.30, menen nukkumaan klo 20 kun seuraavana päivänä on töitä.

Vierailija
9/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se, vaan kysymyslauseiden määrähän minut vakuutti.

Vierailija
10/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää olla 6.45, työmatka on pitkä joten herätys 4.45. Kotona olen klo 16.50 sitten pari tuntia vapaata aikaa ja nukkumaan.

Talvisin menee ajomatkoihin enemmän aikaa. Silloin herätys noin 4.30.

Vierailija
11/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se, vaan kysymyslauseiden määrähän minut vakuutti.

Mitä tuohon nyt sitten enää sanoisi🤷‍♀️

Ap

Vierailija
12/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on viideksi mentävä töihin. Herään 4.10. Nukkumaan menen viimeistään 22.00. Yleensä pääsee jo 14kotiin. Pienet päikkärit, max. 30min. Sitten jaksaa illan olla ja touhuta lasten kanssa. Kuljetusala.

Tykkään kun pääsee ajoissa kotiin. Aamuisin on myös ihanan hiljaista kaupungilla.

Vierailija
13/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aamuvuorot alkaa klo.6.00. Herään 4.20 ja bussi lähtee 5.20. Ihan järkyttävän aikaista mulle, en oo koskaan tottunut. Kun lapset oli pienempiä, torkahtelin pikku kakkosen äärelle. Onneksi on myös iltavuoroja..

Vierailija
14/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun on aamuvuoro viikko niin meen nukkuun ysin aikaan ja herätys 4:00. Ihan hirveetä varsinkin talvella. Töistä kun tuun kotiin niin menen suoraan nukkumaan

Vierailija
15/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 4,30. Duuniin 5,20. Nukkumaan klo 22. Ei päikkäreitä.

Vierailija
16/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä töissä, jossa joka toinen viikko oli kuudelta alkavia aamuvuoroja. Kamalin kesä ikinä :D Aikaisesta kotiintulosta ei ollut mitään hyötyä, kun koko iltapäivä ja ilta meni väsymyskoomassa. Jos nukuin päikkärit, en saanut illalla unta ja aamut oli entistä kamalampia. Sänkyyn menin ysin jälkeen ja herätys viideltä.

Olin töissä ihan pihalla ja vointi oli kamala: oksetti, huimasi ja väsytti niin, että nukuin tauoilla vessassa. Tuntu myös, että illat meni hukkaan kun seuraavan aamun aikanen herätys ahdisti jo valmiiksi. Oli masentavaa mennä ysin jälkeen sänkyyn, kun ulkona oli valoisaa ja lämmintä :D  Onneksi nykysessä työssä on liukuva työaika <3

Vierailija
17/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Monella teistä jää elämä elämättä, paitsi vp ja lomat. Ei tuo ole ihmisen elämää, jos talvella vaan muutama tunti valveilla. Ja silloinkin pimeää.

Vierailija
18/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ysiin pitäisi mennä ja olen aamun torkku :(

Vierailija
19/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein työtä joka alkoi klo 6, piti herätä 4.30. 4km pyöräilyä, talvella osittain umpihangessa kun aura ei ollut vielä ehtinyt ajaa pyöräteitä. Töistä päästyä suoraan nukkumaan, tokkurainen herääminen illalla 16-17 aikaan, ruokaa, Netflixiä ja taas nukkumaan että jaksaa herätä. Ei sopinut minulle, olin aivan koomassa ja mikään elämässä ei kiinnostanut.

Vierailija
20/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä on aikaista aamua (harvoin, meillä yks työntekijä tekee sitä), herään 4.25. ja menen kuuteen töihin. Noi aikaisetkin aamuvuorot on ihan mukavia vuoroja, jos vaan tottuu rytmiin. Aamulla on kiva olla liikkeellä, kun on vielä hiljaista ja ihmiset vasta heräilee. Ja kun pääsee kahdelta, niin ei ole iltapäiväruuhka vielä alkanut. 

Yhdeksältä illalla pitäis olla unessa, jotta jaksaa oikeasti työpäivän.

Jos teen vaan satunnaisesti yhden vuoron, saan nukuttua 4-5 tuntia ja menen silloin töiden jälkeen nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan