Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen yli 30 vee sinkku

Vierailija
29.08.2019 |

Onko ketään muuta joka pelkää jäävänsä loppuelämäkseen yksin. Mua ei oo kukaan oikeesti viä koskaan rakastanu ja oon jo 34. Surullista....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 v,  ja käyn hakemassa rakkautta lomamatkoilla.

Se riittää minulle hyvin, ei riitelyjä yms.

Vierailija
2/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tullut hyvää miestä vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea astelee eteen kun lakkaa yrittämästä.

Vierailija
4/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa Gambian-matka niin saat vaikka sata miestä.

Vierailija
5/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse osata myös olla avoin ja tehdä aloite jos joku todella kiinnostaa. Pitää tuntea itsensä hyvin ja avata kaikki epävarmuudet esim terapiassa

Vierailija
6/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin. Ei todellakaan näin.

Jos on oikeasti ollut yli 30 vuotta yksin niin vain idiootti lakkaa yrittämästä ja antaa kohtalonsa sattuman varaan. Sattuman, joka on historiallisen trendin mukaan vielä äärimmäisen epätodennäköinen. Tuossa tilanteessa täytyy yrittää. Yrittää entistä kauheammin. Yrittää ja epäonnistua. Ethän sinä neuvo rikastumaan pyrkivääkään laittamaan rahojaan lottoon? Ethän?

Vierailija
7/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin, että kun lakkasin yrittämällä yrittämästä saada miestä ja rennosti vaan kävin ulkona tutustuen ihmisiin ilman paineita niin kas vain, se sopiva kumppani käveli elämääni! En tiedä, olinko itse sitten niitä, jotka yrittivät liikaa ja se näkyi epätoivoisuutena tjtn.

Se, että lakkaa yrittämästä, ei tarkoita sitä, että jää kotiin nöhjöttämään, josko se joku sieltä kotoa tulisi hakemaan, ehei! Eläkää, reissatkaa, käykää harrastuksissa, ulkona, kokeilkaa uusia juttuja ja tutustukaa ennakkoluuloitta uusiin ihmisiin! Kyllä sitä sitten jonkun kanssa alkaa synkata ja loksahtaa kohdilleen. :)

Vierailija
8/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Yrittää entistä kauheammin. Yrittää ja epäonnistua. Ethän sinä neuvo rikastumaan pyrkivääkään laittamaan rahojaan lottoon? Ethän?

No itseasiassa kyllä kehoitan. Ei sitä koskaan tiedä milloin natsaa.

Vierailija
9/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 v,  ja käyn hakemassa rakkautta lomamatkoilla.

Se riittää minulle hyvin, ei riitelyjä yms.

Mitä aiot vanhana tehdä? Muut isovanhemmat menevät joulua viettämään lastenlasten kanssa. Mihin sinä menet yksinäisenä 65-vuotiaana naisena?

Vierailija
10/10 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Mä oikeastaan tiedän, että jään yksin. Tällä hetkellä käsittelen sitä surua ja päästän irti siit parisuhdeunelmasta. Sattuu tällä hetkellä tosi paljon, mutta toivon, että kipu hellittää jossain vaiheessa. Kaikki ei vaan saa kaikkea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan