BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Onko niitä tissikuvia jossain? Kommentoikaa millaiset rinnat talon naisilla on?
Katso ruutu plussasta kun käyvät suihkussa, siitähän se selviää.
suihkua ei näytetä ja hyvä niin
Kyllä näytetään. Aamulla oli niin Kevinin pippelit kuin Millan peppulit näkyvillä
Luulin muuten, että ei olisi. Ensin Kimmo pesi hampaitaan ja yhtäkkiä sielkä olikin peput, pipulit ja MIllan sekän tatuointi.
Ja miten monta kirjoitusvirhettä voin saada yhteen kommenttiin:D
Joihinkin alastomuuden näkeminen vaikuttaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ttu mulla menee hermot tohon sukupuolisössötykseen duolta T&K. On miehiä, naisia ja niitä, joita ei voida lääketieteellisesti määritellä täysin kumpaakaan, mutta heitä on hyyvin pieni vähemmistö. Mies voi pitää mekkoja ja meikata, nainen voi leikata kaljuksi ja kulkea smokissa. Ei jokaiselle päähänpistolle pidä keksiä uutta sukupuolta tai olla "sukupuolettomia". Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta ei se luo uusia sukupuolia.
Miksi ei saisi luoda uusia sukupuolia? Pitääkö kaiken mielestäsi pysyä aina samanlaisena, perinteisenä, vanhanaikaisena? Eikö ihmiskunta saa mennä eteenpäin? Eikö yksilö saa itse päättää millainen hän on ja mihin lokeroihin itsensä lokeroi, jos mihinkään? Miksi ihmiset joiden elämään esim. muunsukupuoliset eivät vaikuta mitenkään, ottavat asian niin vakavasti?
Sitten ei pidä tulla muille esittämään vaatimuksia, miten ketäkin tulisi kutsua. Pitää sen sukupuolten keksimisen omana harrastuksenaan. Monen mielestä kun ihmisessä on paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin seksuaalisuus.
Jos joku haluaa että häntä kutsutaan Jaskaksi niin kutsun häntä Jaskaksi. En kysy mikä sun oikea nimesi on, onko se vaikka Jaakko, sanon sillä nimellä kun toi Jaska ei ole mitään todellista.
Aika paljon on kiinni vain huomaavaisuudesta. Ei toisten identiteettiä tarvitse aina miettiä tai edes ymmärtää, mutta voi olla empaattinen ja antaa erilaisuudelle tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää tuo sateenkaarikupla. Miettis välillä muita asioita.
Tarinan ja Kevinin elämien täytyy olla todella raskasta. Koko valveillaoloaika vatvotaan vain omaa sukupuolta, identiteettiä ja suuntautumista, mistään muusta ei osata puhua. Lisäksi loukkaannutaan koko ajan kaikesta aivan turhasta mitä kukaan ei ole tarkoittanut loukkaavaksi.
Minä en jaksaisi katsella noita enää.
Kuka jaksais. Kyllä huomaa ettei niillä ole mitään muuta elämässä kuin oma napa ja opitut mantrat soopaa. Ja pitävät itsejään suurina ajattelijoina.
Ajatelkaa jos tollasista tulis vanhempia.
Mistäs mä mitään tiedän mutta lyllä toi kevin mielestäni mieheltä näyttää suihkukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
I am the great Cornholio. I need TP for my bunghole.
Bring me TP for my binghole.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa tämä vihan määrä suomessa :(
Eiköhän kyse ole kyllästymisestä eikä vihasta. Jatkuvaa ahdasmielistä paasausta. Miksi tuollaista pitäisi kenenkään jaksaa kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ttu mulla menee hermot tohon sukupuolisössötykseen duolta T&K. On miehiä, naisia ja niitä, joita ei voida lääketieteellisesti määritellä täysin kumpaakaan, mutta heitä on hyyvin pieni vähemmistö. Mies voi pitää mekkoja ja meikata, nainen voi leikata kaljuksi ja kulkea smokissa. Ei jokaiselle päähänpistolle pidä keksiä uutta sukupuolta tai olla "sukupuolettomia". Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta ei se luo uusia sukupuolia.
Miksi ei saisi luoda uusia sukupuolia? Pitääkö kaiken mielestäsi pysyä aina samanlaisena, perinteisenä, vanhanaikaisena? Eikö ihmiskunta saa mennä eteenpäin? Eikö yksilö saa itse päättää millainen hän on ja mihin lokeroihin itsensä lokeroi, jos mihinkään? Miksi ihmiset joiden elämään esim. muunsukupuoliset eivät vaikuta mitenkään, ottavat asian niin vakavasti?
Älä viitsi suoltaa tollasta höpönlöpön pashaa.
Sukupuolia on tasan kaksi feminiini tai maskuliini, nekin jotka syntyy molemmilla värkeillä ovat lopulta jompaa kumpaa ei molempia.
Ihmisillä on liian vähän oikeita huolia elämässään kun pitää ruveta tekemällä tekemään niitä itselleen.
Kaikki tuo muunsukupuolisuus ja Eiffel-tornin rakastajat jne. ovat vain erikoisuuden tavoittelijoita, huomionhakuisia ja yritystä heittäytyä yhteiskunnan holhoukseen työkyvyttöminä.
