BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei tietenkkän,kun rangaistusta kärsitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIssä vatun tynnyrissä tuo Horina on kasvanut? Pappilan hätävara. Ei tiedä edes mikä moussaka on.
Selkeästi sivistyneemmässä kodissa on kasvanut missä sinä. Fiksu ihminen kysyy jos ei jotain tiedä. Siinä ei ole mitään hävettävää, se on normaalia. Tyhmä ei kysy, eikä tyhmää kiinnosta uuden oppiminen.
Tarina on oppinut hienon käytöksen ja ei kiroille tai nimittele ketään.
Sinä olet keksinyt lapsenomaisesti pilkkanimen Horina. Pappilan hätävara? Luuletko olevasi nokkela ja fiksu?
Menikö, Loru, sulla tunteisiin tämä? Mene välillä yliopiston kuppilaan lounaalle ja kävelylle.
Ei mennyt tunteisiin. Enkä ole Loru, enkä arvosta tuollaista lapsellista: "Menikö tunteisiin" lällätystä ja vielä lapsellisempia pilkkanimiä.
En käy yliopisto kuppilassa, ja kävelyllä ja lounaalla olen käynyt.
Miksi et itse menisi yliopistoon?
Ja miksi et menisi kävelylle ulos luontoon tai ihan juoksemaan vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkeja (ei välttämättä järjestyksessä):
Kevin, Helmeri, Timo, Tarina, Tupu, MarkoInhokkeja/ärsykkejä:
Ville, Mira, Eevis,Alkaa nyppiä:
Krisu, Anu, MillaEi herätä tunteita:
JukkaOliks niitä muita?
Kivat, että Markostaki tykätään.
Ite oon alkanu tykää Markosta ihan eniten.
Mä menisin Markon kanssa mielusti naimisiin, niin ihana mies se on. <3
Markon pelitaktiikkana on olla aluksi täysin huomaamaton, ettei ärsyttäisi ketään. Ja sitten jossain vaiheessa astua kunnolla framille ja napata koko potti;)
Se on trollien Marko neverhööd!!
Oon namilakossa pikkasen kertyy nestettä suuhun kun noi vetää noita😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen muna Helmerillä on? Jotenkin tulee mielikuva, että sillä on sellainen liero, onkimato. Ohut eikä kovin pitkä. Onko ketään nähnyt?
ILMOITIN YLLÄPITÄJÄLLE ASIATTOMAKSI. Poistetaan siis heti !
OLET ÄLYKÄS KUN HUUDAT JA LAINAAT ILMIANTAMAASI VIESTIÄ
OIKEA NEROPATTI!
Krisu on ihanan hiljaa ollut viime tunteina.
Vierailija kirjoitti:
Omat lempparit (Ei järjestyksessä):
Kevin
Krisu
Tarina (tuo hyvää materiaalia taloon)
Kimmo
Helmeri
TimoKaikki muut saisivat poistua (Erityisesti Eevis, Milla ja Jukka!!!)
Muuten ok mutta Eevis myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko eevis käynyt suihkussa kun sen jälkeen kun jukka veti häntä eilen paljaalla? Ihan oksettaa tuo eeviksen likaisuus
Mene fobian kanssa terapiaan. Eevis kävi aamulla suihkussa. Rennompaa otetta elämään. Kyllä se siitä 😉
Oletko kenties eeviksen kaveri yhtä oksettava
Mun mielestä Tarinaa on haukuttu vähän liikaa tällä palstalla. Onhan hän todella puhelias ja aivan yli-innokas sekä tykkää puhua mielellään omista tunteistaan ja ajatuksistaan, muttei hän silti ole ainakaan mun mielestä niin itsekeskeinen kuin täällä väitetään. 24/7 kattoessa on käyny monesti ilmi, että hän on ollut ymmärtäväinen esim. Villeä kohtaan ja suhtautunut Villen tarinoihin ja muihin juttuihin kiinnostuneesti ja kunnioittavasti (vaikka voisi olettaa muuta). Myöskin Timon juttuja Tarina kuuntelee mielellään ja varmaan muidenkin, eikä mulle siksi oo jääny kovin itserakas mielikuva Tarinasta. Ja yleisesti ottaen ihmisethän tykkäävät puhua itestään. Tarina on vaan niin kauhean perusteellinen (turhankin) että hänestä jää vahva mielikuva muille. Muutenhan Tarina on selkeästi hyväntahtoinen tai ainakin pyrkii olemaan.
Eevis ja Jukka sen sijaan ovat todella itsekeskeisiä valloittamalla joka ilta yhteisiä tiloja itelleen panemista varten ja puhuvat muutenkin touhuistaan liian avoimesti, mikä varmasti on kiusallista joillekin.
