BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kusiset kusimulkut?
Pitäskö sun käydä pesulla?
Tuu pesulle kusimulkku
Oliko Yliksellä liian tylsää, kun piti tänne tulla? 😂
Ei tolle kannata vastailla!
Onko kukaan muuten facebookin BB-ryhmissä? Onko minkälainen meno niissä?
oLI aNU INFOSSAKIN, EIKÖ SE MUISTA, TAIS OLLA SIIVOOMASSAKI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku vamma, kun toistelet samoja lauseita?
Miutä sä oikee trollaat täällä?
Miutä?
Ei tolle kannata vastailla!
Kenelle?
M/S Brotherella... Olisiko laiva Panorella, jos Jukka ja Eevis olisivat molemmat vippejä?
Mitä ihmettä Kevin tekee noilla leipäpaloilla? Eikai hän aio tarjoilla noita pahoinpideltyjä leivänpalasia?
Tämä ketju joutas kyllä poistoon, aloittaja vastailee itse itselleen. Ei hitsi mikä trolli tämä ketju. Yli 500 sivua vain yhdeltä kirjoittajalta :D Ei hyvää päivää. Miten joku jaksaakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko se pilde oikeesti niin hyvää?
T. Homomies
Näin heteronaisena ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen saanut käsityksen, että kyllä se heteromiehille on aika hyvää.
Minä taas homomiehenä kaipaan vähän syvempää yhteyttä, en minä jonkun mulkulle voisi pelkäksi patjaksi ruveta, mutta en halua arvostella niitä, joille se on ok ilman mitään tunneyhteyttä, jokainen tyylillään.
Ihan ymmärrettävää kun miettii mikä reikä teillä on käytössä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku vamma, kun toistelet samoja lauseita?
Miutä sä oikee trollaat täällä?
Miutä?
Oisko ehkä sana Mitä? Typo tullut tuohon kenties?
Eevis haluaa jo hommiin miesten kanssa kun pyytää tuttuja tunnelmavaloja ja takkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju joutas kyllä poistoon, aloittaja vastailee itse itselleen. Ei hitsi mikä trolli tämä ketju. Yli 500 sivua vain yhdeltä kirjoittajalta :D Ei hyvää päivää. Miten joku jaksaakin?
on sulla hyvä mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut suunnilleen joka kymmenennen viestin, enkä ole aloittaja. En tiedä montako kirjoittajaa täällä on, mutta sen tiedän, että en ole ainoa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, mitäs ite?
Tarina puhu kiitos vähemmän
Kevin tosi symppis tyyppi eka päivä ollu tuo ruutu..ihme valittajia täällä kyllä riittänyt nyt kun itse päässy noita katsomaan🧐
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/tv-ja-radio/tv-sarjat…; vai https://forum.leffainfo.fi/index.php?board=36.0
Valinta on vaikea.
Minä taas homomiehenä kaipaan vähän syvempää yhteyttä, en minä jonkun mulkulle voisi pelkäksi patjaksi ruveta, mutta en halua arvostella niitä, joille se on ok ilman mitään tunneyhteyttä, jokainen tyylillään.