BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taukki Helmeri on kun ei ymmärrä. Pe pyytämässä kylään ja Anulla on 2 lasta. Anu jos olisi ollut rehellinen niin olisi sanonut heti että ei oo täysin vapaa. Toivottavasti lähipiiristä joku sanoo suoraan.
Kyllä Anu sanoo mutta ei nyt.
Helmeri ei ole sopiva mies kun ei ymmärrä äiti/lapsi suhdetta.Sanoo varmaan ja niin että ymmärtää. Tyhmää studiossakin jankuttaa noiden suhteesta. 247 aikaa sitten näkynyt että ainakaan Anun puolelta ei oo mitään lämpimiä tunteita. Anu tarvi vaan bb talossa läheisyyttä. Ei mene omillaan vaan ratsasti Hemmillä. Hemmi näyttänyt hölmöltä.
Anun ja Helmerin suhde on ohjelman käsikirjoittajan ja ohjaajan mielestä selvästi parasta, mitä ovat koko kautena taloon saaneet kehiteltyä.
Toivottavasti Anu ei ainakaan voita. Enkä suo Helmerillekään voittoa. Helmerin pahin virhe takertuminen Anuun.
Toivottavasti Helmeri löytää oikean rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Jos lapset olisivat aina ykkösenä Anun elämässä, hän olisi ollut tuon lähes kolme kuukautta niiden lastensa kanssa eikä bb-talossa itkemässä exänsä perään.
No samaahan vois sitten sanoa Villestä. Minkä takia tämä vanhemmuus nostetaan koko ajan vain Anun kohdalla esille? Pidän Anua tylsänä ja turhana asukkaana, enkä oikein tiedä itsekään, miksi halusi tuonne taloon tulla, mutta tuo jatkuva arvostelu ja naljailu äitiydestä menee kyllä ihan yli. Ilmeisesti Anun lapsilla on laaja turvallisten aikuisten tukiverkko. He eivät ole vain yhden ihmisen varassa. Äitejä on erilaisia. Ei hänen tarvitse todistella kiintymystään lapsiinsa käyttäytymällä juuri niin kuin sinä teet. Joidenkin perheiden arki voi olla jatkuvasti sitä, että toinen vanhemmista on viikkoja pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Sanoi että mitenköhän voi irrottautua lapsistaan mutta Helmeri ei vaan ymmärrä. Lapsettoman vaikea tajuta niitä tunteita.
Mua ahdisti Anun puolesta.
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.
Äitinä en ymmärrä ollenkaan että lähtee BB taloon ja lapset alle 8 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ton kahen lapsen yh:n kannattais jo ottaa toi Hemmi itelleen joka palvoo maata hänen jalkojensa alla. Kouluttais siitä miehen itelleen. Tollasta tunteen paloa ei kyllä tule muualta löytämään.
Olen samaa mieltä, saisi hyvän miehen Helmeristä.
Miehen tulee mies eikä joo joo poika.
Kyllä joo joo poikakin niinku niinku hihihi naiselle riittäisi aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Anu ei ainakaan voita. Enkä suo Helmerillekään voittoa. Helmerin pahin virhe takertuminen Anuun.
Jahka Helmeri on lapsille antanut potkulaudat ym. Niin sen jälkeen Anu voi sanoa adios ei tästä mitään tule.
Helmerille fine Anun lapset.
Tuolla olo Anulle ollut lomaa. Arki alkaa mutta nyt just työasiat mielessä. Elämä on valintoja!!
Hemmi on ihana kirjoitti:
Nyt kaikki Anu pleijani äänet Hemmille. Katsoin ekan jakson ja näin lohisoppamihen saattamassa ennen hissiä on todella joku 50 vuotiaan näköinen joita 100 samannäköistä... Itse kyllä ihmettelen Anua on tosi outo pelaaja sekä tuonti mokaa kyllä todella pahasti kun suosii tämä pleikkari Anua. Jos olisin Anun pomo häpeäisin silmät päästäni miten olo tyyppi ja huono ulosanti hänellä on.
Pakko todeta ettei tuo sinunkaan ulosanti kovin kummoista ole.
