BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
En oo kattonut koko illanviettoa, joten kysyn, miten eevis antoi Jukalle pakit? Mitä nää Jukan selibaattihöpinät oli. Oliko Eeviksen jutut liikaa Jukalle?
Miks me tykätään Timosta niin paljon vaikka onhan hän aika vaivautunut tuolla😁
Vierailija kirjoitti:
Jukka on vaan menettänyt kahden viikon aikana, ei oo saanut mitään. Huomenna olis frendin hautajaiset joissa ei oo paikalla.
Tietääkö Jukka, että se kaveri on kuollut? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, Jukka saattaa lähtee vielä himaan. Aika koville otti eeviksen kylmät pakit.
Mitä on tapahtunut tänään? En oo kattonut klo 14 jälkeen
Puhuneet tyhmiä, saaneet palkinnoksi saunan ja hyvää ruokaa ja hajoilleet sen jälkeen, osa suunnitellut kotiin lähtöä
Tupu, Anu ja Mira nauroi itsensä tärviölle pihalla miettiessään vessakiellon aiheuttamaa kakkoshätää ja ongelman ratkaisua. Oikeesti ihan kaikki puhuu tuolla roisisisti all the time.
Hyvä keskustelu Kimmolla, Villellä ja Jukkiskin tuli purkamasn särkynyttä sydäntään, tosin ei tajua itse sitä.
Mitä tuo jukka valittaa... senkus lähtee kalppimaan
koska eevis antoi pakit? kertokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka on vaan menettänyt kahden viikon aikana, ei oo saanut mitään. Huomenna olis frendin hautajaiset joissa ei oo paikalla.
Tietääkö Jukka, että se kaveri on kuollut? :(
Tietää koska itse kertonut ja myös miten kuollut.
Sanokoon muut mitä sanovat, mutta minusta Ville on välillä ihanan lämmin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, Jukka saattaa lähtee vielä himaan. Aika koville otti eeviksen kylmät pakit.
Mitä on tapahtunut tänään? En oo kattonut klo 14 jälkeen
Ei mitään.
kiva kun Ville tsemppas Miraa :)
Toi Villehän on aivan ihana kun lohduttaa Miraa! Tosi kauniisti ja aidosti puhuu ja hän on sentään itekkin äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ole ikinä tykännyt ja olen vaan ihmetellyt että missä on se upea supliikki maailmanmies Timo josta täällä jauhetaan, kun suurin piirtein kaikki hänen keskustelunsa on niin vaivautuneita ja tihkaisevia että joudun yleensä vaihtamaan kanavaa koska en kestä odottaa milloin keskustelu pääsee käyntiin. Lähinnä on sellainen olo koko ajan kuin vanha opettaja keskustelisi vaivaantuneena aikuiseksi kasvaneiden oppilaidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Timo on herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo heitti just hyvin äsken. Että mikä pointti tuossa on että laulaminen on kielletty, mutta on ok heittää punasesta sukasta ja halosta läppää.
Tekijänoikeusmaksut.
Ei noista vanhoista lasten- ja kansanlauluista mitään tekijänoikeusmaksuja mene
Jos annetaan laulaa, niin laulavat muutakin.
Milla ei todellakaan pitänyt kassalla kärryistä kiinni ja silti heitteli lisää ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon muut mitä sanovat, mutta minusta Ville on välillä ihanan lämmin ihminen.
On minustakin. Jeesushöpinöistä en tykkää, mutta kyllä melkein tuli tippa linssiin siitäkin miten Ville eilen lohdutti Miraa, kun Mira kysyi että miten Ville pystyy olemaan niin rauhallinen, niin Ville osasi vastata siihen jotenkin niin rauhallisen pehmeästi, että Mirakin rauhoittui samantien :) Muistutti Miraa siitä, että joitakin on vaan pakko äänestää ja että eiväthän he tiedä miten tiukille äänestys on mennyt ja omalla kohdallaan Ville osasi odottaakkin sitä, että on nimettynä.
589485983 kirjoitti:
Ou mai gaad - Mä nyt vihdoin tilasin ruutuplussan ja se muutti kaiken. Kristian on kamala. Hänellä on likainen puhetyyli. Se ei ole enää hauska. Tupu puhuu pitkään ja softisti. Jopa Villen jutut on ihan ok - hän ei saarna enää. Tarina on rasittava AINA!!!!!!! Vaihdan aina kameraa, kun hän tulee - hän puhuu liian pitkään. Ketäkiinnostaa. Ruutuplussa ei ollenkaan niin paha - äänet selkeät, ihan ok.
Minä ainakin jaksan kuunnella Tarinaa. Sinua ei kiinnosta, se on ok, mutta joitakin muita voi kiinnostaa Tarinan, Kevinin ja Timon jutut.
Sitä panettaa.