BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmon homous on näkyny ihan alusta saakka. Noita Kimmon kaltaisia homoja some ja setan jutut pullollaan.
Eikä ole mitenkään koettanut salata tai peitellä asiaa, ihan on Kimmo koko ajan kertonut olevansa homo.
Mä luin asiasta jostain ihan vasta muutama päivä sitten, vaikka 24/7 seuraan niin mennyt kyllä ihan ohi.
Mutta, nyt jälkikäteen kun ajattelee niin tottakai se on homo :)
Tutka vain petti tällä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri pelas sviitin lattialla pasianssia ja Ville luki pikkasen vaivautuneen näköisenä kirjaa kun Eevis makasi kyljellään sängyssä pikku toppi ja pienet stringit päällä näytti kyllä suoraan sanoen kuin olisi tyrkyllä ja osallistu siinä Helmerin pasianssiin..kroppakaan ei kyllä mikään hirveen hotti?
Siltä eukolta puuttuu kyllä täysin ymmärrys siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Onneksi jäi toi näkemättä.
Ei ole hotti ei, ja vaikka olisi, normijärkinen ei keikaroisi stringeissä tuolla.🤮Kaikki naisethan tuolla on stringeissä. Taitaa Tupu olla ainut jota ei oo näytetty stringeissä. Ja pyörivät niissä vähintään aamuin illoin ja junppavaatteita vaihtaessaan miesten edessä ihan jatkuvasti. Yhtä pitää sit siitäkin mollata. Tänä aamuna Milla oli jopa ihan alasti suihkussa samaan aikaan kuin Kevin ja Timo. Ajatelkaa! Ihan alasti, uuu! Ja sekin on ihan normaalia!!!!!!!!!
Oikeestikko vertaat että sama asia kun käy suihkussa tai kun stringit vilahtaa kun vetävät housuja jalkaan tää oli kyllä ihan tarjottimelle ittesä laittanut Helmerin sänkyyn hajujensa kanssa ei viitsinyt vissiin mennä omaansa jossa oli sheivannut karvoja täyteen😂
Eilen Jukka sanoi että Tarinan vieressä nukkui omassa sängyssään ja että noissa hipeissä on sellainen ominaishaju, ummehtunut. WTF??
Hänen petikumppaninsa ei sit ole yhtään haissut 😅😅
Jukka tais viel tupakkapaikalla yöllä möläyttää että "ei meilläkään rankkaa ollut" kun vertasi henkilökuntaa vippeihin, vieressä kaikkensa antanut rätti väsynyt Krisu, joka oli juuri purkanut väsymystään ja vitutustaan, jolla tosiaankin oli ollut rankka pv.
😩
Krisu sanoi Tarinalle ettei ole ikinä eläessään tavannut yhtä outoa ihmistä ja nauroi, senkin Tarina otti kehuna.
Jukka myös eilen vähätteli Krisun hajoamista sanomalla " 5 tehtävää, 9 ihmistä, ei tää nyt mitään rakettitiedettä ole" ja leuhki että kyllä hänkin on ollut päällikkö. Tehtävä tosin oli max 3h kestävä ulkohuussin teko..
Kimmolla on hyvä asrnne tuolla työhön ku työhön. Krisu vetänyt roolia loistavasti. Samalla asenteella loppuun asti. Timolla myös työ moodi päällä. Kevin oli jo reipas aamusta. Vieraat nukkuu kuten limilla nukutaan paitsi minä en hukkaa lomilla aikaa nukkumiseen. Aamusta se päivä alkaa.
Voisko joku laittaa vaikka somessa pyyntöä, että ottavat BB-Sebun vieraaksi studioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri pelas sviitin lattialla pasianssia ja Ville luki pikkasen vaivautuneen näköisenä kirjaa kun Eevis makasi kyljellään sängyssä pikku toppi ja pienet stringit päällä näytti kyllä suoraan sanoen kuin olisi tyrkyllä ja osallistu siinä Helmerin pasianssiin..kroppakaan ei kyllä mikään hirveen hotti?
Siltä eukolta puuttuu kyllä täysin ymmärrys siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Onneksi jäi toi näkemättä.
Ei ole hotti ei, ja vaikka olisi, normijärkinen ei keikaroisi stringeissä tuolla.🤮Kaikki naisethan tuolla on stringeissä. Taitaa Tupu olla ainut jota ei oo näytetty stringeissä. Ja pyörivät niissä vähintään aamuin illoin ja junppavaatteita vaihtaessaan miesten edessä ihan jatkuvasti. Yhtä pitää sit siitäkin mollata. Tänä aamuna Milla oli jopa ihan alasti suihkussa samaan aikaan kuin Kevin ja Timo. Ajatelkaa! Ihan alasti, uuu! Ja sekin on ihan normaalia!!!!!!!!!