Toisin kuin palstan naisvihaajat, mä uskon että Anu oikeasti välittää Helmeristä eikä tahdo särkeä sen sydäntä livenä. Anu epäilee ja ihan aiheesta että Helmerin tunteet on ylikorostuneita talon takia ja on yrittänyt siitä puhua Helmerille. Anua myös silminnähden ahdistaa Helmerin takertuminen, mutta samanaikaisesti pelottaa ja jälleen kerran aiheesta, että jos torjuu Helmerin liian selvästi tai loukkaa tätä, joutuu sikarikerhon mustalle listalle.
Tämä ei poista sitä että Anu on tylsä asukas.
Jos mä menisin BBhen niin olisin vaan iloinen et saisin kokea taas rippikouluhenkisen romanssin.
- N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitte on niin SAiRAAN tylsää sekä kiusallista katseltavaa tämä bb!!
Asukkaat kuolee tylsyyteen tuolla eikä keneltäkään tule mitään järkevää suusta, istuvan turhaa paskaa lätisten kun kaikki on jo sanottu!Hirveää katsella kiusallista istumista, se paistaa noiden kasvoilta että ei oo lähellä että kuolee tylsyyteen ja siihen ettei keneltäkään lähde minkäänlainen juttu. Huoh!!! Onneksi tämä loppuu pian !
Ville olisi tarpeen.
Niinpä! Juuri tänään sanoin poikaystävälle samaa. Talosta puuttuu tietynlainen tunnelma ja fiilis kun Ville lähti. Kenenkään muun lähtö ei ole vaikuttanut näin. Tunnelma huono ja vaisu :(
Kyllä Jukkaa on kaivattu, melkein joka päivä puhuvat Jukasta.
Samaa mietin, että tunnelman latistuminen alkoi Millan lähdöstä ja Jukan lähtö kiihdytti sitä huomattavasti, koska Jukan lähdön jälkeen porukka jakautui pienempiin ryhmiin. Ei ollut enää yhdistävää tekijää, joka ottaisi kaikki huomioon ja mukaan. Ville jossain määrin vielä "isähahmona" toi jotain yhteenkuuluvuutta, vaikka hänkin usein vetäytyi omiin oloihin. Tällä viikolla kaikki ovat vain laskeneet tunteja poispääsyyn, ei ole ollut edes viikkotehtävää, joka olisi pakottanut olemaan yhtä jengiä.
Totta kai tunnelma latistuu tuossa tilanteessa, kun asukkaat vähenee viime metreillä. Oli se asukas kuka tahansa.
Ryhmädynamiikka menee uusiksi rankemmin, koska yksi henkilö poistuu pienestä joukosta.
Asukkaita on vain muutama, mutta halua uuden ryhmädynamiikan muodostamiseen ei edes ole, koska leikki loppuu kohta.
Hyvin kirjoitettu. Aika isot odotukset katsojilla tuntuu olevan. Minusta tätä haikeutta on ihan luonnollista ja mukavaakin seurata. Jokaiselle paluu kotielämään on raju muutos, mutta samalla iso helpotus. Toisaalta osalla siihen sekoittuu ristiriitaisia tunteita, kun samalla joutuu kohtaamaan ulkomaailman reaktiot omasta käytöksestään talossa.
Mitä tulee noihin ”tunnelma latistui kun Ville lähti” -näkemyksiin, niin vaikka Villestä toisissa asioissa pidinkin, niin hän oli kuitenkin persoonaltaan voimakas, ja ihan arkisissakin asioissa halusi tehdä päätöksiä oman mielensä mukaan. Olihan Ville kyllä fiksu, ja monissa asioissa varmasti tiesi paremmin, mutta ei Ville mikään ylipätevä kaiken osaaja ollut. Keittiötyötkin on tulleet tehdyksi ja jäljet siivotuksi myös Villen lähdettyä. Villekin mokaili, esim. suihkutti puhdistusainespray-pullosta avoimeen puurohiutalepakkaukseen. Varmaan määrä oli pieni, mutta ei tuokaan hyvä siivousrutiini ole, jos noin toistuvasti kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen koosteen äänestystulospylväät oli tosi tasaiset. Krisu johtaa mutta viimeisen anun pylväskin melkein yhtä korkea. Oikeastihan ero on suuri. Anun 8% pylväs pitäisi olla korkeudeltaan neljäsosan krisun 41% pylväästä. Mutta ei, melkein tasan.
