Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
15761/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB: asukkaat kokoontukaa sohvalle!

Vierailija
15762/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Tupu rupes itkemään sen takia, koska häntä hävettää olla tuolla, kun nuo yhdet puhuu tollasia hirvityksiä.

Tupu tietää että hänen lapset ja lapsenlapset kattoo tota ohjelmaa koko ajan, ja nyt hänestä on inhottavaa, kun ne pienet lapset joutu kuuntelemaan ne eeviksen törkyjutut.

Missä näin on sanottu? Tupu sanoi että hän rupesi miettimään "missä ne on". En minä huomannut mitään yllä manitun kaltaista puhetta.

Ootte te vaan surkeita ihmistuntijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15763/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikähän ylläri bb:llä on, kun ovet on kiinni?

Laivaillallinen

Vierailija
15764/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

asukkaat sohvalle BB

Vierailija
15765/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun suomalaiset olisi empaattisia niin meillä kaikilla olisi vähän parempi olla

Vierailija
15766/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perseenhajuset sormet vaan jatkuu.

Vierailija
15767/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nyt ole vinaa niin tää oli tässä.

Vierailija
15768/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu: Terskanhajuset sormet nönnönöö.

Timo: KRISU!

Vierailija
15769/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan päivätehtävä on onnistunut

Vierailija
15770/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville ja Timo pihalla ihan hiilenä Krisun sukkajutusta. Tarina ja Kevin ei halunneet kuulla mistä on kyse.

Mä haluaisin nähdä Timon "hiilenä"😃 Vaikea kuvitella.

Timo on kylläkin ihan oma rauhallinen itsensä,

Ville käy kuumana, kun maailmassa on muitakin kuin hän.

Vierailija
15771/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-ovet määrättiin suljettaviksi!

Vierailija
15772/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville imitoi, matki Krisua, niin Krisu vähän loukkaantui eikä uskonut että on hän. Josko alkaisi nyt vähän miettimään ulosantiaan. Muut tunnisti heti Krisuksi.

Kyllä Krisukin sen tunnisti. Vilkutteli kädellään sen merkiksi.

Vierailija
15773/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Tupu rupes itkemään sen takia, koska häntä hävettää olla tuolla, kun nuo yhdet puhuu tollasia hirvityksiä.

Tupu tietää että hänen lapset ja lapsenlapset kattoo tota ohjelmaa koko ajan, ja nyt hänestä on inhottavaa, kun ne pienet lapset joutu kuuntelemaan ne eeviksen törkyjutut.

Missä näin on sanottu? Tupu sanoi että hän rupesi miettimään "missä ne on". En minä huomannut mitään yllä manitun kaltaista puhetta.

Ootte te vaan surkeita ihmistuntijoita.

Ketään ei kiinnosta sun omasta päästä keksityt paskapuheet.

Vierailija
15774/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo pieree taas! Sekö se on se sen protesti, jota aamulla kuulutti, paskan hajussa koko päivän.

Vierailija
15775/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksissä on kaikki sallittua kos kumpikin haluu. Itse oon vähän konservatiivinen mutta miten muut toimii ei oo mun asia tuomita.

Olen samaa mieltä mutta. Jos joku ihminen ei halua kuunnella toisten anaalikusi juttuja, niin pitääkö hänen yli kävellä vai voisiko ne jutut kertoa sitten sellaisten kesken ketkä niitä haluaa kuunnella.

Se joka ei halua kuunnella lähtee pois ja sillä selvä.

Ei se ihan noinkaan mene. Pitää niitä muita ihmisiä ottaa vähän huomioon ja osata jotain suodatinta käyttää.

Ei se niin mene, että hyvin käyttäyttyvien pitää poistua ja osata ennakoida milloin joku törkyturpa meinaa ehkä kertoa paskajuttuja.

Vierailija
15776/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Haluatko että lopetan kirjoittamisen?

Se on helppoa.

Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.

Pahoittelet vain sitä ja myönnät että se oli epäreilua.

Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.

Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.

Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.

Tässä nähdään mikä ihminen oikeasti olet.

Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.

Mene pois!

Jos osaat lukea niin tiedät mitä sun pitää tehdä että menisin pois!

Olin oikeassa. Et pysty myöntämään että on väärin syyttää yhtä ihmistä 15 000 ketjun kaikista viesteistä.

Olet aika heikko ihminen.

Sinulla on vain egon nostatus mielessäsi, eikä sinua kiinnosta KENENKÄÄN tunteet. Haluat vain ylentää itseäsi toisia syyttelemällä.

Mitä jos toimisit kuten normaalit ihmiset. Poistattaisit inhottavat viesti ja pitäisit turpasi kiinni?

Ei onnistu koska sinun pitää saada syytellä ihmisiä sellaisestakin mitä he eivät ole tehneet.

Saat sitä huomiota sitten ja riitaa aikaiseksi.

Nolo olet.

Liian vaikea vain pyytää anteeksi.

Mitä helvettiä! Minä olen ton kirjoittaja ” onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.”

Niin että mikä tossa nyt nyt vedättää hernettä nenään? Edelleen samaa mieltä, en pystyis syömään tuolla mitään, mihin eevis on pesemättömillä käsillään koskenut. Mikä tässä on nyt se ongelma?

Ääää

mahdollinen aliravitsemus?

Vierailija
15777/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätehtävä on onnistunut!

Keittiöön on katettu 3 buffetpöytää aiva tyyliin herkkuja.

Ja viinejä.

Vierailija
15778/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 pulloa viiniä ja hieno ateria. krisu ison kupin kanssa viinipullolla.

Vierailija
15779/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu: VIINILASIT VIINILASIT

Vierailija
15780/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pese käsiä

Ketju on lukittu.