BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Katsoin ruudusta ekan päivän kun nämä menivät taloon. Kimmo on laihtunut talossa valtavasti ja pysynyt omana itsenään. Hauskaa katsottavaa, kaikki ei tosin ymmärrä hänen nasevaa huumoriaan. Huipputyyppi!
En ihmettelisi jos Anu ei menisi helmerin saunabileisiin lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Sanoi että mitenköhän voi irrottautua lapsistaan mutta Helmeri ei vaan ymmärrä. Lapsettoman vaikea tajuta niitä tunteita.
Mua ahdisti Anun puolesta.
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.Voisi ”hieman” jämäkämmän kyllä sanoa! Vaikka että ei todellakaan pääse irrottautumaan lapsistaan, eikä halua ekana viikonloppuna piste. Nythän Anu itse jättää asian auki. Ei ehkä pääse irrottautumaan lapsistaan, tai sitten pääsee. Ei sano mitään suoraan. En käsitä miksi ei!? Miettiikö itsekin kuitenkin sitä vaihtoehtoa, että oikeasti kuitenkin menisi heti perjantaina Helmerille yökylään?
Jos nainen haluaa varmistaa, että jos yksi ei tule vastaan, niin toinen korvaa puutteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Sanoi että mitenköhän voi irrottautua lapsistaan mutta Helmeri ei vaan ymmärrä. Lapsettoman vaikea tajuta niitä tunteita.
Mua ahdisti Anun puolesta.
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.Voisi ”hieman” jämäkämmän kyllä sanoa! Vaikka että ei todellakaan pääse irrottautumaan lapsistaan, eikä halua ekana viikonloppuna piste. Nythän Anu itse jättää asian auki. Ei ehkä pääse irrottautumaan lapsistaan, tai sitten pääsee. Ei sano mitään suoraan. En käsitä miksi ei!? Miettiikö itsekin kuitenkin sitä vaihtoehtoa, että oikeasti kuitenkin menisi heti perjantaina Helmerille yökylään?
Mites ne vuoroviikot menee? Onko lapset talon jälkeisellä viikolla Anulla vai isällä? Anu taisi sanoa, että haluaa heti nähdä lapset, vaikka olisivatkin isällä. Kimmon kanssa ehkä joskus laskeskelivat, kumman viikko on, taisi tapahtua silloin kun Anu oli ekan kerran häädössä.
Kai nyt on sopineet niin että milloin tuleekaan niin haluaa olla lasten kanssa viikon. Itse en olisi suostunut aiklinaan viikko ja viikko systeemiin. Eikä olisi sopinutkaan lapsen isälle työn takia.
No ilmiselvästi eivät ole sopineet, kun kerran asiasta puhuivat Kimmon kanssa. Anu halusi nähdä lapset, vaikka olisivatkin sen viikon isällään. Sitä paitsi, kun nyt hyväksytään se tosiasia, että Anu on taloon ylipäätään hakeutunut, talosta häädetyt ovat aina kaksi yötä BB-kaitsijan kanssa talosta ulos tultua, eli heti sunnuntaina ei voi muutenkaan rynnätä kotiin. On siis ehkä jopa parempi, että Anu saa laskeutua kotielämään niin, että lasten arki on tutuissa uomissa.
Se, että itse tekisi toisin, ei nyt liity tähän. En tekisi itsekään samoin kuin Anu, mutta ei minun tarvitse sitä koko ajan huutaa.
Mua taas nauratti noi taukit,
joka kerta loppunut leikkeleet talosta aiemmin,
nyt ostettiin vai saivatko pitkän paketin meetvurstia,
ostivat vielä kilon pätkän maksamakkaraa mutta
eivät sitten ostaneet mitään ruisleipää ei paljon maksa puikulatkaan🙄
Vai tekeekö joku sämpylää?Tuskin...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ruudusta ekan päivän kun nämä menivät taloon. Kimmo on laihtunut talossa valtavasti ja pysynyt omana itsenään. Hauskaa katsottavaa, kaikki ei tosin ymmärrä hänen nasevaa huumoriaan. Huipputyyppi!
Ei viitsis katsoa ellei ois Kimmoa ja Keviniä.
Alussa en huomioinut koska aika meni Eevikseen ja Tarinaan.
Ihan kuin kaikki muut olisivat luovuttaneet kisan, paitsi Kevin ja Krisu. Anu ja Hemmi veivaavat yksityisasioitaan ja Kimmo murehtii.
Vierailija kirjoitti:
On siellä ollut Tarinaa. Eevistä ja Emmaa ja sitten jää Anu tuonne. Ei hyvää aamua.
No Eeviksen analyysejä en olisi kestänyt yhtään enempää, enkä Tarinan tarinointia.
Emma jäi vähän mysteeriksi, kun häippäsi heti. Millan olisin toivonut olevan loppuviisikossa
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mitä ostavat koska su lähtö ja onhan niillä perustarvikkeet. Ihmettelen kun lohta ei oo ostettu. Lihaa lihaa huusi pojat kuorossa viikkoja tuolla😂😂😂
Krisu istu pimeässä "panettaa"
Krisu jatkoi saa sanoa muutkin.
Helmeri no arvaava vaan tai jotain🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä ollut Tarinaa. Eevistä ja Emmaa ja sitten jää Anu tuonne. Ei hyvää aamua.
No Eeviksen analyysejä en olisi kestänyt yhtään enempää, enkä Tarinan tarinointia.
Emma jäi vähän mysteeriksi, kun häippäsi heti. Millan olisin toivonut olevan loppuviisikossa
Millaa en taas olisi kestänyt finaaliin asti😂😂😂 tyhyjän nauramista ja pyrstön watkausta. Oli toki asiallinenkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tekeekö joku sämpylää?Tuskin...Aivan sama mitä ostavat koska su lähtö ja onhan niillä perustarvikkeet. Ihmettelen kun lohta ei oo ostettu. Lihaa lihaa huusi pojat kuorossa viikkoja tuolla😂😂😂
No sama sama pointti oli noiden logiikka aina on loppunut niin nyt ostetaan kunnolla kun vain kolme päivää aikaa😂
Eikä leipojaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kaikki muut olisivat luovuttaneet kisan, paitsi Kevin ja Krisu. Anu ja Hemmi veivaavat yksityisasioitaan ja Kimmo murehtii.
Tietenkin ajatteluttaa moni asia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on leipää. Anu tarjoaa tänään safkat.
Helmeri väkisin yöllä työntäää sen kätensä muuten Anun taakse ja alkaa suukottelemaan,ahdistava tyyppi!!!
Anu kertoi tyypistä niin Helmeri vaan ai jaa nauraa ja jatkaa pussailua, on se lätkässä pakko päästä edes kerran Anun pöksyihin🤮
En kyllä anuakaan tajua miksi on tuollainen niinkö ai jaa tyyppi eikä sano mitään peesaa Helmerin mukana!!
Tuskin Anu se sun hoito tulee studioon oot sä niin nolo ollut tosin jos on samaa kaliberia niin tulee😂🤣😅
Tulee komiasti Audilla. Se on varmaa ettei yksin tarvi lähteä eikä julkisilla.
Täyshoito loppuu kohta suljetulla. 😂
Eihän nuo edes pääse kotiin(toki eihän voi pakottaa)
mutta ihkuunhan nuo työnnetään jatkoille ja yöksi hotelliin,
Anu paniikissa kun tajuu😂
Helmeri" siistii hauskaa siistii hauskaa"
Kyllähän Anu tasan tarkkaan on muistanut että hoito ehkä tulossa,
vaikka sanoi että mä just muistin??