Ja Alma yllättäen sanoi että anus on kovaa vauhtia kirimässä takaa. Voi v....u, viimeisenä toista päivää 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ai miten mahtavaa, jos finaaliviikolla talossa on Anu, Krisu ja Hemmi. Yksi vain hymistelee, toinen hokee vittua ja kolmas joojoota. 😲
Tämähän on nyt toteutunut 😵 Lisäksi talossa on vielä Kevin ja mököttävä Kimmo.
Kausi lässähti kuin pannukakku!
Tuohan on ollut ainakin itselle alusta saakka selvää ettei tule olemaan mitään anua ja helmeriä. Kaikki lähti tupun Ja Miran yllyttämisestä ja siitä että he käytännössä tekivät näistä parin.
Anun ystävät tuntevat Anun ja haastatteluissa on selkeästi olleet hyvin vaivautuneitakun asiasta kyselty. Eivät näe hekään näitä parina.
Koen että Anu kaipaa miehekkäämpää jämptiä
Miestä ja helmerille sopii paremmin viaton mukava tyttö, jonka kanssa perustaa OMan perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että mitenköhän voi irrottautua lapsistaan mutta Helmeri ei vaan ymmärrä. Lapsettoman vaikea tajuta niitä tunteita.
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.Voisi ”hieman” jämäkämmän kyllä sanoa! Vaikka että ei todellakaan pääse irrottautumaan lapsistaan, eikä halua ekana viikonloppuna piste. Nythän Anu itse jättää asian auki. Ei ehkä pääse irrottautumaan lapsistaan, tai sitten pääsee. Ei sano mitään suoraan. En käsitä miksi ei!? Miettiikö itsekin kuitenkin sitä vaihtoehtoa, että oikeasti kuitenkin menisi heti perjantaina Helmerille yökylään?
Mites ne vuoroviikot menee? Onko lapset talon jälkeisellä viikolla Anulla vai isällä? Anu taisi sanoa, että haluaa heti nähdä lapset, vaikka olisivatkin isällä. Kimmon kanssa ehkä joskus laskeskelivat, kumman viikko on, taisi tapahtua silloin kun Anu oli ekan kerran häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin palstan naisvihaajat, mä uskon että Anu oikeasti välittää Helmeristä eikä tahdo särkeä sen sydäntä livenä. Anu epäilee ja ihan aiheesta että Helmerin tunteet on ylikorostuneita talon takia ja on yrittänyt siitä puhua Helmerille. Anua myös silminnähden ahdistaa Helmerin takertuminen, mutta samanaikaisesti pelottaa ja jälleen kerran aiheesta, että jos torjuu Helmerin liian selvästi tai loukkaa tätä, joutuu sikarikerhon mustalle listalle.
Tämä ei poista sitä että Anu on tylsä asukas.
247 oon katsonut paljon ja Anu on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä syy että noi ei sovi toisilleen.Voisi ”hieman” jämäkämmän kyllä sanoa! Vaikka että ei todellakaan pääse irrottautumaan lapsistaan, eikä halua ekana viikonloppuna piste. Nythän Anu itse jättää asian auki. Ei ehkä pääse irrottautumaan lapsistaan, tai sitten pääsee. Ei sano mitään suoraan. En käsitä miksi ei!? Miettiikö itsekin kuitenkin sitä vaihtoehtoa, että oikeasti kuitenkin menisi heti perjantaina Helmerille yökylään?
Mites ne vuoroviikot menee? Onko lapset talon jälkeisellä viikolla Anulla vai isällä? Anu taisi sanoa, että haluaa heti nähdä lapset, vaikka olisivatkin isällä. Kimmon kanssa ehkä joskus laskeskelivat, kumman viikko on, taisi tapahtua silloin kun Anu oli ekan kerran häädössä.
Kai nyt on sopineet niin että milloin tuleekaan niin haluaa olla lasten kanssa viikon. Itse en olisi suostunut aiklinaan viikko ja viikko systeemiin. Eikä olisi sopinutkaan lapsen isälle työn takia.
Ei kai siinä ehtinyt, kun piti taas ja taas jauhaa Anusta js Helmeristä ja näyttää heitä!