BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukka ja Milla hiplaavat toistensa käsiä ja vaihtavat lempeitä katseita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selän takana puhuminen on ihan normaalia ja usein harmitontakin, kaikkea ei haluta sanoa asianomaiselle ääneen, koska se tulehduttaisi välejä, mutta omaa oloa halutaan silti purkaa: https://vaestoliitonblogi.com/2016/06/27/kaikista-puhutaan-selan-takana/
Aika paljon tuolla miehetkin puhuu toisistaan selän takana, että ihan turha sukupuolistaa tätäkään asiaa.
KIITOS!!!👍👍 JUURI NÄIN TÄMÄ ON. OLET VARMAAN MENSASSA👍. ENKÄ VITTUILE. MIEHET "JUORUAA" MYÖS
Rauhoitu.
BB vieraiksi ei oikein pääse kun entiset BB asukkaat ja radiojuontajat. Vehviläinen ei oikein vielä sujuvasti osaa haastatella, ehkä oppii.
Jukka siellä jo silittelee Millaa hellästi. Aiaii mitähän eevis tuumaa tästä
Siihen nähden että Helmeri sanoo huolehtineensa siskostaan äidin kuoleman jälkeen kovin taitamattomasti leikkaa edes
Sämpylöitä kahtia. Eilen keitti nuudeleita puoli tuntia. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Anun läsnäolo talossa täysin turhaa.. Ei tuota yhtään mitään. Himaan vaan lastensa luo!! Ei tee muuta kuin makoilee päivästä toiseen viltin alla tympeä ilme naamallaan ja hierotuttaa muilla itseään milloin päästä, milloin jaloista. Onko oikeasti kipeä? Luulosairas? Vai eikö psyyke kestä?
Ei johdu lapsista millään lailla, mun mielestä myös äidillä on oikeus olla BB talossa siinä kuin isälläkin, mutta Anu vaan on hyvin haalea persoona. Vaikka oon kuinka yrittäny päästä perille, en oo muuta ssanu selvää kun että tykkää liikkua ja jätti burn outin takia työnsä kun lapset oli pieniä. Enempää ei aaukee vaikka kuinka seuraan ja seuraan ja seuraan : I
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itsekkään halua katsoa mitään kauhua.
Sama.
Kun on alle kymmenvuotiaana katsonut niitä salaa sohvan takaa ja muistaa ne leffat edelleen nelikymppisenä, niin ei koe enää mitään tarvetta katsoa kauhuelokuvia.
Joskus on vahingossa tullut katsottua, kun ei ole etukäteen ottanut selvää genrestä.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö eevis pesulle, panoksia?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeva-Leena on mielestäni ihan kaunis, mutta ällöttää hänen epähygienisyys... Tulee mielee eräs entinen luokkakaveri, hän ei peseytynyt usein.. Todella epämiellyttävää olla sellaisen seurassa.
Käykää ihmiset suihkussa :)
Kiero huumorintaju mulla, naurattaa kun vähän välein miltei jokaisella sivulla joku kysyy Joko Eevis on käynyt suihkussa?
Ps. Tuntuu, että olisin nähnyt jossain aikaisemminkin Eeviksen. Näyttää tutulta.
Näyttää minusta ihan Heli Palsanmäeltä (Huutokauppakeisarin vaimo).
Niin minustakin!! Laihempi ja punapäinen Heli.
Anu siellä keittiössä Millan puolesta lupaa, että voi leikata gluteenittomia sämpylöitä samalla veitsellä kuin tavallisia.
Anulla on itsediagnosoitu keliakia, mutta oliko Millalla oikeasti diagnosoitu? Toivottavasti ei, kun Anu on ottanut asiakseen hoitaa Millan puolesta nämä ruokarajoitusten säännöt.
Murunenkin gluteenia tekee pysyvää tuhoa keliaakikon suolistossa!
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden että Helmeri sanoo huolehtineensa siskostaan äidin kuoleman jälkeen kovin taitamattomasti leikkaa edes
Meinaatko, että sisko kuoli nälkään?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä siskolla ollu isä huolehtimassa noista perusarjen tarpeista, Helmeri ehkä enemmänkin henkisenä huoltajana ollu, phunu köulunkäynnin tärkeydestä ja tsempannu aina vaikeilla hetkillä.
Siinä roolissa sisarus on kuitenkin eri kuin jompi kumpi vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Anu siellä keittiössä Millan puolesta lupaa, että voi leikata gluteenittomia sämpylöitä samalla veitsellä kuin tavallisia.
Anulla on itsediagnosoitu keliakia, mutta oliko Millalla oikeasti diagnosoitu? Toivottavasti ei, kun Anu on ottanut asiakseen hoitaa Millan puolesta nämä ruokarajoitusten säännöt.
Murunenkin gluteenia tekee pysyvää tuhoa keliaakikon suolistossa!
Juuri näin, ei samoja veitsiä, ei samoja ottimia, ei leikata samoilla pinnoilla, ei käytetä samoja paahtimia, ei oteta levitteitä samoista rasioista. Oikea keliaakikko ei siedä muruakaan gluteenia, ei muruakaan.
Tarina on naisista mielenkiintoisin hahmo, muut tosi tai aika pliisuja. Tarina ärsytti eka jaksossa aika lailla, mutta olen oppinut tykkäämään. Positiivisia ihmisiä saisi olla enemmänkin, naama norsunv*lla olevia ihmisiä on ihan riittävästi.
