BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Siis miks ne ei antanu ääniä Eevikselle tai edes Jukalle?? Varsinkin Eevikselle, joka laiska makoilija, epähygieeninen, ällävikainen, jauhaa liikaa, kiimainen nysvääjä ja koko ajan sellainen omahyväinen virne naamalla. En itse kestäis kattoo tuollaista makoilijaa yhtään. Jotenkin epäkunnioittavaa muutenkin muita kohtaan tuo molempien jatkuva seksin harrastaminen. Ihmettelen ettei Krisu antanu ääniä noille tai varsinkaan Jukalle?
Antohan Mira ja Tupu Eevikselle ääniä. Makoilu ei vielä häiritse ja tekemättömyys, kun talossa on paljon jengiä. Sitten myöhemmillä viikoilla se rupee ärsyttämään enemmän.
Jukkahan oli loistava tällä viikolla viikkotehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi nyt on?
Krisu hirveellä kiireellä ja kiimoissaan nyt kaatamasa noita vähiä viinaksia. Juu, ei hänellä ongelmaa ole. :D
Varmasti sinäkin olisit innoissasi ottamassa rentouttavan viinitilkan jos olisut käytännössä yksin luotsannut vaativan viikkotehtävän läpi tuon apinalaumaa johtaen, josta osaa ei kiinnostanut tehtävä lainkaan.
Sepä se, että en olisi. Alkoholi ei määrittele mun rentoutumistani.
Tuo kiire lähinnä ihmetyttää. Kuppia ei saa edes kunnolla tyhjäksi hutastua, niin uusi satsi samantien kitaan. Kunnon juoppoilua.
Juu kyllä on kunnon juopottelua nyt voi hurja. Laita live kiinni jos et kestä katsella noin hurjaa juopottelua!
Juopottelusta en ole puhunut mitään. Lähinnä hämmästelin tuota nuoren ihmiset alkoholin vimmaa.
Mä olen vaihtanut kyllä kameraa, että ole huoleti. Ei tarvi räyhätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miks ne ei antanu ääniä Eevikselle tai edes Jukalle?? Varsinkin Eevikselle, joka laiska makoilija, epähygieeninen, ällävikainen, jauhaa liikaa, kiimainen nysvääjä ja koko ajan sellainen omahyväinen virne naamalla. En itse kestäis kattoo tuollaista makoilijaa yhtään. Jotenkin epäkunnioittavaa muutenkin muita kohtaan tuo molempien jatkuva seksin harrastaminen. Ihmettelen ettei Krisu antanu ääniä noille tai varsinkaan Jukalle?
Antohan Mira ja Tupu Eevikselle ääniä. Makoilu ei vielä häiritse ja tekemättömyys, kun talossa on paljon jengiä. Sitten myöhemmillä viikoilla se rupee ärsyttämään enemmän.
Loistava? Katsoitko liveä ollenkaan? Jukan takiahan tehtävä meinasi kusta kun olisi ollut pakko päästä panemaan Eevistä sviittiin ja Krisu joutui ojentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarina tulisi varmaan hyvin toimeen Saara Aallon ja Merin kanssa. Voisivat yhdessä vetää sitä nou fiöör -kerhoaan
Ei tulisi. Tarina varastaisi huomion Saaralta ja Saara Tarinalta. Meri-rakas voisi hyvin ottaakin Tarinan palvonnan kohteeksi, jos Saaran kanssa menisi lusikat jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko näytetty ekaa kauppareissua?
Katson 24/7 vähän jälkijunassa, kun saivat tietää viikotehtävän onnistumisesta ja suunnittelevat kauppareissua.
Tuli mieleen, että näytettiinkö edes sotä ekaa kauppareissua?
Aiemmin BB:ssä parasta hupia oli just ne kauppareissut, kun oli kaikenlaista säätöä. Harmi jos niitä ei nyt näytetä :(
Vain koosteessa. Ei näkynyt livessä, eikä suplassakaan, vaikka vehviläinen lupas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava, kun kinusi jatkuvasti lupaa päästä hieromaan erästä matkustajaa ja miten saisi hänen huomionsa. Ja vänkäsi Krisulle jatkuvasti.
Tupulta taas kaksi pistettä Timolle. Kaksi ikätoveria, kaikilla mittareilla täysin eri tasolla.
mikä vois olla ällöttävämpää kuin eevis leikkimässä kovaa muijaa, puhumalla römpsäsokeroinnista.
junttien kokoontumisajot olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkotehtävä onnistui ainoastaan krisun ansiosta.
