BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä miettinyt itsekin. Eeviksestä jotenkin tykätään talossa.
Tosin tuo joutenolo ja makaaminen kyllä pidemmän päälle käy jollekin hermoon esim MIralle, vaan ei vielä, kun on niin paljon sakkia ei häiritse tekemättömyys.
En itekään tykännyt noista alun tekosistaan mutta tällä viikolla alkanutkin jotenkin tykkäämään Eeviksestä, on kohtelias ja ystävällinen, en ole huomannut mitenkään briljeeravan älykkyydellään vaan on sellainen kuin on. Vip-vieraat ovat osanneet hyvin haastaa henkilökuntaa, viihdyttävää katsottavaa.
Mä olen taas täysin eri mieltä. Jotkut miehet voivat viihtyä Eeviksen seurassa, kun tältä irtoaa välillä aika ronskiakin läppää mutta kukaan nainen Tarinaa lukuunottamatta ei tunnu viihtyvän Eeviksen seurassa. En usko, että Eevis tekee sitä tahallaan mutta ei oikein osaa aina huomioida muita ja tilannetajun puute. Esim. äskön selosti osalle porukkaa miten oli joskus näyttänyt lyhyillä hiuksilla ihan lesbolta tai transulta.
Ei ihan hirveän hyvää tilannetajua sanoa tätä porukassa, joka on täynnä vähemmistön edustajia. Samoin jatkuva viltin alla nysvääminen ja suoranainen esileikki muiden edessä on todella törkeää ja kertoo ettei hirveästi osaa ajatella muiden tunteita. Oli myös valmis mokaamaan viikkotehtävän, koska halusi seksiä. Ei ole myöskään tainnut ikinä osallistua mihinkään kotitöihin talossa vapaaehtoisesti.
Kauhean ahdasmielisiä nuo Tarina ja Kevin.
Vierailija kirjoitti:
Eevi muuten ok mutta liian tummaksi meikkasi. Sopii hyvin minihame saappaineen. Hyvä vartalo.
Ruma on meikilläkin, varsinkin suun omituiset liikkeet ja ulos pyrkivä kieli näkyy kun huulipuna vie huomion siihen.
wtf. Kelasin taaksepäin ja Kevin sanoi krisulle (noin 18.20), ettei krisun kannattas puhua sukupuolesta ja sen jaosta (biologinen, sosiaalinen jne) ollenkaan??? Kevinkö päättää mistä ihmiset puhuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ttu mulla menee hermot tohon sukupuolisössötykseen duolta T&K. On miehiä, naisia ja niitä, joita ei voida lääketieteellisesti määritellä täysin kumpaakaan, mutta heitä on hyyvin pieni vähemmistö. Mies voi pitää mekkoja ja meikata, nainen voi leikata kaljuksi ja kulkea smokissa. Ei jokaiselle päähänpistolle pidä keksiä uutta sukupuolta tai olla "sukupuolettomia". Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta ei se luo uusia sukupuolia.
Miksi ei saisi luoda uusia sukupuolia? Pitääkö kaiken mielestäsi pysyä aina samanlaisena, perinteisenä, vanhanaikaisena? Eikö ihmiskunta saa mennä eteenpäin? Eikö yksilö saa itse päättää millainen hän on ja mihin lokeroihin itsensä lokeroi, jos mihinkään? Miksi ihmiset joiden elämään esim. muunsukupuoliset eivät vaikuta mitenkään, ottavat asian niin vakavasti?
Älä viitsi suoltaa tollasta höpönlöpön pashaa.
Sukupuolia on tasan kaksi feminiini tai maskuliini, nekin jotka syntyy molemmilla värkeillä ovat lopulta jompaa kumpaa ei molempia.
Ihmisillä on liian vähän oikeita huolia elämässään kun pitää ruveta tekemällä tekemään niitä itselleen.
Kaikki tuo muunsukupuolisuus ja Eiffel-tornin rakastajat jne. ovat vain erikoisuuden tavoittelijoita, huomionhakuisia ja yritystä heittäytyä yhteiskunnan holhoukseen työkyvyttöminä.
Syntyy joilla on kummatkin värkit onko ne sitten intersukupuolisia. Ilmeisesti m.. na pieni koko ja pimppi myös
Olenko minä täysmulkku kun ilmiannan viestejä tässä ketjussa?
Milla ja Kevin suihkussa.
Nyt ainakin näkee Eeviksen tukasta, millon pesee sen seuraavan kerran, täynnä lakkaa, ei se pelkällä vedellä puhdistu. Ihan tatinainen oli jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää tuo sateenkaarikupla. Miettis välillä muita asioita.