En ole eilisillan jälkeen katsonut, mitä noi tekevät, mikä tehtävä? Onko kaikki toisiijnsa kahlehdittu käsiraudoilla parittain?
Jo hyytyi eeviksen typerä hymy kun joutui käsirautoihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa naisena niin päähän tämä kaksinaismoralismi. Nainen ei edelleenkään saa nauttia seksistä ja luoja paratkoon jos siihen suhtautuu mutkattomasti! Jos keskustelun sävy on seksuaalinen niin nainen häipykööt häveliäänä toisaalle. Ei pidä suutaan avaaman. Praise be.
Mä oon nainen, ollut aina estoton ja rivo suustani. Ketään, siis ketään ei ole se haitannut, vaan monet nimenomaan pitävät sitä personaanassani. Mutta mulla on myös tilannetajua ja sosiaalista silmää eli osaan lukea, milloin on sopivaa kertoa ja puhua sellaisista asioista ja mihin tilanteisiin estottomuuden esiintuominen sopii. Tosin kerran yhissä juhlissa päätin kokeilla aika aikaisessa vaiheessa kepillä jäätä ja huomasin heti, että vastapuoli ei ollut tottunut tämmöisiin juttuihin, joten en jatkanut juttua ja vaihdoin aihetta. Jos tutustun uusiin ihmisiin, yritän ensin lukea ja tunnustella, että onko tuo ihminen sellainen, jolle voi tämmösistä asioista puhua ilman kiusaantumista tai pystyynkö hän vastaanottamaan sellaista. Jos totean, että hän pystyy, saatan alkaa pikkuisen heittää rivompaa läppää tai kertoa jotain pikkusen intiimimpää ja katson, miten toinen reagoi. Jos hän lähtee mukaan, niin sit juttu lähtee monesti hiljalleen ihan luonnostaan menemään semmoisiin aiheisiin ja toinen saattaa jopa helpottua, että ihanaa, kun näistä ei tartte puhua häpeillen. Jos taas oon tehnyt väärän tulkinnan, niin en jatka juttua, vaan pysyttelemme muissa aiheissa. Joskus taas voi käydä, että se toinen on se, joka rikkoo jään. :D
Tässä ei siis varmaan useita ärsytä se naissukupuoli, vaan tilannetajuttomuus ja seksin jauhaminen silloinkin, kun se ei ole luontevasti aiheena. Naisen estottomuuskin on nykyään ihan fine, mutta tilannetaju on niin miehellä kuin naisella hyvä olla. Mulla ei oo 24/7, joten en tiiä, mitä Krisu on tarkalleen laukonut, mutta kuulostaa mun korvaan ihan yhtä tilannetajuttomalta kuin Eeviksenkin käytös, varsinkin jos muut oikeesti lähtivät kiusaantuneina paikalta. Toki talon henkeen kuuluu, että ihmisistä tulee esiin kaikenlaisia piirteitä eikä ne aina kaikkia miellytä, mutta toisten kiusaantuminen on usein merkki, et nyt voisi vähän rajoittaa ja jättää nuo jutut sopivampaan tilanteeseen. Esimerkiksi jos tulee porukassa vaikka luonnostaan puhe jostain fetisseistä ja fantasioista, niin siinä on täysin ok jakaa omia ajatuksiaan, jos haluaa. Ite käynyt monesti tämmösiä keskusteluita ja kertonut omistani täysin avoimesti eikä siinä mitään. Mut Eevis ja Jukkakin ovat muiden edessä ihan harrastaneet käsipeliä ilman että ovat kysyneet, onko tää teille ok. Se on tilannetajutonta. Siinä ny taas ei oo mitään ihmeellistä, jos privaatisti touhuavat ja viihtyvät toistensa seurassa, oli sitten tunteita tai ei.
Tämä! 👆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sämpylöitä kahtia. Eilen keitti nuudeleita puoli tuntia. Voi voi.Meinaatko, että sisko kuoli nälkään?
Helmeri on mielestäni tosi kiva persoona, mutta myönnettävä on että hänellä ei ole edes alkeellisia ruuanlaittotaitoja. Kukahan hänen ruokansa tekee siviilissä, vai elääköhän einesruuilla ja ulkona syömällä?
Vierailija kirjoitti:
Tarina on naisista mielenkiintoisin hahmo, muut tosi tai aika pliisuja. Tarina ärsytti eka jaksossa aika lailla, mutta olen oppinut tykkäämään. Positiivisia ihmisiä saisi olla enemmänkin, naama norsunv*lla olevia ihmisiä on ihan riittävästi.
Tarinako POSITIIVINEN??!!!
Vuoden vitsi. Imee energian kaikilta, pyörii vain oman napansa ympärillä. Ei edes kuuntele ketään, hokee vaan kaikkeen MITEN MAHTAVAA, HEI KIVA, MÄ OON NIIN KIITOLLINEN TOSTA päläpälä, sama kasetti pyörii. Jos toi on positiivisuutta, minä olen englannin kuningatar.
Samaa kattonu kans. Kaikki ei vissiin tajuu Miran huumoriakaan, kun läpällä heittelee juttuja montaa tosikkoa hämmentää vaikka selkeesti vitsailee. Huumorintajujakin on niin erilaisia.