Oikeestikko vertaat että sama asia kun käy suihkussa tai kun stringit vilahtaa kun vetävät housuja jalkaan tää oli kyllä ihan tarjottimelle ittesä laittanut Helmerin sänkyyn hajujensa kanssa ei viitsinyt vissiin mennä omaansa jossa oli sheivannut karvoja täyteen😂
Ihan oikeastiko sinä jaksat päivästä toiseen mustamaalata yhtä ja paisutella hänen tekemisiään ja samalla vähätellä muiden olemista ja tekemistä. Tuolla on monta asukasta jotka eivät käy suihkussa joka päivä. Tuolla on monta asukasta stringeissään, miesten edessä ja takana ja muiden sängyillä. Tuo yhden ihmisen mollaaminen alkaa olla jo maanista. Tarkastelkaa omaa pääkoppaanne ja katkeruutenne määrää.
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Kimmo jo kutsuttu pk huoneeseen, miksi ne aina käy siellä? Kun monesti kutsutaan ja sitä ei näytetä sit missään
Mira kai nukkuu. Milla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miksi jokainen ei petaa petiä ihan järkyttävä sekamelska🤪
petiä ei pedata heti. Anneyaan tuulettua
Krisu ei vaan ole mun makuun yhtään. En voi käsittää suosiota yhtään. Kyllä te muutkin tulette toisiin ajatuksiin ohjelman myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bbfani kirjoitti:
Olikohan jukka ollu yöllä harmissaan kun Eevis jäi nukkumaan, vaikka jukka kävi siellä vihjailemassa yöllä näkemisestä, jotain se taas illalla jauhoi Eeviksestä, ja kielsi olevansa ihastunut
En tiedä kävivätkö kumpikaan nyt yöllä missään inisemässä, mut illalla tosiaan kun Krisu, Jukka, Kimmo ja Helmeri meni tupakkapaikalle istuskelemaan ni Jukka taas jauho Eeviksestä.. ”ei täs muuten mitään rankkaa, mut ku ei saa pesää” Muut katto vähän että jaaha, ja tais todeta vaan että joo varmasti. Sit ehtivät muut puhua jostain muusta aiheesta jo, niin Jukka jatko ”olishan se kiva vähän ees Eeviksenkaa halailla”, johon Krisu ainaki tokas vaan että joo varmasti :D muutaman muunki kerran Jukka lässytti viel Eeviksestä muille, mut tais tajuta ettei ketään kiinnosta etenkään rankan työpäivän jälkeen kuunnella sitä samaa levyä.
(mm. siis kehu pariin otteeseen Eeviksen ulkonäköä ja ihmetteli, miten muut miehet ei nää sitä, ja Krisu sanokin yhes vaiheessa ettei talossa oo yhtäkään niin hyvännäköstä naista että sytyttäis, hahaha. Jukka totes myös, että Eevis on liian fiksu hänelle.)kyl se Jukka on jotenki niin häiriintynyt, että kuvittelee kaikkien miesten olevan itsensä kaltaisia törkykasoja.
Kyllä sillä joku seksiaddiktio on, monenhan kanssa on jo elämänsä aikana pannut, kun "pesää" pitää päivittäin saada.
Kai se sitten on Alajärvellä (?) hienoa olevinaan nuorten keskuudessa baarissa, olla rattopoika.Alajärvellä?????????????
no en muistanu mistä se oli kotoisin, oliko sittenkin Lappajärvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas jännä kattoo illalla kun Krisu piti palaute keskustelua pöydän äärellä, paikalla oli Tupu Jukka Kevin ja Tarina.
Krisu sanoi et ei jlauta oikeella luxusristeilijälläkään siivoojat tai keittiöhenkilöt tuu risteilypäällikölle nillittämään kun tämä on risreilyvieraiden seurassa.
Krisu sanoi et laivoilla on tarkka hierarkia ja siitä ei jousteta.
Tarina yritti nillittää et olis kiva kun kaikki sais olla vuorollaan risteilypäälliköitä, ja et eikö kielteistäpalautettakin voisi antaa hyvän kautta, krisu sanoi et ei millään oikealla työpaikallakaan ole aikaa ruveta neuvottelemaan turhasta silloin kun on kiire ja asioiden täytyy tapahtua.Sitten Krisu otti puheeksi viikkobutjetin että paljonko on rahaa jos tehtävä kosahtaa, laskivat että hieman yli 20 rahnaa.
Krisu sanoi et kyllä se hänelle sopii et lyödään kaikki läskiksi ja hävitään viikkotehtävä.
Kevin kulki keittiötä ympäri kusi sukassa, Jukka istui posket ja korvat kuumottaen, Tarina se vaan jaksoi inistä jostain tasaarvosta ja hyvänkautta nillin nillin.Tarina on niin järkyttävän keskittynyt vain omaan mielialaansa ja hyvinvointiinsa että ihmetyttää. Siinä menee kyllä itserakkaus aivan uudelle levelille. Ei yhtään tajunnut, kuinka hänen paasaamisestaan tuli kaikille muille epämiellyttävä olo ja paha mieli. Pitäisikö tosiaan koko tehtävä lyödä läskiksi vain että Tarinalla olisi niinku silleen tavallaan kivaa??
Viime yönä Krisu selvitti asian useempaan kertaan ja sanoi ettei enää puhuta tästä, niin aina vaan Tarina että joo mutta mähaluun vielä sanoo, ja jatkoi ja jatkoi saman levyn toistamista.
