BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat Kristianin voittavan:
Äänestysnumero:
5Äänestä Kristiania, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 5 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 105
tai äänestä netissä https://tvaani.fi/bb
Älä äänestä, vaan osta noillakin rovoilla vaikkapa jotain rahastoa.
Minusta tuo Anun ja Helmerin juttu on ihan uppotylsä, ei kiinnosta pätkäkään, kelasin koosteestakin ohi kaikki kohdat missä oli Anua ja Helmeriä.
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taukki Helmeri on kun ei ymmärrä. Pe pyytämässä kylään ja Anulla on 2 lasta. Anu jos olisi ollut rehellinen niin olisi sanonut heti että ei oo täysin vapaa. Toivottavasti lähipiiristä joku sanoo suoraan.
Kyllä Anu sanoo mutta ei nyt.
Helmeri ei ole sopiva mies kun ei ymmärrä äiti/lapsi suhdetta.Sanoo varmaan ja niin että ymmärtää. Tyhmää studiossakin jankuttaa noiden suhteesta. 247 aikaa sitten näkynyt että ainakaan Anun puolelta ei oo mitään lämpimiä tunteita. Anu tarvi vaan bb talossa läheisyyttä. Ei mene omillaan vaan ratsasti Hemmillä. Hemmi näyttänyt hölmöltä.
Ei vaan Hemmi on hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ton kahen lapsen yh:n kannattais jo ottaa toi Hemmi itelleen joka palvoo maata hänen jalkojensa alla. Kouluttais siitä miehen itelleen. Tollasta tunteen paloa ei kyllä tule muualta löytämään.
Olen samaa mieltä, saisi hyvän miehen Helmeristä.
Miehen tulee mies eikä joo joo poika.
Anuko on itse jotenkin räiskyvä, mielenkiintoinen persoona? Kyllähän puolisot ovat yleensä suunnilleen samaa tasoa...
Nyt on pe ja su loppuu. Arki alkaa Anulla välittömästi kun lapset on.
Sopiva lause Anulle, elämä on valintoja. Ne valinnat voi näkyä vuosien päästä.
Oli tosi vaivaannuttavaa Hemmin ja Anun keskustelu tulevasta viikonlopusta. Vaikka Anu mainitsi lapset, niin eikö voi suoraan sanoa ihan jämäkösyi että "Hei mä olen ollut 10 viikkoa pois lasten luota, en voi, enkä halua heti ekana viikonloppuna lähteä yökyläilemään yhtään minnekään."
Jos kiinnostais yökyläily, niin sanoi että myöhemmin sitten, mutta ei nyt. Vai kiinnostaisko toisaalta nähdä Hemmin kämppä jne, mutta ei kehtaa sanoa suoraan puoleen eikä toiseen, ettei näytä kotiväelle et heti on sopimassa muuta eikä tyrmätä Hemmiäkään kun jos vaikka sitten kuitenkin.
Oli miten vaan, niin ihan suoraan sanomalla Hemmikin varmaan ymmärtäisi että ulkomaailmassa on muitakin ajateltava, ei tossa mitään lopullisesti lukkoon tarvi lyödä. Hemmillä ei muksuja, niin ei tajua, vähän muutenkin ajattelee itsensä kautta kaikki kun muuhun ei liene tottunut. Toinen kun vastailee yhym tai nii, niin saahan siitä sellaista signaalia kuin ite haluaa ymmärtää.
Tylsä parivaljakko kaikenkaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Sanoi että mitenköhän voi irrottautua lapsistaan mutta Helmeri ei vaan ymmärrä. Lapsettoman vaikea tajuta niitä tunteita.
Mua ahdisti Anun puolesta.
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.
Krisu jos voittaa niin osa äänestäjistä kaltaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Me vihataan mieheni kanssa BB:tä. Nyt päätettiin että ensimmäistä kertaa elämässä taistelemme läpi harmaan kiven ja katsomme ainakin ensimmäisen jakson. Mutta kaljaa se kyllä vaatii..
Eiköhän siellä miehellesi oo katsottavaa😉
Eilisen koosteen äänestystulospylväät oli tosi tasaiset. Krisu johtaa mutta viimeisen anun pylväskin melkein yhtä korkea. Oikeastihan ero on suuri. Anun 8% pylväs pitäisi olla korkeudeltaan neljäsosan krisun 41% pylväästä. Mutta ei, melkein tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu välillä, että Ville oli tosi iso persoona, ja Villen lähdön jälkeen kaikki on jotenkin hämmentyneitä...
Finaaliviikko ja ajattelevat tietenkin kun pääsevät kohta ulos tuolta. Se on pitkä aika elää suljettua elämää. Varmaan arvostaa monia asioita eri tavalla.
Ei villeä ajattele vaan omaa elämää kun pääsevät suljetulta kotiin.
Pitäisi olla äänet näkyvissä. En äänestä kun virallisissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taukki Helmeri on kun ei ymmärrä. Pe pyytämässä kylään ja Anulla on 2 lasta. Anu jos olisi ollut rehellinen niin olisi sanonut heti että ei oo täysin vapaa. Toivottavasti lähipiiristä joku sanoo suoraan.
Helmeri ei ole sopiva mies kun ei ymmärrä äiti/lapsi suhdetta.Sanoo varmaan ja niin että ymmärtää. Tyhmää studiossakin jankuttaa noiden suhteesta. 247 aikaa sitten näkynyt että ainakaan Anun puolelta ei oo mitään lämpimiä tunteita. Anu tarvi vaan bb talossa läheisyyttä. Ei mene omillaan vaan ratsasti Hemmillä. Hemmi näyttänyt hölmöltä.
Ei vaan Hemmi on hölmö.
kuka sitä aina rakkaudessa ollut rationaalinen. Kyllä Hemmille on Kimmo yrittänyt sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset olisivat aina ykkösenä Anun elämässä, hän olisi ollut tuon lähes kolme kuukautta niiden lastensa kanssa eikä bb-talossa itkemässä exänsä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Hemmi on hölmö.
kuka sitä aina rakkaudessa ollut rationaalinen. Kyllä Hemmille on Kimmo yrittänyt sanoa.
Varmaan helposti tuollaisessa ympäristössä todellisuudentaju hämärtyy entisestään, missä vaan lähinnä maataan ja leikitään silloin tällöin hölmöjä leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Anun ja Helmerin juttu on ihan uppotylsä, ei kiinnosta pätkäkään, kelasin koosteestakin ohi kaikki kohdat missä oli Anua ja Helmeriä.
Koosteesta yli puolet on tuota Anu/Helmeri jahkailua ja kaikilta vierailta tivataan heidän mielipidettään asiasta!
24/7 vaihdan kameraa heti, kun vain tämä pariskunta näkyy siinä. En jaksa yhtään, alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Hemmi on hölmö.
Onko yrittänyt puhua silloin kun ovat selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että mitenköhän voi irrottautua lapsistaan mutta Helmeri ei vaan ymmärrä. Lapsettoman vaikea tajuta niitä tunteita.
Mua ahdisti Anun puolesta.
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.
Voisi ”hieman” jämäkämmän kyllä sanoa! Vaikka että ei todellakaan pääse irrottautumaan lapsistaan, eikä halua ekana viikonloppuna piste. Nythän Anu itse jättää asian auki. Ei ehkä pääse irrottautumaan lapsistaan, tai sitten pääsee. Ei sano mitään suoraan. En käsitä miksi ei!? Miettiikö itsekin kuitenkin sitä vaihtoehtoa, että oikeasti kuitenkin menisi heti perjantaina Helmerille yökylään?
Jukkaa kai eniten kaivanneet.