:D
Anteeksi mutta kuulostat empatiakyvyttömältä. Sinulle on totta vain kaikki se mitä sinulle on koulussa opetettu etkä osaa itse kyseenalaistaa mitään. Suosittelen sinua hakeutumaan ihmisten pariin ja keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa. Yrittäisit edes ymmärtää muita ja nostaa katseesi omasta navastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan ja Kevinin elämien täytyy olla todella raskasta. Koko valveillaoloaika vatvotaan vain omaa sukupuolta, identiteettiä ja suuntautumista, mistään muusta ei osata puhua. Lisäksi loukkaannutaan koko ajan kaikesta aivan turhasta mitä kukaan ei ole tarkoittanut loukkaavaksi.
Kuka jaksais. Kyllä huomaa ettei niillä ole mitään muuta elämässä kuin oma napa ja opitut mantrat soopaa. Ja pitävät itsejään suurina ajattelijoina.
Onhan sellaisia ihmisiä vanhempina. Esim. Marco de Wit, jolla on pakkomielle tehdä videoita ja järjestää "mielenosoituksia" ja vankilareissujakin takana, ja on neljä lasta. Voin vain kuvitella mitä soopaa niiden päässä liikkuu, kun on tuollainen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei pidä tulla muille esittämään vaatimuksia, miten ketäkin tulisi kutsua. Pitää sen sukupuolten keksimisen omana harrastuksenaan. Monen mielestä kun ihmisessä on paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin seksuaalisuus.
Jos joku haluaa että häntä kutsutaan Jaskaksi niin kutsun häntä Jaskaksi. En kysy mikä sun oikea nimesi on, onko se vaikka Jaakko, sanon sillä nimellä kun toi Jaska ei ole mitään todellista.
Aika paljon on kiinni vain huomaavaisuudesta. Ei toisten identiteettiä tarvitse aina miettiä tai edes ymmärtää, mutta voi olla empaattinen ja antaa erilaisuudelle tilaa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eli jos haluaa osakseen empaattisuutta ja ymmärrystä pitää niitä osoittaa itsekin.
Jukka on kyllä huono improvisoimaan. Ja ihme virnistelyä ja nyökkäilyä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolia on tasan kaksi feminiini tai maskuliini, nekin jotka syntyy molemmilla värkeillä ovat lopulta jompaa kumpaa ei molempia.
Ihmisillä on liian vähän oikeita huolia elämässään kun pitää ruveta tekemällä tekemään niitä itselleen.
Kaikki tuo muunsukupuolisuus ja Eiffel-tornin rakastajat jne. ovat vain erikoisuuden tavoittelijoita, huomionhakuisia ja yritystä heittäytyä yhteiskunnan holhoukseen työkyvyttöminä.
Mistä sinä tuon työkyvyttömyyden repäisit? Ei sitä saa trans- tai muunsukupuolisuudesta. Puhut ihan läpiä päähäsi nyt.
Vierailija kirjoitti:
wtf. Kelasin taaksepäin ja Kevin sanoi krisulle (noin 18.20), ettei krisun kannattas puhua sukupuolesta ja sen jaosta (biologinen, sosiaalinen jne) ollenkaan??? Kevinkö päättää mistä ihmiset puhuu..
Kyllä, sekä Tarina.
Näin ne harhaisissa päissään kuvittelevat kerta kerran jälkeen.
Olisi mielenkiintoista tietää, miten suuri osa näistä "on vain 2 sukupuolta"-kommenteista tulee samalta henkilöltä, joka inhoaa erilaisuutta. Aika samat on laulut sivusta toiseen.
Jestas Jukka on TYLSÄ. Eikä Helmerikään, edes tiuskeessa, ole myöskään kovin viihdyttävä tv-hahmo.
Tylsä kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuo muunsukupuolisuus ja Eiffel-tornin rakastajat jne. ovat vain erikoisuuden tavoittelijoita, huomionhakuisia ja yritystä heittäytyä yhteiskunnan holhoukseen työkyvyttöminä.:D
Anteeksi mutta kuulostat empatiakyvyttömältä. Sinulle on totta vain kaikki se mitä sinulle on koulussa opetettu etkä osaa itse kyseenalaistaa mitään. Suosittelen sinua hakeutumaan ihmisten pariin ja keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa. Yrittäisit edes ymmärtää muita ja nostaa katseesi omasta navastasi.
Ja sinä taas kuullostat tasan Tarinalta! Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sellaisia ihmisiä vanhempina. Esim. Marco de Wit, jolla on pakkomielle tehdä videoita ja järjestää "mielenosoituksia" ja vankilareissujakin takana, ja on neljä lasta. Voin vain kuvitella mitä soopaa niiden päässä liikkuu, kun on tuollainen isä.
Täytyy lisätä, että en laita Tarinaa ja Keviniä samalle linjalle de Witin kanssa, kommentoin vaan yleensä tuohon "itseään täynnä olevat pakkomielteiset ihmiset"-ajatukseen. Persut ja siniset elävät omassa kuplassaan, vaikka väittävät kaikkien muiden olevan kuplassa.
Jukalla taas limaset jutut. merenneidoista tällä kertaa. johonkin klinikalle pitäs viedä ja kastroida.
Kevin on mies. Munat on. Identiteetti? Tunteeko naiseksi itsensä? Antaa olla srllainen kun haluaa olla.
Ihan laihan Palsanmäen Helin näköinen tuo Eeva-Leena myös paksulla meikillä.
Millä tasolla on Hermelin humalatilanne? Vieläkö pysyy istualteen tuolillaan?