On kyllä ihan uskomatonta ettei vieläkään nähdä bileitä... Huomenna liian myöhä moiselle touhulle plus ei kellään fiiliksiä kun häätö jännittää. Tämä ilta olisi ollut juuri sopiva. Vaikea nähdä mitä ihmettä tuotanto on ajatellut, kerran viikossa bileet ei ole todellakaan liikaa.
Matami Röhelinit eli Tarina ja Mira yrittävät pakottaa porukkaa kerralla pk-huoneeseen, muta onneksi Timo ja Jukka panevat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko eevis käynyt suihkussa kun sen jälkeen kun jukka veti häntä eilen paljaalla? Ihan oksettaa tuo eeviksen likaisuus
Mene fobian kanssa terapiaan. Eevis kävi aamulla suihkussa. Rennompaa otetta elämään. Kyllä se siitä 😉
Oletko kenties eeviksen kaveri yhtä oksettava
eikö oo jo parempi fiilis ja en oo Eeviksen kaveri. Mukavaa iltaa.
MUUNSUKUPUOLINEN KEVIN KÄVI RIPULOIMASSA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen muna Helmerillä on? Jotenkin tulee mielikuva, että sillä on sellainen liero, onkimato. Ohut eikä kovin pitkä. Onko ketään nähnyt?
ILMOITIN YLLÄPITÄJÄLLE ASIATTOMAKSI. Poistetaan siis heti !
Ei kannata kertoa trolleille, että ilmoittelet heidän viestejään. Se saattaa innostaa heidät kirjoittamaan lisää vastaavia juttuja.
Täällä on ollut aika rivoja kommentteja, en tiedä missä yp:llä raja kulkee, poistetaanko tämmöinen. Joka tapauksessa ei kannata mainostaa asiaa.
Älkääpä huudelko täällä ja älkää niin hävyttömästi kirjoittako. Pidetään tämä palsta suhtkoht siistinä ettei tarvii poistaa koko keskusteluketjua. Mihinkäs me sitten kirjoiteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tarinaa on haukuttu vähän liikaa tällä palstalla. Onhan hän todella puhelias ja aivan yli-innokas sekä tykkää puhua mielellään omista tunteistaan ja ajatuksistaan, muttei hän silti ole ainakaan mun mielestä niin itsekeskeinen kuin täällä väitetään. 24/7 kattoessa on käyny monesti ilmi, että hän on ollut ymmärtäväinen esim. Villeä kohtaan ja suhtautunut Villen tarinoihin ja muihin juttuihin kiinnostuneesti ja kunnioittavasti (vaikka voisi olettaa muuta). Myöskin Timon juttuja Tarina kuuntelee mielellään ja varmaan muidenkin, eikä mulle siksi oo jääny kovin itserakas mielikuva Tarinasta. Ja yleisesti ottaen ihmisethän tykkäävät puhua itestään. Tarina on vaan niin kauhean perusteellinen (turhankin) että hänestä jää vahva mielikuva muille. Muutenhan Tarina on selkeästi hyväntahtoinen tai ainakin pyrkii olemaan.
Eevis ja Jukka sen sijaan ovat todella itsekeskeisiä valloittamalla joka ilta yhteisiä tiloja itelleen panemista varten ja puhuvat muutenkin touhuistaan liian avoimesti, mikä varmasti on kiusallista joillekin.
Tarinan äiti on pappi ja Tarina tuossa raamattumaailmassa kasvanut, jossa Villekin on nyt.
ei siinä ole mitään itselleen vieraan/oudon ymmärtämistä tai hyväksymistä vaan ihan Tarinan peruselämää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat ettei Tarina suhtautuisi Villen juttuihin ymmärtäväisesti?
Erikoisin kommentti ikinä. Tarinahan on pappilassa kasvanut täysin samoin arvoin joita Villekin tuo esiin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan äiti on pappi ja Tarina tuossa raamattumaailmassa kasvanut, jossa Villekin on nyt.
ei siinä ole mitään itselleen vieraan/oudon ymmärtämistä tai hyväksymistä vaan ihan Tarinan peruselämää.
No niin, mutta Ville on tuonut toisinaan niin kärkkäitä mielipiteitä esille, että ois voinu luulla Tarinan takertuneen sellaisiin juttuihin vahvastikin. Mun pointti oli se, ettei Tarinaa voida pitää ainakaan suvaitsettomana.
Eikös vanhoissa bb kisoissa ollu tupakkikieltoja. Kuinka moni nykyisistä asukeista polttaa. Se sais pinnat lyhenemään eräiltä.
Milla on ällö, muuta ei ole kuin perseen heilutus ja vatkaus ja jotenkin ärsyttävän näköinen.