Tarina ja kevin ja jukka ja eevis eivät asiaa parantaneet.Ihan turha nyt yhtä glorifioida, kyllä se viikkotehtävä onnistui ihan tiimityöllä, ei varmasti olisi riittänyt se, että yksi toimii oikein.
Yksi toimi oikein saadessaan kaikki muut toimimaan oikein eli iso peukku Kristian!
Tiimityötä silti. Kaltaistesi takia jotkut yritysjohtajatkin vetää niin kohtuuttoman suurta liksaa, kun jotku ajattelee, että johtajahan se on joka saa ne laiskapaska työntekijät tekemään, eihän niistä nahjuksista muuten mihinkään olis.
Kyllä se on tiimityötä, ilman muita ei Krisu olisi saanut tehtävää suoritettua, sitäpaitsi emme tiedä miten muut olisi kukoistaneet hommassa, olisi kapteenikin saanut vaihtua vaikka päivän vaihtuessa.
Mistä näkee nimeämiset? Pisteet ja perustelut?
Vierailija kirjoitti:
Kimmon pisteet laski kyllä mun silmissä.
Mutta kaikkia noita Timon nimeäjiä tuntuu yhdistävän se, että ovat jotenkin kateellisen oloisia, toivoisivat Timon pois tieltään niin saisivat enemmän itse huomiota. Noh, äänestän kyl itse heti taas Timoa kun äänestys vaan aukeaa.
Et hyväksy muiden mielipiteitä.
Olen yli 60v. ja en näe Timossa mitään.
Noista saisi lähteä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava? Katsoitko liveä ollenkaan? Jukan takiahan tehtävä meinasi kusta kun olisi ollut pakko päästä panemaan Eevistä sviittiin ja Krisu joutui ojentamaan.
Tietenkin katsoin.
Tehtävä ei ollut kusta sen takia. Sä vetelet vaan omia johtopäätöksiä yhden tunnin pätkästä, joka sattui maanantaina.
Kyllä Jukka ja Eevis olivat kärkkäitä tapaamaan toisiaan. Sitten tajusivat tilanteen.
Loppu viikon Jukka oli loistava viikkotehtävässä. Enemmän tuolla Tarina ja Kevin esim mokas, eivät pitäneet kiinni ruorista, perseilivät siivouksessa. Infossa ei ollut koko aikaa jengiä... jne. < isompia virheitä nämä oli, että tehtävä olisi voinut kusasta.
nyt tarina valistaa sukuelimistä. kohta alkaa taas jauhaminen siitä, että miehillä on vagina ja naisilla mulkku.
Hahhaaa paljastu taas tyhmyys
Vierailija kirjoitti:
kaikki ällöt nyt olkkarissa.
Parhaat!
Suosikkini: Kevin, Tarina, Eevis (ei ehkä jukka) Mira, Kristian, Tupu (vaikka on tylsä) Milla ja Hermeli
En niin välitä: Inhokki-Ville, tylsätimo, tylsäanu, tylsäjukka.
Jos joku unohtui tästä, niin hän on niin seinävaate, että ulos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee nimeämiset? Pisteet ja perustelut?
Jos sulla on 24/7, niin kelaat kakkoskameraa tunnin pari taakse päin.
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaa paljastu taas tyhmyys
Siis Jukalla. 😂😂😂😂
jukka kertoo miten nainen saa org... hohhoijaa. onko ihan pakko, luuleeko toi oikeesti että joku on häneltä saanut räjähtävän nautinnon. mopopoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi nyt on?
Krisu hirveellä kiireellä ja kiimoissaan nyt kaatamasa noita vähiä viinaksia. Juu, ei hänellä ongelmaa ole. :D
Varmasti sinäkin olisit innoissasi ottamassa rentouttavan viinitilkan jos olisut käytännössä yksin luotsannut vaativan viikkotehtävän läpi tuon apinalaumaa johtaen, josta osaa ei kiinnostanut tehtävä lainkaan.
No kyllä Krisu on alkoholin perään ja varmasti aika riippuvainen.
Juu kyllä on kunnon juopottelua nyt voi hurja. Laita live kiinni jos et kestä katsella noin hurjaa juopottelua!