Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
10021/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se pilde oikeesti niin hyvää?

T. Homomies

Näin heteronaisena ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen saanut käsityksen, että kyllä se heteromiehille on aika hyvää. 

Minä taas homomiehenä kaipaan vähän syvempää yhteyttä, en minä jonkun mulkulle voisi pelkäksi patjaksi ruveta, mutta en halua arvostella niitä, joille se on ok ilman mitään tunneyhteyttä, jokainen tyylillään.

Ihan ymmärrettävää kun miettii mikä reikä teillä on käytössä seksissä.

Se minua kuitenkin välillä mietityttää, miksi te heterotkin kakkosen tungette, vaikka teillä on vaihtoehto ihan siinä vieressä eli teille käy näköjään reikä kuin reikä?

Vierailija
10022/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin tosi symppis tyyppi eka päivä ollu tuo ruutu..ihme valittajia täällä kyllä riittänyt nyt kun itse päässy noita katsomaan🧐

On se ihan mukava sillon kun ei öyhötä. Tänään hän ei ole sitä kerinnyt tekemään vaan on ollut ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10023/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä näiden typerien kommenttien kirjoittajat eivät ole yksi ja sama henkilö, vaan monta - tosin tietysti jotkut kirjoittavat useita kertoja.

Tämä ketju kuvastaa surullisella tavalla yhteiskuntamme sivistystasoa.

Vierailija
10024/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikistä materiaalia noi eeviksen housutkin, kyllä muhii aika aromit siellä alla.

Vierailija
10025/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se pilde oikeesti niin hyvää?

T. Homomies

Näin heteronaisena ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen saanut käsityksen, että kyllä se heteromiehille on aika hyvää. 

Minä taas homomiehenä kaipaan vähän syvempää yhteyttä, en minä jonkun mulkulle voisi pelkäksi patjaksi ruveta, mutta en halua arvostella niitä, joille se on ok ilman mitään tunneyhteyttä, jokainen tyylillään.

Homomiehet nimenomaan on tunnettuja tuosta.

Vierailija
10026/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eevis pessy vieläkään?

Vierailija
10027/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä näiden typerien kommenttien kirjoittajat eivät ole yksi ja sama henkilö, vaan monta - tosin tietysti jotkut kirjoittavat useita kertoja.

Ihan sama taukki on ja tiedät sen, koska olet tuo typerys ihan itse!

Vierailija
10028/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama taukki on ja tiedät sen, koska olet tuo typerys ihan itse!

Voit se olla sinäkin. Harmi kun ei ip-osoite näy meille taviksille, siitähän sen heti näkisi.

Vierailija
10029/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne vaan aio pitää tätä tehtävää koko yön?

Vierailija
10030/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama itselläkin.

Nämä kaksi nauttivat seksistä ilman syvempää yhteyttä, eivät juurikaan edes keskustele keskenään. 

Vaikka en omalle kohdalle osaakaan ajatella samanlaista seksisuhdetta, niin heille sallittakoon, kun käyttäytyvät toisiaan kohtaan ystävällisesti ja molemmat nauttivat. 

T. Heteronainen

Vierailija
10031/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne vaan aio pitää tätä tehtävää koko yön?

Torstaihin asti

Vierailija
10032/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain paikka jossa voisi keskustella aiheesta asiallisesti? Odotin innolla että bb alkaa ja voi sitten katsoo minkä kerkee ja keskustella täällä niin kuin edellisinä kausina. No tänään en ole jaksanut enää katsoa enkä keskustella koska tää keskustelu on niin pohjattoman luokatonta ja sairasta. Ihmisiä jotka vääristelee asukkaiden tekemisiä, jotkut ei ajattele mitään muuta kuin Eeviksen housujen hajuja. Ymmärrän ettei henkisesti sairaita saa enää pois netistä mutta on se hemmetinmoinen sääli.

Vierailija
10033/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusristeily mukamas ja vettä vaan ruokajuomana. Tiukkapipo ohjaaja vois antaa ainakin viiniä ruuan kanssa.

Vierailija
10034/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain paikka jossa voisi keskustella aiheesta asiallisesti? Odotin innolla että bb alkaa ja voi sitten katsoo minkä kerkee ja keskustella täällä niin kuin edellisinä kausina. No tänään en ole jaksanut enää katsoa enkä keskustella koska tää keskustelu on niin pohjattoman luokatonta ja sairasta. Ihmisiä jotka vääristelee asukkaiden tekemisiä, jotkut ei ajattele mitään muuta kuin Eeviksen housujen hajuja. Ymmärrän ettei henkisesti sairaita saa enää pois netistä mutta on se hemmetinmoinen sääli.

Ylisslauda

Vierailija
10035/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois tullut krisu itse ryyppyseuraksi vaikka helmerille.

Vierailija
10036/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, Jukak hieroskelee Millaa ja näyttää tyttö nauttivan. Jokos Eevis on unohdettu.

Vierailija
10037/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffainfo

Vierailija
10038/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aktuaalista, kattokaas tota Jukkaa ja Millaa... what?!

Vierailija
10039/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsää kun bb ei voi toteuttaa mitään matkustajien toiveita

Just niin! Mitä varten pitää vesittää noin mahtava idea? Olisiko ollut liikaa lämmittää sauna ja palju, ja tarjota yhdelle tyypille vähän enemmän drinksua? Helmeri pysyi kuitenkin ihan upeesti roolissa.

V-tun Ville haluu päteä taas ikävällä tavalla. Testaa muka ruotsinkielen taitoa jne.

Mutta näittekö huolestuneen ilmeen, kun Helmeri alkoi kehua Jukka-kokin ulkonäköä jne 😂😂😂

Vierailija
10040/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain sinun sivistystasostasi, jos teet vauvapalstan persu-öyhöjen perusteella mitään päätelmiä yhteiskuntamme yleisestä sivistystasosta. Eiköhän tämä paikka vain vedä normaalia enemmän juntteja puoleensa.

Ketju on lukittu.