BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, Jukak hieroskelee Millaa ja näyttää tyttö nauttivan. Jokos Eevis on unohdettu.
Joo tällä kertaa ihan normaalia toimintaa arvasin että joku täällä antaa taas väärää kuvaa hieromisesta eli korjataan Jukka seisoo ja naksauttelee Millan lapoja auki ei mitään perverssiä on se kauheeta että nykyään mies ei voi hieroa naisen selkää😅😂🤣😭ilman takaaajatuksia!
Mielenkiintoinen salaliittoteoria, että kaikki kommentit olisi yhdeltä henkilöltä. Se olis aika vaikeaa toteuttaa käytänössä, koska BB on niin suosittu että varmaan sadat ihmiset tältä palstalta katselevat sitä. Väkisinkin tulisi muiltakin kommentteja. Olen itse kirjoittanut ehkä 20 kommenttia tässä parin viikon sisään. Plus muutama tyyliin "mitä Ville sanoi", missä ei ole muuta sisältöä. On varmaan paljon kommentteja jäänyt myös lukematta.
Kaiken kaikkiaan mahtava alku viikolle! Osa vaikuttaa näyttävän jo nyt hieman hapanta naamaa, vaikkei viikkotehtävästä ole vielä ensimmäinen päiväkään pulkassa :DD VIP-seurue näyttää yllättävänkin hyvältä, ja Krisu tekee aivan loistavaa duunia paatin piällikkönä. Pelkästään tuolla suorituksella soisi tehtävän onnistuvan! Ainoa harmittava puoli tässä viikossa tulee olemaan se, ettei näitä hupaisia hetkiä pysty millään seuraamaan 24/7 eikä sillä intensiteetillä, millä tästä hauskuudesta saisi kaiken irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko se pilde oikeesti niin hyvää?
T. Homomies
Näin heteronaisena ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen saanut käsityksen, että kyllä se heteromiehille on aika hyvää.
Minä taas homomiehenä kaipaan vähän syvempää yhteyttä, en minä jonkun mulkulle voisi pelkäksi patjaksi ruveta, mutta en halua arvostella niitä, joille se on ok ilman mitään tunneyhteyttä, jokainen tyylillään.
Ihan ymmärrettävää kun miettii mikä reikä teillä on käytössä seksissä.
Se minua kuitenkin välillä mietityttää, miksi te heterotkin kakkosen tungette, vaikka teillä on vaihtoehto ihan siinä vieressä eli teille käy näköjään reikä kuin reikä?
Minä en kakkoseen antaisi p.. enkä ymmärrä miksi heteromies sitä vinkuu, kun on parempaa herkkua tarjolla.
Joo täällä muutama vanhapiika kirjoittelee jatkuvalla syötöllä negatiiviseen sävyyn vaikka kaikki vetänyt hyvin tän päivän, hakemalla haetaan jotain vaikka mitään pervoa ei ole tapahtunut!!!
Onko kaikilla vatsa toiminut tänään. Onko kovaa vai ripulia
Olenkohan itse kasvanut sitten viime bb kausien vai onko nuo asukkaat jotenkin vähemmän ärsyttäviä kuin aiemmin.
Vaikka täällä jaksetaan löytää kaikki mahdolliset super ärsyttävät piirteet asukkaista, niin itse en kyllä triggeröidy oikein kenestäkään asukkaasta. Voin kyllä nimetä suosikkini, mutta eipä varsinaisia inhokkejakaan löydy. Ei vaan vihastuta yksikään, vaikka monesti kyllä itse löydän ihmisjoukosta niitä ärsyttäviä yksilöitä
Eikö noi urpot tajua, että pitää pysyä roolissa myös keittiön puolella?!!! Lässyttävät siellä omiaan kun krisu on pois. Voi tsiisus. Jos oisin bb, antaisin rankkua jo nyt. Kukaan ei muista tehtävää!
Onko 24/7 käyny ilmi asukkaiden puoluekantoja? Kiinnostaisi tietää
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain paikka jossa voisi keskustella aiheesta asiallisesti? Odotin innolla että bb alkaa ja voi sitten katsoo minkä kerkee ja keskustella täällä niin kuin edellisinä kausina. No tänään en ole jaksanut enää katsoa enkä keskustella koska tää keskustelu on niin pohjattoman luokatonta ja sairasta. Ihmisiä jotka vääristelee asukkaiden tekemisiä, jotkut ei ajattele mitään muuta kuin Eeviksen housujen hajuja. Ymmärrän ettei henkisesti sairaita saa enää pois netistä mutta on se hemmetinmoinen sääli.
Ja kukas sitten päättäisi, millä tavalla sairas ihminen ei saa käyttää nettiä?
Minuakin kyllästyttävät noi Eeviksen hajuista "keskustelijat" (mitä väliä kun ei niitä itse joudu haistelemaan?). Mutta ei ne ihmiset välttämättä mt-ongelmaisia ole, pikkumaisia tyyppejä vaan joilla on jotain naisia vastaan.
Siis onko tää koko ohjelma vaan pelkkää naimista ja jonkun alapesuista keskusteluu
ahaa eeviksen iltapanot kohta sviitissä
Saatana tota yhtä kurppaa, raivostuttava. Sviittiin haluun Jukan
Tarina koko ajan: ”Onpa kiva” ”Onpa kiva kysymys”.
kurppa ulos. En jaksa tuota pasila tv sarjan naista.
Kevin on hyvä! On varmasti ollut ravintolatyössä.
Jaaha eevis haluaa jukan hieromaan häntä
Ei oo hätää Eeviksellä, Milla on lesbo ja ei ole uhka Eevikselle.