BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
No niin ketjun omat turinatörinät, kertokaa niitä 24/7 tapahtumia meille tietämättömille!
Siis mikä juttu tää ettei valmiita lauluja saa laulaa? Joku tekijänoikeusjuttu?
Rekisteröintipakko tännekin vain, olisi viestitkin asiallisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa tämä vihan määrä suomessa :(
Eiköhän kyse ole kyllästymisestä eikä vihasta. Jatkuvaa ahdasmielistä paasausta. Miksi tuollaista pitäisi kenenkään jaksaa kuunnella?
Etkö sitten voisi kohteliaasti mainita asiasta vastapuolelle, että et jaksaisi kuunnella ja vaikka poistua tilanteesta? Tai voit aina sulkea television ja olla katsomatta vaikka big brotheria...
Tein tässä yhtä ja toista ja palasin takaisin.
Mä en tunnistanut Tarinaa noissa vermeissä. Sitten vasta kun avasi suunsa...
Aika aidolta vaikuttaa risteilymeininki jos siellä on vain yksi kännissä.
AAAA, oliks se sumutorvi? Mä luulin et Keke niisti :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu tää ettei valmiita lauluja saa laulaa? Joku tekijänoikeusjuttu?
Jep. Niinhän se on. En muuten edes ajatellut tuota, vaikka itsekin olen kuitenkin jollain tavalla alalla.
Pitää olla tarpeeksi vanha laulu , jotta niistä voi tehdä omia versioita.
Onko ne kakalla käyny kaikki tänään
Ihanat viihdetaiteilijat laivalla. Ovat esiintyneet kuulema Paavillekin, ja päässeet Sikstuksen kappeliinkin.
Hauskaa piilovttuilua Villelle.
Ei tuo Hemminki lasiin sylje.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän suosikkijärjestys. Ekana siis se, kenen toivotte lähtevän vikana talosta.
Koitin itse miettiä ja tosi vaikea päättää.
Kristian
Timo
Kimmo
Helmeri
Tarina
Kevin
TupuAnu
Mira
Jukka
Eevis
Tykkään kaikista jollain tapaa, ja jokainen tuo jotain taloon. Pitää tallenta tämä ja katsoa mitä mieltä oon kahden viikon päästä :D
Yritän, saa nähdä miten nämä nyt menee, kun joistain ei ole oikein mitään intohimoja, toisia taas inhoan ja toisista tykkään. Mutta yritän.
Krisu
Kimmo
Mira
Helmeri
Anu
Tupu
Timo
Kevin
Jukka
Tarina
Eevis
Vierailija kirjoitti:
Tein tässä yhtä ja toista ja palasin takaisin.
Mä en tunnistanut Tarinaa noissa vermeissä. Sitten vasta kun avasi suunsa...
Paljon ihanempi tuossa hahmona kuin itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla joku erikois kahvinkeitin ? Tarina oli keittämässä kahvia ja suodatinpaperi kädessä ja kysyi tuleeko tämä tänne ? Mistä laitetaan päälle ?
Tarina on kasvanut pappilassa. Niillä on ollut palkattuna siivooja, kokki ja pyykkäri.
Ei hänen ole tarvinnut kotiaskareita tehdä.Hän on saanut uudenlaisen, positiivisen, elämänkatsomuksellisen ja itseään esilletuovan kasvatuksen.
Kun tähän lisätään se, ettei hänen ole tarvinnut kantaa huolta huomisesta, on riittänyt se, että käy metsässä halaamassa puita ja suojelee kärpäsiä, itikoita ja banaanikärpäsiä myös.Hänelle on sanottu: Hienoa, upeeta, kuinka sinä nyt loistavasti tämä esitit. Itkupotku raivarinkin saatuaan Tarina on saanut tahtonsa läpi, ettei vain tule traumoja.
Kultalusikka suussa syntynyt, mitään normaalista elämästä ymmärtämätön ihminen, jollaista minä en koskaan aikaisemmin ole tavannut.
"Tarinalle onkin itsestäänselvää, millaisten ihmisten kanssa hän ei haluaisi Big Brother -talossa asua.
– Sellainen ominaisuus, mitä en voi sietää, on kapeakatseisuus.
Onnistunut ihmisten kohtaaminen edellyttää, että kumpikin yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa, Tarina selittää.
– Jos joku ei siihen pysty, niin se tulee olemaan todella vaikeeta."
On kapeakatseinen eikä itse ymmärrä kenenkään toisen näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat viihdetaiteilijat laivalla. Ovat esiintyneet kuulema Paavillekin, ja päässeet Sikstuksen kappeliinkin.
Ei ainakaan Tarina halua mitään vittuilla. Tänäänkin sanoi kristianille, että älä pilkkaa toisen uskontoa, kun Kristian nauroi anukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyse ole kyllästymisestä eikä vihasta. Jatkuvaa ahdasmielistä paasausta. Miksi tuollaista pitäisi kenenkään jaksaa kuunnella?
Etkö sitten voisi kohteliaasti mainita asiasta vastapuolelle, että et jaksaisi kuunnella ja vaikka poistua tilanteesta? Tai voit aina sulkea television ja olla katsomatta vaikka big brotheria...
Paljon oli hyötyä Krisunkin viime yönä sanoa kohteliaasti Tarinalle että ei jaksa nyt enää yhtään kuunnella japuhua tästä aiheesta. Vissiin jotain 83 kertaa yritti, ilman tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Rekisteröintipakko tännekin vain, olisi viestitkin asiallisempia.
Kannatan. Trollitkin poistuisi samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Tarina halua mitään vittuilla. Tänäänkin sanoi kristianille, että älä pilkkaa toisen uskontoa, kun Kristian nauroi anukselle.
Sen verran pitää olla hymööriä. Kiitos anusta sanou Ville. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Onko se sinusta vihaa, kun toteaa että sukupuolia on kaksi?
Tuntuu eyyä tarinan ja kevinin kaltaiset fantasioissa elävät ihmiset pitävät sitä vihana heitä kohtaan, vaikka se on pelkkä tosiasian toteaminen, ei sen kummempaa.
Hemmi hekottelee. :D Kävi ulkona kysymässä Jukalta ruorissa onko harmaamerikarhuja näkynyt. Jukka kertoi että oli viime vuonna merenneitojen kanssa pikkujoulussa.