Tarinan ja Kevinin elämien täytyy olla todella raskasta. Koko valveillaoloaika vatvotaan vain omaa sukupuolta, identiteettiä ja suuntautumista, mistään muusta ei osata puhua. Lisäksi loukkaannutaan koko ajan kaikesta aivan turhasta mitä kukaan ei ole tarkoittanut loukkaavaksi.
Minä en jaksaisi katsella noita enää.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo, Timo tai Anu voittaa. Ainoita tolkun ihmisiä tuolla. Kohta kaikki on kyllästyneitä noihin helvetin uunikkeihin yksisarvisiin ja lumihiutaleihin 🙄
Anu nyt ei ainakaan voita. Kotiin lasten luo. Kimmo vois voittaa. Vahvoilla Krisu ja Helmeri. Ei bb yleisö niin fiksua oo että äänestää älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Kevin suihkussa.
Onpa hölmön näkönen aikuinen karvaton nainen. Kyllä karvakolmio sopisi kehoon paljon paremmin kuin toi vauvanuken alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus mikä nokka tolla Kekellä :D
Tiedät varmaan mitä isonenäisistä miehistä sanotaan ;)
Aamulla näkyi Kevin suihkussa joten jokainen pystyi näkemään pitikö sanonta paikkansa.
No kerro kun jokainen ei ollut katsomassa!
Kerroin jo, Timolla oli isompi
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä täysmulkku kun ilmiannan viestejä tässä ketjussa?
Luultavasti sateenkaariuskis, eli yleensä joo.
Villeltä irtosi taas alapäävitsi :P
Voi luoja, Ville puhuu että olis ollut totaalisen laukan vaara jos olisi ollut 3 alkoholinjuojaa. Olispa ollut!
Miksi mulla tulee Eeviksen meikistä mieleen Diandra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä miettinyt itsekin. Eeviksestä jotenkin tykätään talossa.
Tosin tuo joutenolo ja makaaminen kyllä pidemmän päälle käy jollekin hermoon esim MIralle, vaan ei vielä, kun on niin paljon sakkia ei häiritse tekemättömyys.
En itekään tykännyt noista alun tekosistaan mutta tällä viikolla alkanutkin jotenkin tykkäämään Eeviksestä, on kohtelias ja ystävällinen, en ole huomannut mitenkään briljeeravan älykkyydellään vaan on sellainen kuin on. Vip-vieraat ovat osanneet hyvin haastaa henkilökuntaa, viihdyttävää katsottavaa.
Mä olen taas täysin eri mieltä. Jotkut miehet voivat viihtyä Eeviksen seurassa, kun tältä irtoaa välillä aika ronskiakin läppää mutta kukaan nainen Tarinaa lukuunottamatta ei tunnu viihtyvän Eeviksen seurassa. En usko, että Eevis tekee sitä tahallaan mutta ei oikein osaa aina huomioida muita ja tilannetajun puute. Esim. äskön selosti osalle porukkaa miten oli joskus näyttänyt lyhyillä hiuksilla ihan lesbolta tai transulta.
Ei ihan hirveän hyvää tilannetajua sanoa tätä porukassa, joka on täynnä vähemmistön edustajia. Samoin jatkuva viltin alla nysvääminen ja suoranainen esileikki muiden edessä on todella törkeää ja kertoo ettei hirveästi osaa ajatella muiden tunteita. Oli myös valmis mokaamaan viikkotehtävän, koska halusi seksiä. Ei ole myöskään tainnut ikinä osallistua mihinkään kotitöihin talossa vapaaehtoisesti.
Kyllähän nuo Hemmi ja Ville ainakin päivemmällä vip hytissään kakain olleessaan kehuivat Eevistä, kuinka hauska, fiksu ja spontaani on ja hyvä keskustelija ja juuri sopiva lisä heidän ryhmäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tarina ja kevin saa pukeutua "dragiksi", mutta kun krisu teki saman, nämä uniikit lumihiutaleet loukkaantuivat, tai ainakin kevin.
Tarina saa tehdä mitä haluaa 😤
"Hän seuraa rohkeasti intohimojaan ja lähtee avoimin mielin kokeilemaan kaikkea mahdollista hiljaisuuden retriiteistä rap-musiikin säveltämiseen."
= Ei noudata tehtävänantoa
= Kapinoi kun pyydetään tekemään osansa viikkotehtävän eteen
= Ei osaa eikä halua tehdä yhteistyötä
= Ei kykene olemaan poissa valokeilasta
= Ei kykene ajattelemaan ryhmän etua
= Ei hahmota kokonaisuutta
Ei Timonkaan pöytätavatvoo ihan kondiksessa. Nuoli vasenta jämnenpuolta. Syö kai jälkiruokaa ilm mitä noi ei jaksaneet.
Samoin Millan rinnatkin hyvin kuvattiin.