Kaiken huippu kun oli kun sanoi että hei, sä et vaan tiennyt kuinka mulle pitää asiat esittää, saat sen kyllä anteeksi, ei siinä mitään, mutta nyt sä tiedät kun mä olen kertonut.
- mitä aktuaalista?? Mikä voi olla mahdollinen tyopaikka tällaiselle haahulle, onko jossain työpaikka, jonne kaikki voi mennä sanoman, mitä minä haluan tehdä ja kuinka pomon pitää esittää miulle asiat vaikka?!?
Mä lupautuisin varmaan seuraavan viikon mahdollisuuksien mukaan laittamaan toisille aamupalat. Mun olisi paljon hankalampi olla tuo passattava, kuin passaaja. Vaikka järjellä tajuaisin, että peliä, niin miettisin koko ajan, että nyt ne alkaa vihaamaan mua, kun joutuvat palvelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ärsyttää, jos Krisua suositaan jatkossakin tuotannon toimesta. Krisua on promottu ensi jaksosta lähtien. Ja nyt saa toimia päällikkönä. Toivottavasti Krisukin laitetaan jatkossa tiukille tai ohjelmasta menee maku.
Joo. "Saa" toimia päällikkönä, koska Ville valitsi hänet siihen tehtävään. Kyllä toi Krisun rooli on kaikista vaativin ja vetännyt sen todella hyvin. Tarina ja Jukka tän tehtävän kosauttaa, koska eivät pysy roolissaan ja noudata annettuja ohjeita vaan haluavat sooloilla koko ajan.
Kevin on ihan kiva ja mukava muitten seurassa, mutta Tarinan kanssa taantuu ihan pelkäksi Tarinan koiranpennuksi joka koettaa kaikin tavoin miellyttää emäntäänsä. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu voisi tonottaa infossa, jos voi kerran tonottaa keittiössä. Voi jumalauta mikä lehmä!
BB kielsi Anua osallistumasta enää tänään mihinkään.
Joo ku Anulla on niskat niin "kipeet", vaikka todellisuudessa sillä alkoi palamaan hermot tähän tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas jännä kattoo illalla kun Krisu piti palaute keskustelua pöydän äärellä, paikalla oli Tupu Jukka Kevin ja Tarina.
Krisu sanoi et ei jlauta oikeella luxusristeilijälläkään siivoojat tai keittiöhenkilöt tuu risteilypäällikölle nillittämään kun tämä on risreilyvieraiden seurassa.
Krisu sanoi et laivoilla on tarkka hierarkia ja siitä ei jousteta.
Tarina yritti nillittää et olis kiva kun kaikki sais olla vuorollaan risteilypäälliköitä, ja et eikö kielteistäpalautettakin voisi antaa hyvän kautta, krisu sanoi et ei millään oikealla työpaikallakaan ole aikaa ruveta neuvottelemaan turhasta silloin kun on kiire ja asioiden täytyy tapahtua.Sitten Krisu otti puheeksi viikkobutjetin että paljonko on rahaa jos tehtävä kosahtaa, laskivat että hieman yli 20 rahnaa.
Krisu sanoi et kyllä se hänelle sopii et lyödään kaikki läskiksi ja hävitään viikkotehtävä.
Kevin kulki keittiötä ympäri kusi sukassa, Jukka istui posket ja korvat kuumottaen, Tarina se vaan jaksoi inistä jostain tasaarvosta ja hyvänkautta nillin nillin.Tarina on niin järkyttävän keskittynyt vain omaan mielialaansa ja hyvinvointiinsa että ihmetyttää. Siinä menee kyllä itserakkaus aivan uudelle levelille. Ei yhtään tajunnut, kuinka hänen paasaamisestaan tuli kaikille muille epämiellyttävä olo ja paha mieli. Pitäisikö tosiaan koko tehtävä lyödä läskiksi vain että Tarinalla olisi niinku silleen tavallaan kivaa??
Viime yönä Krisu selvitti asian useempaan kertaan ja sanoi ettei enää puhuta tästä, niin aina vaan Tarina että joo mutta mähaluun vielä sanoo, ja jatkoi ja jatkoi saman levyn toistamista.
Kaiken huippu kun oli kun sanoi että hei, sä et vaan tiennyt kuinka mulle pitää asiat esittää, saat sen kyllä anteeksi, ei siinä mitään, mutta nyt sä tiedät kun mä olen kertonut.
- mitä aktuaalista?? Mikä voi olla mahdollinen tyopaikka tällaiselle haahulle, onko jossain työpaikka, jonne kaikki voi mennä sanoman, mitä minä haluan tehdä ja kuinka pomon pitää esittää miulle asiat vaikka?!?
Itse olisin heittänyt sillä vesilasilla, ja lentänyt ulos 😃 oli jo katsoessakin hermo pinnassa. Hyvin krisu jaksoi kuunnella
Ihanaa kun voi saada tuolta vertaistukea, kun itselläkin on juuri järkyttävä väsymys päällä, niin on muitakin ja siellä vaan pinnistelevät menemään, varsinkin Krisu. Kai se munkin sitten täytyy.